Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

16.6.2006 17:45

Derbi15 kirjoitti:Tuleeko tuolta mitään viestiä sen jälkeen kun on laittanut ne rahat sinne tilille? Vai sitten vasta kun ne on lähettäneet sen paketin sieltä?
Sitte vasta ku ne lähettää sen nii tulee viesti

18.6.2006 11:29

Löytyykö täältä kaupasta metrakitin prorace puolaa
Oisko linkkiä?

18.6.2006 13:27

Onks tuolta Opvoerenista helppo tilata? Onko kellään jäänyt osat matkan varrelle? Onko hyvä tyyli maksaa tilisiirrolla netissä?

18.6.2006 14:30

mk' kirjoitti:Onks tuolta Opvoerenista helppo tilata? Onko kellään jäänyt osat matkan varrelle? Onko hyvä tyyli maksaa tilisiirrolla netissä?
on, ei, on

18.6.2006 14:48

TONI# kirjoitti:Löytyykö täältä kaupasta metrakitin prorace puolaa
Oisko linkkiä?

18.6.2006 14:59

Umi kirjoitti:
mk' kirjoitti:Onks tuolta Opvoerenista helppo tilata? Onko kellään jäänyt osat matkan varrelle? Onko hyvä tyyli maksaa tilisiirrolla netissä?
on, ei, on


Kiitos :)


Kerrankin sai selvän vastauksen :)

18.6.2006 15:04

TONI# kirjoitti:
TONI# kirjoitti:Löytyykö täältä kaupasta metrakitin prorace puolaa
Oisko linkkiä?

26.6.2006 17:51

joo elikkä ne lähettää e-mailiin sen tilinumeron mihin maksetaan..Mutta miten se maksetaan ?Tarvittanko jtn luottokorttia tai jtn ?Jostain nettitilisiirrosta tässä puhutaan , mutta en tajua yhtään..

26.6.2006 19:17

Mitenkäs se on ku tilaa putken ja sen hinta on 170e niin jos siihen tulee postikulut niin pitääkö mun siirtää niiden tilille sitten 170e+14.5e(postikulut)????? Vai tuleeko ne postikulut sitten erikseen, ja pitääkö sille postimiehelle maksaa joka tuo paketin ja tarviiko itse olla paikan päällä ottamassa/allekiroittamassa paketti, kun olen töissä niin vaikea välttämättä olla pakettia vastassa ainakin aamupäivästä

26.6.2006 22:23

Sampselmi kirjoitti:joo elikkä ne lähettää e-mailiin sen tilinumeron mihin maksetaan..Mutta miten se maksetaan ?Tarvittanko jtn luottokorttia tai jtn ?Jostain nettitilisiirrosta tässä puhutaan , mutta en tajua yhtään..


Vastakkaapas nyt..

26.6.2006 22:35

JuXes_90 kirjoitti:Mitenkäs se on ku tilaa putken ja sen hinta on 170e niin jos siihen tulee postikulut niin pitääkö mun siirtää niiden tilille sitten 170e+14.5e(postikulut)????? Vai tuleeko ne postikulut sitten erikseen, ja pitääkö sille postimiehelle maksaa joka tuo paketin ja tarviiko itse olla paikan päällä ottamassa/allekiroittamassa paketti, kun olen töissä niin vaikea välttämättä olla pakettia vastassa ainakin aamupäivästä


Maksat koko summan eli 184.50¤.....

26.6.2006 22:36

Sampselmi kirjoitti:
Sampselmi kirjoitti:joo elikkä ne lähettää e-mailiin sen tilinumeron mihin maksetaan..Mutta miten se maksetaan ?Tarvittanko jtn luottokorttia tai jtn ?Jostain nettitilisiirrosta tässä puhutaan , mutta en tajua yhtään..


Vastakkaapas nyt..


Meet pankkiin sen tilinumeron kanssa ja otat sen summan ylös ja sanot NÄTISTI sille kassatädille että voitko tehdä tämmöisen siirron? Hän kyllä hoitaa.

26.6.2006 22:37

Sampselmi kirjoitti:
Sampselmi kirjoitti:joo elikkä ne lähettää e-mailiin sen tilinumeron mihin maksetaan..Mutta miten se maksetaan ?Tarvittanko jtn luottokorttia tai jtn ?Jostain nettitilisiirrosta tässä puhutaan , mutta en tajua yhtään..


Vastakkaapas nyt..


NettiPankkii pitää olla tunnukset et voi maksaa, ne saat pankista, tai voit käydä pankissakin maksamassa...

26.6.2006 22:37

TONI# kirjoitti:
JuXes_90 kirjoitti:Mitenkäs se on ku tilaa putken ja sen hinta on 170e niin jos siihen tulee postikulut niin pitääkö mun siirtää niiden tilille sitten 170e+14.5e(postikulut)????? Vai tuleeko ne postikulut sitten erikseen, ja pitääkö sille postimiehelle maksaa joka tuo paketin ja tarviiko itse olla paikan päällä ottamassa/allekiroittamassa paketti, kun olen töissä niin vaikea välttämättä olla pakettia vastassa ainakin aamupäivästä


Maksat koko summan eli 184.50¤.....


mutta tartteeko mun olla kotona oottaa ja sitte ei varmaa tarvi edes maksaa yhtää ku se tuo sen koti ovelle? kiitos TONI#

26.6.2006 22:39

Ei tarvi maksaa enää mitää kunhan allekirjotat....eli oot paikalla kun paketti tulee...Jos et oo kototna ne soittaa sulle....