Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

28.5.2007 20:24

mokailin ja laitoin tilaukseen yhden parin liian vähän vilkkuja, ei se sinänsä mitään, en ole vielä maksanut.

eli miten perua tilaus? rahat eivät tilillä riitä vielä täyteen tilaukseen, eli e-mailii tonne info@opvoeren.nl vai?

28.5.2007 20:31

KonZa^^ kirjoitti:mokailin ja laitoin tilaukseen yhden parin liian vähän vilkkuja, ei se sinänsä mitään, en ole vielä maksanut.

eli miten perua tilaus? rahat eivät tilillä riitä vielä täyteen tilaukseen, eli e-mailii tonne info@opvoeren.nl vai?


No jätä maksamatta sitä, mutta kannattaa ilmoittaa siitä heille.

28.5.2007 20:53

Cover kirjoitti:
KonZa^^ kirjoitti:mokailin ja laitoin tilaukseen yhden parin liian vähän vilkkuja, ei se sinänsä mitään, en ole vielä maksanut.

eli miten perua tilaus? rahat eivät tilillä riitä vielä täyteen tilaukseen, eli e-mailii tonne info@opvoeren.nl vai?


No jätä maksamatta sitä, mutta kannattaa ilmoittaa siitä heille.


tonne info@... vai?

29.5.2007 14:48

tietääkö joku oisko tuolla noita derbin oransseja katteita varastossa?

29.5.2007 21:25

Oiskos täällä pyörivistä kellään tietoo, käykö toi stage6 (digi)kiekkamittari kärjelliseen sytkään??

Gp1 putki

31.5.2007 22:24

Nyt tulee 5 viikkoa täyteen kun oon maksanu putken kun tilasin derbi gp1 revolutioniin. miten vitussa tossa voi kestää noin kauvvon?????

4.6.2007 14:54

Tilasin 23.5. Leo Vincen ja tänään tuli:D

10.6.2007 19:21

tuleeko siihen mitään veroja jos tilaa ulkomailta?

18.6.2007 14:47

Ei kannata tilata opvoerenista, huijaavat. Tilattiin kaverin kanssa kimpassa (kaveri tilas maskin ja mä sylinterin), noh maski tuli mutta ne olivat lähettäneet väärän pytyn. Ilmoitin asiasta niille ja pyysin rahoja takaisin (160e) tai toista pyttyä. He vastasivat että rahat on lähetetty takaisin vaikken ollut edes palauttanut pyttyä(?). Menin tilille katsomaan eikä rahoja todellakaan ollut siellä. Nyt he eivät edes suostu vastaamaan mulle s-postiin vaikka olen laittanut jo lähemmäs 10 viestiä. älkää tukeko niitä hollantilaisia hinttejä...

18.6.2007 15:01

onko kukaan tilannut opvoerenista katesarjoja esim derbiin? jos on nii kertokaahan kokemuksesta miten tilaus sujui jne

18.6.2007 15:56

Peesu kirjoitti: Menin tilille katsomaan eikä rahoja todellakaan ollut siellä. Nyt he eivät edes suostu vastaamaan mulle s-postiin vaikka olen laittanut jo lähemmäs 10 viestiä. älkää tukeko niitä hollantilaisia hinttejä...


Yleensä n. 3 vrk kestää ennenkun rahat on näkyy tilillä.

18.6.2007 16:02

Peesu kirjoitti: Menin tilille katsomaan eikä rahoja todellakaan ollut siellä. Nyt he eivät edes suostu vastaamaan mulle s-postiin vaikka olen laittanut jo lähemmäs 10 viestiä. älkää tukeko niitä hollantilaisia hinttejä...



Ikä oli 10v? Opvoeren on hyvä liike, osat tulee nopeasti ja varmasti, hinnatkin on hyvää tasoa. Suosittelen.

18.6.2007 19:40

siis jos toimitus on 17.5 ja kestää pari vko (jos nyt oikein luin) tää mestahan on perseestä. easyparts on kaikkein paras 8)

18.6.2007 20:43

kahvamies kirjoitti:easyparts on kaikkein paras 8)



Ehkä jos tykkää pippelinippelituningista.

18.6.2007 21:03

on muuten halpa ainaki tuo mikuni 16mm
http://www.opvoeren.nl/shop/onderdelen_ ... rburateurs

vain pitäiskö laittaa tuollanen dellotto s1 kumpaa suosittelisitta