Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

24.2.2007 22:36

Kakstahti91 kirjoitti:Ei perskeles :).. Turbo kit lacada vaan 107 euroo. Kymmenen pistettä ja papukaija merkki minulta :)..



18e lisää ni saa cromadan ;)

24.2.2007 22:41

50¤ niin saat 70cc pytyn ;)

9.3.2007 15:27

Muistakaa että menee vähintään kolme päivää kun rahat voi olla niillä koska heillä on eri pankki.Sama juttu suomessa että raha siirtyy 3 päivää(esim.Nordeasta-Osuuspankkiin) Että ihan rauhassa vaan jos ei heti tuu viestiä :D

10.3.2007 20:51

Mulla ei ainakaan tullu viestiä et ne rahat olis niille mennyt..Niitä kyselinkin moneen kertaan ja sanoivat ettei ole tullut perille. Pankkivirkailijankin kans asiaa puitiin monta päivää et missä vika, kun ei rahat näy niiden tilillä.. Siinä sitten juuri kun olin pankkiin taas soittamassa, niin kuriiri toi paketin :D n. 1 viikko meni toimituksessa.

21.3.2007 0:03

Eli onkelma on kun olen tilaamassa dopplerin kampuraa... En taho saaha nettipankin kautta maksettua!
Siis osuuspankki kyseessä. Kun klikkaan maksa eu:ssa tai jotain, siihen tulee kenttä, jossa kysytään IBAN ja SWIFT koodit, vastaanottajan nimi ja osoite ja viesti vastaanottajalle.

IBAN ja SWIFT kopioin suoraan siitä sähköpostista, jonka ne mulla laitto, ja viestiksi order number.
Klikkasin että jatka, ja osuuspankki ilmoittaa että perkele sulta puuttuu vastaanottajan nimi ja osoite!
No ok, laitoinpa siis nimeksi Opvoeren NL ja klikkasin jatka. Sama ongelma toistui..

Hääh?

22.3.2007 20:37

Elikkäs olisin tilaamassa täältä putkea ja meinasinkin kysyä hiukan pieniä vinkkejä tilaamiseen.
Pitääkö kirjautuu tuonne?
Pitääkö kotinumero antaa? eikai ne siihen soita? :S
Mistä löytää tilaus ehdot? :S

hiukan hakuses nää jutut mut toivottavast teil on kärsivällisyyt :D

22.3.2007 22:09

Vethiel kirjoitti:Eli onkelma on kun olen tilaamassa dopplerin kampuraa... En taho saaha nettipankin kautta maksettua!
Siis osuuspankki kyseessä. Kun klikkaan maksa eu:ssa tai jotain, siihen tulee kenttä, jossa kysytään IBAN ja SWIFT koodit, vastaanottajan nimi ja osoite ja viesti vastaanottajalle.

IBAN ja SWIFT kopioin suoraan siitä sähköpostista, jonka ne mulla laitto, ja viestiksi order number.
Klikkasin että jatka, ja osuuspankki ilmoittaa että perkele sulta puuttuu vastaanottajan nimi ja osoite!
No ok, laitoinpa siis nimeksi Opvoeren NL ja klikkasin jatka. Sama ongelma toistui..

Hääh?

Laitappa siihen myös se "paikkakunta", joka on Kollumerzwaag... ;)

22.3.2007 22:19

Smuli- kirjoitti:Elikkäs olisin tilaamassa täältä putkea ja meinasinkin kysyä hiukan pieniä vinkkejä tilaamiseen.
Pitääkö kirjautuu tuonne?
Pitääkö kotinumero antaa? eikai ne siihen soita? :S
Mistä löytää tilaus ehdot? :S

hiukan hakuses nää jutut mut toivottavast teil on kärsivällisyyt :D
Itekki oon tilaamassa täältä.Anna sun kännykän numero.

Tilaus

5.4.2007 8:08

Joo viime viikon tiistaina maksoin tilaukset ja mitään ei oo kuulunu? Pitäskö sieltä tulla joku sähköposti? Kauanko kestää että rahat menee sinne?

5.4.2007 8:12

odota toinen viikko viel, voithan aina kysyy sieltä että onko rahat tullu jo... ei varmaan tuu mitään viestiä että onko rahat tullu, mulle tuli varmaa siks koska kysyin...

TIlaus

16.4.2007 8:08

Miten kysytään opvoerenista että onko rahat tullu sinne?? Mitä siihenpitää laittaa että ne näkee just ne mun tilaukset??

Re: TIlaus

16.4.2007 9:43

ekkoo kirjoitti:Miten kysytään opvoerenista että onko rahat tullu sinne?? Mitä siihenpitää laittaa että ne näkee just ne mun tilaukset??


Siihen pitää laittaa se tilausnumero, jos oot sen unohtanu niin niillä kestää jonkin aikaa selvittää kuka sen on maksanu.

Re: Tilaus

16.4.2007 12:56

ekkoo kirjoitti:Joo viime viikon tiistaina maksoin tilaukset ja mitään ei oo kuulunu? Pitäskö sieltä tulla joku sähköposti? Kauanko kestää että rahat menee sinne?

en usko et tulee iha ens viikol
ite oo tilannu pari kertaa, eka kerral meni 4 viikkoo ja nyt on reilu 3 viikkoo taas kulunu :(

16.4.2007 20:41

tänään tuli putki. kiitos kumminkin :D

2.5.2007 18:56

Tänään tilasin putken pösöön. Ei oo vielä kuulunu ees tilausvahvistusta eikä tilinumeroa mutta kai ne sieltä tulee huomisen aikana.
Onko muuten ollut luotettava kauppa että aina on tullut ne kamat mitä on tilattu ja sillälailla?