21.5.2009 12:15
Atte kirjoitti:Kas1 tarkotti mun ymmärtääkseni että maksu lähtee etenemään vasta perjantaina kun huomenna ei ole pankkipäivä.
Mulla kesti maksun näkyminen niillä 4 pankkipäivää, mutta tossakin kai aika paljon eroja, en tiiä mistä ne erot tulee. Aika siinä ja siinä kerkeekö tiistaiks maksu niille, kun tässä on just se 3 pankki päivää aikaa.
21.5.2009 13:06
kas1 kirjoitti:Atte kirjoitti:Kas1 tarkotti mun ymmärtääkseni että maksu lähtee etenemään vasta perjantaina kun huomenna ei ole pankkipäivä.
Mulla kesti maksun näkyminen niillä 4 pankkipäivää, mutta tossakin kai aika paljon eroja, en tiiä mistä ne erot tulee. Aika siinä ja siinä kerkeekö tiistaiks maksu niille, kun tässä on just se 3 pankki päivää aikaa.
Juuri tuota tarkoitin, hyvä, että edes joku ymmärsi =D
Mutta mitenkäs käy, jos se maksu ei ennätä niille? Rahat meni, mutta osia en saa?
21.5.2009 13:42
21.5.2009 13:51
Euu kirjoitti:Kauankohan kestää tulla jälkitilauksessa deeteen vasen etukate jos siel mist easy tilaa niit ni ei ollu varastos? niitten katteiden mitä löytys tuli tos kolmes viikos..
21.5.2009 14:03
Joo aattelin et jos se nyt ei lähe tulee, ni eiks tuol saa rahat takas jos ei kuukauden sisäl oo kaikki osat mulla? siis et saisin rahat takas siit etukatteest. Täytyy kai tilaa maahantuojan kautta jos se ei tuolt tuu^temee^ kirjoitti:Euu kirjoitti:Kauankohan kestää tulla jälkitilauksessa deeteen vasen etukate jos siel mist easy tilaa niit ni ei ollu varastos? niitten katteiden mitä löytys tuli tos kolmes viikos..
voi mennä pari viikkooki tai sit ei tuu koskaan lähiaikoina.
21.5.2009 14:07
Euu kirjoitti:Joo aattelin et jos se nyt ei lähe tulee, ni eiks tuol saa rahat takas jos ei kuukauden sisäl oo kaikki osat mulla? siis et saisin rahat takas siit etukatteest. Täytyy kai tilaa maahantuojan kautta jos se ei tuolt tuu^temee^ kirjoitti:Euu kirjoitti:Kauankohan kestää tulla jälkitilauksessa deeteen vasen etukate jos siel mist easy tilaa niit ni ei ollu varastos? niitten katteiden mitä löytys tuli tos kolmes viikos..
voi mennä pari viikkooki tai sit ei tuu koskaan lähiaikoina.
21.5.2009 14:14
leluu- kirjoitti:kas1 kirjoitti:Atte kirjoitti:
Mutta mitenkäs käy, jos se maksu ei ennätä niille? Rahat meni, mutta osia en saa?
Siis mikset saisi niitä osias? Jos laitoit rahat tilille, ne lähettää ne osat heti ku rahat on niitten tilillä ja osat varastossa.
21.5.2009 14:23
kas1 kirjoitti:leluu- kirjoitti:kas1 kirjoitti:Atte kirjoitti:
Siis mikset saisi niitä osias? Jos laitoit rahat tilille, ne lähettää ne osat heti ku rahat on niitten tilillä ja osat varastossa.
Kun niitten sivuillahan lukee, että maksu pitäisi näkyä niiden tilille 7 päivän kuluessa, niin sillä ajattelin?
21.5.2009 15:58
21.5.2009 18:42
24.5.2009 2:03
24.5.2009 2:51
Yamha Dt -01 kirjoitti:no nyt aijon tilata osaa easyltä , mutt se ei hyväksy nimeäni :S Ågholm . mutt jos laitan Agholm A:lla niin se hyväksyy. tuleeko osat oikeeseen osotteseen jos laitan Agholm ?
24.5.2009 4:59
Euu kirjoitti:Kauankohan kestää tulla jälkitilauksessa deeteen vasen etukate jos siel mist easy tilaa niit ni ei ollu varastos? niitten katteiden mitä löytys tuli tos kolmes viikos..
24.5.2009 10:51
jaaaha taidanpa ottaa rahat takasin ja tilata maahantuojalta..blockhead kirjoitti:Euu kirjoitti:Kauankohan kestää tulla jälkitilauksessa deeteen vasen etukate jos siel mist easy tilaa niit ni ei ollu varastos? niitten katteiden mitä löytys tuli tos kolmes viikos..
Ei se kestäny kun 6 kuukautta mutta tulipahan perille loppujen lopuksi.
27.5.2009 21:03