Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Re: Katafori.fi

24.9.2013 22:05

On nyt jumankauta kun ei tunnu tuote tulevan! Suora lainaus sivustolta: "Normaali toimitusaikamme on n.1-5 arkipäivää. Valitettavasti kevään tullen toimituksemme ovat välillisesti ruuhkautuneet ja toimitusajat ovat noin 2 viikkoa." Nyt on syksy. Viikko tilauksen jälkeen kysyin Kalle_:lta missä tuote viipyy ja vastaus oli: "Tuote on loppunut varastosta, haluatko vaihtaa toiseen?". Ei siis ilmoitettu edes spostiin kyseisestä. Nyt odotan kolmatta viikkoa uutta korvaavaa tuotettani ja ei ole pahemmin kuulunut mitään. Tosiaan kerran ennenkin tilannut Kataforista, ja silloin sivulla luki samainen teksti, tosin silloin oli kevät ja kesti monta viikkoa. Vihoviimeinen kerta kun kyseiseltä sivulta tilaan, multa Kalle ei enää saa edes 1,10€. Kuinka vaikeata on pistää jo maksettu tuote pakettiin ja postiin? :paha:

Re: Katafori.fi

1.10.2013 12:47

On se kumma ettei katafori saa lähetysaikoja lyhyemmäksi. Ongelmia on ollut jo pitkään. Kuka viitsii tilata sieltä mitään, kun muualta saa huomattavasti nopeammin.
Kokemukset mullakin huonot. Sit kun kysyy tilauksesta saa tosi epämääräisen vastauksen. Jos tuotetta tilattaessa lukee , että sitä on varastossa, niin ei pitäis kestää
lähetys useita viikkoja. Pitäisköhän Kallen palkata vähän lisää porukkaa.
Suosittelen boikotoimaan kyseistä liikettä.

Re: Katafori.fi

2.10.2013 0:04

Nopealla vilkaisulla ei yhdessäkään tuoteinfossa lukenut, että kyseistä tuotetta olisi varastossa. Eikä se ole oleellista. Tavaraa saa lisää varastoon erittäin nopeasti jos vain tavarantoimittajalla on, mitä toimittaa.

Re: Katafori.fi

22.10.2013 1:09

tein tilauksen 2.8 ja parin viikon päästä peruin tilauksen kun ei ollut edes aluksi käsittelyssä koko tilaus. Nyt olen yli 2kk odottanut että saisin vaivaiset 21,90€ takaisin, jolla maksoin tilaukseni.

Re: Katafori.fi

5.11.2013 15:07

Aivan---
Viimeksi muokannut Sampsor päivämäärä 9.11.2013 20:18, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Katafori.fi

5.11.2013 15:31

Ei varmaan täältä kannata kysyä kun ei katafori ainakaan täällä käy vastailemassa... :roll:

Re: Katafori.fi

8.11.2013 0:11

Joo, kysäsin tossa asiakaspalvelu chatissa vai mikäonkaan niin kestää kuulema sen 4 viikkoa :roll: Ja vastauksen sain 2 päivän yrittämisen jälkeen. Eivät aikasemmin vastanneet mihinkään. Välttäkää tätä puljua. :paha:

Re: Katafori.fi

9.11.2013 2:52

Joo suosittelen itekkin välttämään tätä kauppaa... 25.9 tilasin nastarenkaan eteen eikä ole vieläkään tullut. 4 kertaa ottanu yhteyttä ja 2 kertaa vastattu, aina luvattu seuraavalle viikolle muttei ole näkynyt. :x

Re: Katafori.fi

12.11.2013 15:21

Huomenna tulee osan tilauksesta kuluneeksi 2 viikkoa. Ihmettelen vaan, että eikö toimituehdoissa luvattu 1-5 päivän toimitusaika sido toimittajaa mitenkään? Kysyin tätä myös asiakaspalvelusta ja ilmeisen lukihäiriöinen henkilö vastasi toimitusehdoissa mainittavan toimitusajan olevan 2 viikkoa. Joo, keväällä kun on "kiire ja sesonki", mutta nythän on jumaliste marraskuu! Ei näytä liikkeellä olevan tietoa myöskään vuodenajoista. Edellisen kerran kun tilasin jotain, niin oli ihan sama juttu. Sain osan perään kysellä ja vihdoin 16 päivää tilauksesta se saatiin lähtemään minulle päin. Tämä oli kyllä viimeinen kerta kun tilaan tuolta yhtään mitään!

Re: Katafori.fi

19.11.2013 17:42

Miten voi siis perua ton tilauksen Kataforilta, kun tilasin ns. halppismännän tuolta 1,5kk sitten ja ei oo kuulunu mitään, ja käyn hakemassa ton männän Moposportilta, ainoo pks-seudun liike mihkä luotan... Nii se tilauksen peruminen, miten onnistuu?

Re: Katafori.fi

19.11.2013 22:34

Kannattaisi lukea toimitusehdot ennen tilauksen tekemistä.
PERUUTUKSET, PALAUTUKSET ja HYVITYKSET

Tee tilauksen peruutus aina sähköpostitse, vastaamalla saamaasi tilausvahvistukseen, kerro peruutuksessa tilinumerosi. Palautuksissa tulee täyttää asiakaspalautuskaavake. Palautuksista kannattaa olla yhteydessä meihin etukäteen sähköpostitse myynti@katafori.fi

Hyvitykset peruutuksista ja palautuksista käsitellään ja maksetaan tilille 30vrk. sisällä palautus/peruutuspäivästä.

Noudatamme kuluttajaviraston ohjeistusta palautuksissa

Re: Katafori.fi

21.11.2013 19:51

TIEDOTE Toimitustakuu

Olemme olleet kesän ja syksyn aikana toimitusvaikeuksissa, josta johtuen olemme ottaneet käyttöön toimitustakuun 21.11.2013 alkaen turvataksemme jatkossa joustavan ja toimivan asiakaspalvelun.

Lähetämme tuotteet sinulle 1-5 arkipäivän sisällä tilauksesta ja teemme myös mahdolliset hyvitykset tilillenne 5 arkipäivän sisällä. Mikäli tilausta ei pystytä jostain syystä toimittamaan olemme sinuun yhteydessä 5 arkipäivän sisällä sopiaksemme miten tilauksen osalta toimitaan, teemmekö hyvityksen vai jätetäänkö tilaus jälkitoimitukseen.
Mikäli käsittelyaikamme venyy jostain syystä yli 5arkipäivää hyvitämme sinulle kauppasummasta -1% viivästynyttä arkipäivää kohden, tai palautus summaan lisäämme vastaavasti +1%viivästynyttä arkipäivää kohden.

Mikäli asiakkaan kanssa on sovittu tilauksen jättämisestä jälkitoimitukseen emme hyvitä viivästyspäivistä, emme myöskään hyvitä niiltä päiviltä kun odotamme asiakkaan vastausta.
Mikäli viivästys johtuu kolmannesta osapuolesta, esim. Lakko tai vastaavasta tilanteesta emme tee ylimääräistä takuuhyvitystä, informoimme mahdollisuuksien mukaan poikkeustilanteista. Toimitustakuu koskee vain 21.11.2013 jälkeen tehtyjä tilauksia.

Vanhat viivästyneet tilaukset alkavat olemaan melko hyvällä mallilla. Muutamaa tilausta lukuun ottamatta, jotka ovat jääneet odottamaan joitain tuotteita. Mikäli haluatte tiedustella tai perua vanhan tilauksen voitte olla yhteydessä laskutus@katafori.fi

Olemme pahoillamme kesän ongelmista ja Toimitustakuun siivittämänä suuntahan ei voi olla kuin parempaan.

Katafori/Kalle

Re: Katafori.fi

29.11.2013 21:08

Ostin tästä kioskista parin kympin osan jota ei toimitettu, kysyin maksua takasin, eivät vastaa viesteihin, noi + - prosentit voi jättää omaan arvoonsa, jota tämä kioski mainostaa. VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ MYYJÄÄ!!!

Re: Katafori.fi

30.11.2013 0:38

Jos esittää tuollaisia väitteitä suoranaisesta petoksesta olisi kohtuullista kertoa esimerkiksi koska tuote on tilattu ja milloin asiasta on reklamoitu. Etenkin kun ottaa huomioon että kyseessä on käyttäjän ensimmäinen viesti foorumille.

Re: Katafori.fi

30.11.2013 4:39

No niin, arvoisa moderaattori, tässä on faktat tilauksestani: Osto päivä 11.11 ja odoin osan toimitusta muutaman päivän, eipä tullut. Kysely ko. kioskiin 21.11 miksi maksamaani osaa ei ole toimitettu, niin tähän sp:hen ei ole vastattu. Katafori ilmoittaa tuossa viestissään, että laita viesti heidän laskutukseen ja saa rahat takaisin, jos tavaraa ei ole toimitettu, näin tein 28.11 ja pyysin vastausta viestiini, eipä sitä ole tullut.
Tänne tsaitille oli pakko hankki tunnukset, että pysytyi kertomaan tämän kioskin toiminnasta.