7.8.2010 13:51
Moped Garage kirjoitti:Morjes! Toimitusaika hyllyssä oleville tuotteille n.2-3arkipäivää. Kyseisenä päivänä olen kyllä yrittänyt sulle soittaa, kun tavaraa paikkailin, että kromiset Stage6 peilit on loppu. Alumiinisia tuli eilen, kelpaisko sellanen tilalle?atv rider kirjoitti:Tilasin maanantaina MG:ltä pelin ja jtn tarroja, eikä tilaus vieläkään saapunut. Onkohan tilauksessa jtn ongelmia, koska sivulla lukee että tilaus käsitelyssä? Kuinka kauan normaalit toimitusajat?
7.8.2010 15:25
Tehdään näinatv rider kirjoitti:Moped Garage kirjoitti:Morjes! Toimitusaika hyllyssä oleville tuotteille n.2-3arkipäivää. Kyseisenä päivänä olen kyllä yrittänyt sulle soittaa, kun tavaraa paikkailin, että kromiset Stage6 peilit on loppu. Alumiinisia tuli eilen, kelpaisko sellanen tilalle?atv rider kirjoitti:Tilasin maanantaina MG:ltä pelin ja jtn tarroja, eikä tilaus vieläkään saapunut. Onkohan tilauksessa jtn ongelmia, koska sivulla lukee että tilaus käsitelyssä? Kuinka kauan normaalit toimitusajat?
Puhelin ei ole ollut ulottuvilla joten en pystynyt vastaamaan, mut alumiinisen värinen stage6 peili kelpaa, että laita vaan tilaus tulemaa.
7.8.2010 20:15
8.8.2010 0:18
8.8.2010 13:05
Tilaan ensviikollaniG0 kirjoitti:Morjes Osku, koska lisää V-Faceja ? =)
Kaikkiin muihin 2000->, paitsi DRD mallit.oppa kirjoitti:Mihinkäs derbiin nuo katteet käy?
8.8.2010 16:31
8.8.2010 23:03
Yritän löytää sulle sellaset. Tämän hetkisiltä tukkureilta en saa Husseen, tosin melkein kaikkiin muihin. Hussen osat on aika kuitilla olevaa tavaraa monessa paikassa. Yritän kyllä haalia siihen tavaravalikoimaaAle-ksi kirjoitti:Saisitkos hommattua '08/'09 SMS sopivaa jarru-+kytkinkahva-settiä? Minkähintainen mahtaisi olla?
9.8.2010 12:33
9.8.2010 15:07
Tänään lähteeAdrineX kirjoitti:aattelin tos kysel et kui kauvan tos käsittelys oikee menee ku tilasin torstaina ni vielki o ku tarvis tosi pikasesti uuden tiivisteen ja tupit ku koulut alko ni pitäs päästä kouluunki sil :p
9.8.2010 16:24
Moped Garage kirjoitti:Tänään lähteeAdrineX kirjoitti:aattelin tos kysel et kui kauvan tos käsittelys oikee menee ku tilasin torstaina ni vielki o ku tarvis tosi pikasesti uuden tiivisteen ja tupit ku koulut alko ni pitäs päästä kouluunki sil :p
9.8.2010 17:29
9.8.2010 23:03
10.8.2010 10:55
Tänään lähtee, ja kiiruusti, pahoittelen asian unohdusta todella paljon. Oli jäänyt käsittelyyn, kun nuo mustat HP maskit loppu. Laitan kaupantekiäisiä mukaan!J00N4 kirjoitti:Morjes Osku ootkohan mahtanu jo ehtiä lähettää mun rattaat, lukituslevyn ja rengastussin? Ku tarttis nopsaa saada eikä s postii oo tullu ainakaa mtn tilaus käsittelyssä tai lähetetty viestei?
10.8.2010 11:37
Moped Garage kirjoitti:Tänään lähtee, ja kiiruusti, pahoittelen asian unohdusta todella paljon. Oli jäänyt käsittelyyn, kun nuo mustat HP maskit loppu. Laitan kaupantekiäisiä mukaan!J00N4 kirjoitti:Morjes Osku ootkohan mahtanu jo ehtiä lähettää mun rattaat, lukituslevyn ja rengastussin? Ku tarttis nopsaa saada eikä s postii oo tullu ainakaa mtn tilaus käsittelyssä tai lähetetty viestei?
11.8.2010 14:22