3.6.2008 22:24
Juuri näin. Mä tilasin lasit ja linssin nii laskus luki et linssi loppu...kiva jos ois käyny toisinpäin et oisin saanu vaa linssin ois ollu paljon käyttöö silleVesce kirjoitti:Mulla sama homma kun tilasin osia niin luki vaan lapun perässä^smile^ kirjoitti:Mullekkin ilmottivat vaan laskussa että kyseinen tuote oli loppunut aika ikävä yllätys kun ei taho muualta löytyä kyseistä tuotettaN_iko kirjoitti:Mc-scatterilta en taida ite enää tilata.
kavereitten kaa tilattiin.
huonoa oli: ei vastattu puheluihin eikä s-posteihin, puolet osista puuttui eikä ollu jälkilähetyksiä, meni yli viikko et osat ees tuli.
" Valitettavasti muutama osa loppui... "
5.6.2008 15:32
5.6.2008 15:34
5.6.2008 15:35
^smile^ kirjoitti:Juuri näin. Mä tilasin lasit ja linssin nii laskus luki et linssi loppu...kiva jos ois käyny toisinpäin et oisin saanu vaa linssin ois ollu paljon käyttöö silleVesce kirjoitti:Mulla sama homma kun tilasin osia niin luki vaan lapun perässä^smile^ kirjoitti:Mullekkin ilmottivat vaan laskussa että kyseinen tuote oli loppunut aika ikävä yllätys kun ei taho muualta löytyä kyseistä tuotettaN_iko kirjoitti:Mc-scatterilta en taida ite enää tilata.
kavereitten kaa tilattiin.
huonoa oli: ei vastattu puheluihin eikä s-posteihin, puolet osista puuttui eikä ollu jälkilähetyksiä, meni yli viikko et osat ees tuli.
" Valitettavasti muutama osa loppui... "
5.6.2008 15:37
N_iko kirjoitti:Huonoin kokemus itellä sieltä on et osien kesti tulla sellaiset 3kk. Mut jos kaikki tilamasi osat löytyy varatosta siel niin menee 2 viikkoa.
6.6.2008 23:42
6.6.2008 23:50
pearl_ex kirjoitti:Nyt kun tilasin ea sypartsilta niitä osia, ja yritin tililtä maksaa, niin se vaati jotain easypartsin kotiosoitetta! !?
Siis ei nettiosoitetta vaan ihan postilaatikko osoiteta, että mitähän ne silläkin tiedolla tekee, ja voisko joku kertoa mikä se osote on että voisin maksaa kun en sitä mistään löytänyt.
Easyparts kirjoitti:EasyParts.nl
de Volger 60
1483 GA De Rijp
(Alankomaat)
7.6.2008 10:26
apriliax69 kirjoitti:pearl_ex kirjoitti:Nyt kun tilasin ea sypartsilta niitä osia, ja yritin tililtä maksaa, niin se vaati jotain easypartsin kotiosoitetta! !?
Siis ei nettiosoitetta vaan ihan postilaatikko osoiteta, että mitähän ne silläkin tiedolla tekee, ja voisko joku kertoa mikä se osote on että voisin maksaa kun en sitä mistään löytänyt.Easyparts kirjoitti:EasyParts.nl
de Volger 60
1483 GA De Rijp
(Alankomaat)
9.6.2008 14:04
9.6.2008 14:28
Inhale kirjoitti:http://www.skootteriosat.fi/ onko kukaan tilannu osia tästä liikkeestä?
kun hintoja olen vertaillut niin pari euroo halvempia osia ainakin on.. mutta valikoima on pieni /:
9.6.2008 14:30
16.6.2008 22:11
16.6.2008 22:20
ananias kirjoitti:Hmm gearpartsille pistetty mailitse tilaus viikko sitten, mutteivat ole vielä mitään vastanneet. Saas nähdä onnistuuko tuolla tavoin vaikka onkin kohtuu iso lasku.. Olis nimittäin huomattavasti helpompaa kun ei saksaa osaa
17.6.2008 17:14