Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

30.6.2008 14:47

voiko tuolta easypartsista tilata visalla.jos voi ni miten?

1.7.2008 0:26

kabe kirjoitti:voiko tuolta easypartsista tilata visalla.jos voi ni miten?

Kyllähän sillä voi!! Meet sen visan kaa sinne hollantiin.

1.7.2008 6:06

kabe kirjoitti:voiko tuolta easypartsista tilata visalla.jos voi ni miten?

Ite tilasin op:n nettipankista Visa Electronilla.. :)
SEPA maksuna maksoin, ei ulkomaan maksu.

Re: Easyparts

1.7.2008 19:46

mites,onko teillä jättäny pakétin aina jos ette oo sattunu olemaan kotona niin johonki lähimpään normi itella-postin toimipaikkaan esim. lähimpään s-markettiin?
itellä kävi niin että neljästi kävi ovella ja jokakerta meni takasin kuopioon koska siellä on se dpdn lähin jakelupiste vai mikä se nyt oli.. :S

1.7.2008 20:06

Kellään tälläsiä villkuja kiinni mopossa? Onko hyvät?

1.7.2008 20:32

Redigo kirjoitti:Kellään tälläsiä villkuja kiinni mopossa? Onko hyvät?

Mulla on melkein samat, paitsi hiilikuitu kuviolla. Kyllä nuo vilkut ovat asiansa ajaneet. ;)

2.7.2008 0:41

TseiTsei kirjoitti:
Redigo kirjoitti:Kellään tälläsiä villkuja kiinni mopossa? Onko hyvät?

Mulla on melkein samat, paitsi hiilikuitu kuviolla. Kyllä nuo vilkut ovat asiansa ajaneet. ;)

Hiilikuitukalvolla mullaki on noi samat vilkut ja asian ovat ajaneet, tosin mulla taitaa olla tästä vielä ei e-hyväksytty malli ja edessä sitte e-hyväksytty eli molemmat mallit löytyy moposta :D

2.7.2008 0:52

Mulla kanssa tuommoset hiilikuituiset ja hyvin on yli vuoden toimineet ;)

2.7.2008 13:21

Mihin aikaan teillä on suunnilleen noi tilaukset tuotu?

2.7.2008 13:43

iltapäivällä kahen - kolmen maita..

2.7.2008 17:07

Jooh tänään tuli tekstiviesti tuossa 30 min sitten että on paketti lähimmässsä matkahuollon pisteessä. Olivat varmaan ovella käyneet, mutta en ollu kotona niin veivät sinne. Meni tuossa puoli kuukautta koko hommassa tilauksesta tähän kun sain sen. Tosin sen jälkeen kun paketti easyltä lähti ei mennyt kuin 3 pv.

2.7.2008 20:53

attee kirjoitti:Jooh tänään tuli tekstiviesti tuossa 30 min sitten että on paketti lähimmässsä matkahuollon pisteessä. Olivat varmaan ovella käyneet, mutta en ollu kotona niin veivät sinne. Meni tuossa puoli kuukautta koko hommassa tilauksesta tähän kun sain sen. Tosin sen jälkeen kun paketti easyltä lähti ei mennyt kuin 3 pv.

Siis kun se oli laitettu postiin sieltä easyltä, niin tuli sielä kolmessa päivässä suomeen? :eek: Aika nopeesti.. ;)

2.7.2008 22:53

Jep, ihmettelin itsekkin nopeutta.

3.7.2008 10:49

Tuleeko se paketti mulle tänään vai huomenna? Tilauksen seurannassa lukee näin:

AIKA: PAIKKA:

la, 28. kesä 2008 Alankomaat
la, 28. kesä 2008 Alankomaat
ma, 30. kesä 2008 Saksa
ti, 1. heinä 2008 Tanska
to, 3. heinä 2008 Suomi

3.7.2008 11:40

Hyvällä säkällä tänään.