Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.
Alueen säännöt
Ei mainostusta!
Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.
19.2.2010 18:03
Vähä on hyvää ja huonoo kokemusta kaupasta, pari kertaa olen tilannu, toisessa tilauksessa kaikki ok, mutta ekassa tilauksessa tuli vähän väärää osaa, mm. tilasin kahdet jarrupalat kahtee eri pyörään ja molemmat jarrupala parit oli ihan väärät. Samassa tilauksessa tilasin myös typhoonin kaasuvaijerin
yläosan, mutta sainkin kaasuvaijerin
alaosan.
Piti laittaa palautetta silloin, mutta en sitten muistanut ja homma jäi, mutta samapa tuo enään, osat tuli kuitenkin nopesti ja kaikki oli hyvin pakattu. Nuokin edellä mainitut miinukset luultavasti vain inhimillisiä virheitä.
19.2.2010 18:22
Moi weicco
Jos väärin toimitetusta tilauksesta on kohtuullinen aika, niin laita myynti(at)moto-hame.fi osoitteeseen tilausnumero ja infoa mikä meni pieleen. Pakkausvirheet kyllä korjataan jos niistä asiakas vaan informoi paketin avattuaan.
T:Raine
19.2.2010 21:20
No siitä on jo sen verran aikaa, että ei ole enää pyörää mihin laittaa ne osat kiinni, eli asialla ei ole enää merkitystä. Mutta tuskimpa te tahallaan vääriä osia laitoitte, virheitä sattuu aina, ei me muuten ihmisiä oltais.
Mutta tulen kyllä jatkossakin tilaamaan teiltä jos tulee tarvetta.
11.6.2010 15:11
Loistavaa palvelua, täytyy myöntää! Nopeat toimitusajat, ja moto-hämeestä vielä oikeen soitettiinkin ja varmistettiin tilauksen oikeellisuus. Tulen kyllä jatkossakin tilaaman tästä paikasta.
16.6.2010 11:59
mites, jos tilaan tuon V-face maskin ja käykin niin ettei sovi mittariston kanssa, jota kovin tässä mietin (yamaha DT) niin saanko palauttaa tilauksen?
18.6.2010 1:31
puuhis95 kirjoitti:mites, jos tilaan tuon V-face maskin ja käykin niin ettei sovi mittariston kanssa, jota kovin tässä mietin (yamaha DT) niin saanko palauttaa tilauksen?
Miksei sopis mittariston kans? Siis ei mahdu kiinni vai näyttää ulkonäöllisesti tyhmältä?
Kyllähä jokasella osakaupalla o muistaakseni 1-2 viikon palautus-oikeus?
18.6.2010 13:27
Tonz@ kirjoitti:puuhis95 kirjoitti:mites, jos tilaan tuon V-face maskin ja käykin niin ettei sovi mittariston kanssa, jota kovin tässä mietin (yamaha DT) niin saanko palauttaa tilauksen?
Miksei sopis mittariston kans? Siis ei mahdu kiinni vai näyttää ulkonäöllisesti tyhmältä?
Kyllähä jokasella osakaupalla o muistaakseni 1-2 viikon palautus-oikeus?
no siis molempia. mutta kai se sopii, joten tilaukseen vain!
22.6.2010 23:04
propsit moto-hämeelle! edellispäivänä tilasin maskin ja huomenna saa hakea. tulen jatkossakin tilaamaan osia ko. firmasta!
28.6.2010 16:04
itteelle jäi ainakin vähän paskan maku suuhun.. en laittanut yhteystietoihin puh. numeroo niin poisti asiakas tilin ja peruutti tilauksen. viimenen kerta kun täältä tilaan mitään, en kyllä voi suositella tätä, mut tää on vaan mun mielipide.
5.7.2010 19:51
Moi
Puhelinnumero ja sähköpostiosoite täytyy olla yhteydenpidon vuoksi.
Toimitusehdoissa mainitaan, että puhelinnumero ja sähköpostiosoite täytyy olla toimivat tai muuten tilaus ja asiakastili poistetaan.
Tilauksia sen enempää kuin asiakastilejä ei normaalisti huvikseen poistella, vaan siihen on olemassa pari syytä: yhteystiedot on väärin, tilauksen ainoa tuote on sellainen jossa lukee LOPPU tai asiakas on myyntikiellossa. Jos nuo on kunnossa ja tilaus poistuu, niin on sattunut virhe sitten täällä myyjäpuolella.
T:Raine
8.11.2010 23:32
Nopeaa palvelua.
Semmonen pieni moite, että siinä sähköposti viestissä, jossa lukee "tilaus on lähetetty" (tai vastaavaa) ei ollut lähetystunnusta, jolla lähetyksen voisi hakea postista heti kun se on saapunut sinne.
Itseäni tämä ei haitannut, mutta panin vaan merkille tuon kun yleisesti muiden kauppojen viesteissä tuo lähetystunnus on.
Tulen silti tilaamaan täältä jatkossakin tavaraa!
2.3.2011 22:49
parasta palvelua ikinä.
halvat hinnat ja laatu tavaraa nopeasti toimitettuna.
LOISTAVAA!!!
TILAAN JATKOSSAKIN
30.3.2011 21:37
Hyvä,nopea liike.
1.5.2011 21:06
Mimmosia toimitusaikoja porukalla on ollut? Sivuilla sanotaan 1-5pvä jos kaikkia on varastossa.. Itse tilasin tiistaina palikkaa ja perjantaina otettiin tilaus vasta käsittelyyn..
Olisi hyvä tuola sivuilla lukea tuotteiden varastotilanne!
5.1.2013 0:17
Moto-Häme Verkkokauppa uudistui, alla tarkempaa tietoa.
UUDET MAKSUTAVAT
Olemme ottaneet käyttöön Suomen Verkkomaksut OY:n toimittaman verkkopankki/luottokortti-maksupalvelun. Tämä tarjoaa uusina maksutapoina maksamisen seuraavien pankkien tileiltä: Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, Osuuspankki, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Säästöpankit, Tapiola, Ålandsbanken. Luottokunnan korteista käytössä on Mastercard, Visa ja Visa Electron. Näiden käyttämisestä ei tule asiakkaalle lisäkuluja (pois lukien asiakkaan ja pankin/luottokunnan välisten sopimusten mukaiset laskut).
Käytössä on edelleen myös vanha tuttu Postiennakko, jonka maksutapalisä on 6€.
Olemme poistaneet aiemmin vaihtoehtona olleen Tilisiirto-maksutavan.
UUDET TOIMITUSKULUT
Laskimme toimituskuluja, kiinteä hinta painosta riippumatta on nyt 6€/tilaus. Yli 200€ tilaukset ilman postikuluja kuten ennenkin.
VARASTOSALDO
Jokaiselle tuotteelle lisätään näkyviin ajantasainen varastosaldo. Yli 5 tarkoittaa että tuotetta on varastossa 5 tai enemmän. Alle 4 tarkoittaa että tuotetta on varastossa 1-4. Tilaustuote tarkoittaa että tuotetta ei ole varastossa vaan se täytyy tilata. Usein tilaustuotettakin on saatavilla parissa päivässä tai sitä on jo tilattu varastoon. Jokaisen tuotteen yhteydessä on Haluatko lisätietoja tuotteesta?- linkki josta voi kysyä ja tiedustella toimitusaikaa.
Varastosaldo ei vielä toimi tuotteilla joilla on jokin alavalikosta valittava ominaisuus (esim väri). Näitä päivitetään koko ajan ja varastosaldot lisätään kaikkiin tuotteisiin parin viikon aikana.