Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.
Alueen säännöt
Ei mainostusta!
Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.
25.3.2011 16:35
Kyllä se suurikin tilaus saapuu nopeasti jos kaikki haluttu tavara on easypartsilla itsellään varastossa. Itse olen tilannut yksin tai kimppatilauksena 9 kertaa ja paketti on saapunut nopeimmillaan alle 2 viikossa ja kauimmillaan jopa 7 viikossa. Tuolloin tosin osia puuttui varastosta, tilaus oli yli 500e arvoinen ja osia oli 4 ihmiselle. Pikkutilaus sisälsi ainoastaan mönkijän variaattoriin uudet sisuskalut.
26.3.2011 5:54
Viikko tilauksesta on itselläni tullut aina Easyltä paketti, riippumatta koosta. Luotettava paikka.
29.3.2011 20:25
mites ku meinasin tilata easypartsilta tilisiirrolla, pitääkö sinne tehä profiili? pitääkö olla yli 18v että voi tilata?
29.3.2011 21:46
Tottakai pitää tehdä tunnus, eikä ole mitään ikärajoja.
30.3.2011 21:44
Nopea toimitus.
30.3.2011 23:04
pistin eilen tuolta easypartsilta pakettia tulemaan ja maksoin sen luottokortilla ja kun tänään katsoin tiliäni niin lähetyksen hinta oli lähtenyt sieltä kahdesti. Mitäs nytten?
31.3.2011 18:18
Lähetät s-postia sinne, että tilaus on maksettu kahdesti niin palauttavat sen toisen osan siitä.
5.4.2011 22:22
Nyt tuolta easylta tuli vastauksena että eivät he ole kahta kertaa veloittaneet maksua. Tilillä näkyy maksu 2 kertaa toteutuneena. Mitäs nytten?
7.4.2011 22:17
Otappa yhteyttä luottokuntaan.
15.4.2011 16:36
Oliko se lommo putken runkokiinnikkeen lähellä ja kyseessa leovince v6 yläkauttane? Se o siinä jo tehtaalta.
19.4.2011 13:27
Onko muilla käyny niin että vielä eilen päivällä lähetys oli tanskassa tulossa mutta eilen illalla ja tänään kun on yrittänyt seurata sitä niin näkyy että ei ois ees lähetetty?
Seuranta juttu vissiin vaan bugaa?
22.4.2011 11:09
topiiz kirjoitti:Onko muilla käyny niin että vielä eilen päivällä lähetys oli tanskassa tulossa mutta eilen illalla ja tänään kun on yrittänyt seurata sitä niin näkyy että ei ois ees lähetetty?
Seuranta juttu vissiin vaan bugaa?
Juu bugiahan tuo, mullakin katosi viikko sitten saapuneesta tilauksesta tiedot välillä kokonaan.
24.4.2011 0:01
Jos joku rovaniemeläinen tilaamassa täältä niin ilmottakoon mulle, voisin tilata samalla!
27.4.2011 15:20
Itse tilasin tuossa lauantaina vähä osia roxiin ja maksoinkin siinä samalla tilisiirrolla mutta nyt alko himena mietiyttää et millohan tuo näkyy siellä niillä koska pankit on ollu ny 2 pvä auki että pitäisikö oottaa vai lähettää viestiä jo siihen suuntaan. Tosin ennenki olen tilannu mut sillon ei ollu mitää pääsiäis lomia/pyhiä.