Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Uusi ostajakokemus.

19.5.2023 11:10

Kävin paikallisessa jälleenmyyjässäni etsimässä KTM 390 -seikkailijaa, ja huomasin, että heillä oli vuoden 2022 malli. Mietin, voisinko tehdä sopimuksen, koska uusi malli on julkaistu. Hän kysyi, ostaisinko sen hintaan, jonka sanoin, ja allekirjoitti sanoen, että ostaisin sen, jos saisin sen hinnan. En saanut sitä hintaa, he käyttivät luottoa ja palasivat minulle naurettavan numeron kanssa. Se maksaisi lopulta 11 500 dollaria 6 800 dollarin pyörästä, sanoin hänelle, että olen hyvä ja lähdin. Olin vain järkyttynyt tuosta numerosta. Kysymykseni on, tarvitseeko minun olla huolissaan joistakin hämäristä asioista, koska allekirjoitin sen, se ei ollut virallista, se oli vain satunnaisella paperilla.

Re: Uusi ostajakokemus.

14.9.2023 10:29

Voit yrittää neuvotella uudelleen jälleenmyyjän kanssa ja kysyä, jos he voivat antaa sinulle mapquest driving directions paremman tarjouksen.

Re: Uusi ostajakokemus.

13.11.2023 7:25

Luulen, että olit hieman hätäinen, kun et ottanut riskejä huomioon kertoessasi heille luottotietosi. Mutta voit silti vaatia oikeutesi takaisin, jos säilytät omistajan todistavat asiakirjat etkä ole sen tekijä. Lisäksi pyydä asianajajaa puuttumaan asiaan tarvittaessa. Onnea. connections game