Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Yamaha WR125X/R

7.12.2012 22:30

LeKe96 kirjoitti:Täytyypä koittaa :). Onko paperin karkeudella väliä 100 vai 1000? :D. Ja tuo kyl käy järkeen, kun näillä keleillä ei paljoo oo tullu endoiluu harrastettuu. :lol:


100, ja hio tasasella pinnalla sitte, ettei mee vinoon

Re: Yamaha WR125X/R

7.12.2012 23:02

Hioin jo, testaa en oo vielä päässyt, kun piti syylärin korkki lainata jalkapyörälle, että sai pyöränsä myytyä. :D

Re: Yamaha WR125X/R

7.12.2012 23:43

huhujen mukaan jalkapyörän wr tän hetkiset omistajat olivat rikkaita...

eli ei luultavasti haittaa jos wr menee solmuu parin sadan kilsan pääst ku poika saa vissii uuden :D

Re: Yamaha WR125X/R

8.12.2012 19:46

Onko kukaan laittanu WR:ään jotain pikakaasua? Väänsin tuppea tuohon paikalle niin kaasukahva rusahti ja nyt liikkuu sitten myös väärään suuntaan eli se joku rajoittaja on paskana sieltä. Taas olis voinu miettiä ennenkun tekee mitään, se osa on 29 euroa AJ Suttonilla :roll: Eipä tuo ajoa haittaa mutta vituttaa silti. :D

Re: Yamaha WR125X/R

8.12.2012 22:01

Ei oo paha laittaa pikakaasua mihkään vehkeeseen, vaijeria saattaa joutua muokkaamaan mut ei sen kummempaa.

Ja esim. Dominolta löytyy sitten yleismallin kaasua pitkäliikkeisenäkin, eli ei sitä pakko oo pikakaasuun vaihtaa vaikka tarvikekahvan vaihtaiskin ;)

Storm, tosin järin halpoja nuo Dominot ei ole mut taatusti laatutavaraa kun esim. Husseissa on vakiona Dominon kaasu.

Re: Yamaha WR125X/R

8.12.2012 23:00

Ongelma on se, että wrrän kahvassa on myös starttinappi ja tappokytkin. Stormin vastaava maksaa 58e ja saattaa joutua muokkaamaan. Eli taitaa tulla halvimmaksi ostaa alkuperäinen tai avata kahvarunko ja katsoa, saisiko sinne jonkinlaisen patentin viritettyä. ;)

Re: Yamaha WR125X/R

9.12.2012 0:24

Eiköhän se kuitenkin ole erillinen mötikkä tangossa ne katkaisijat?

Tai näin minä olen tottunut niitä näkemään, ja itsellänikin on kotarissa.

Re: Yamaha WR125X/R

9.12.2012 0:36

Siinä samassa hässäkässä ne on. Toisaalta eihän se mikään jumalaton homma ole laittaa niitä tappokatkaisijaa ja starttinappulaa uusiin painikkeisiin, mitkä kiinnittää erilleen tankoon. jos siis haluaa mennä periaatteella "tein itse-säästin"

Re: Yamaha WR125X/R

9.12.2012 1:25

Yzärissä on sama kaasukahva ja ne nappulat kuin WR:ssä. Niitä löytyy purettuna paljon...

Re: Yamaha WR125X/R

10.12.2012 0:54

Mites tosta potikan asennuksesta, eli voiko sen laittaa sinne alas ruiskuun kiinnittyvään pistokkeeseen (valkoruskeaan piuhaan) vai laitetaanko se sinne penkin alle ecuun kiinnittyvään valkoruskeaan piuhaan? Kun kumpaakin oon nyt kokeillu ja mitään eroa huomaa missään... Täytyy kai sitten vaan ruveta tulppaa kattelemaan?

Re: Yamaha WR125X/R

11.12.2012 23:32

Nyt käy kaikki täällä viewtopic.php?f=20&t=69992&p=4161408#p4161408 anomassa jalkapyörän bännejä pois :D

# Tapaus on huomioitu, turha floodata porttikieltotopiccia. Asiaa käsitellään tiimin kesken. -jkoljo

Re: Yamaha WR125X/R

12.12.2012 22:17

Paljo maksais takalippa,takakatteet, etukatteet ja taka ja etukatteiden välissä olevat muovit?

Netistä en löytänyt muualtakun briteistä (?), Yamaha centeristä käyn kysymässä lähiaikoina...

Jotaa hienoa näillä näkymin tulossa. vink vink projekti, ei nykyinen WR...

Ja tankin hinta ois kans kiva saada suunnilleen tietoon?

Re: Yamaha WR125X/R

12.12.2012 23:31

Tonnin luokkaa koko paska jos ei ylittekkin :lol: Mun WR:ään vakuutus laski että; etukate, takakate, penkinjatke, lokari, maskin muovikehys, molemmat polkimet ja jarrukahva 1100 euroa. Takakatteeseen ois tarra ollu jotai 35 euroa, en ottanu :lol:

Re: Yamaha WR125X/R

12.12.2012 23:47

Kolmetoista kirjoitti:Tonnin luokkaa koko paska jos ei ylittekkin :lol: Mun WR:ään vakuutus laski että; etukate, takakate, penkinjatke, lokari, maskin muovikehys, molemmat polkimet ja jarrukahva 1100 euroa. Takakatteeseen ois tarra ollu jotai 35 euroa, en ottanu :lol:

Ilman tarroi tietenki...

Mut mitä helv... Jos kerran tota luokkaa niitten hinta ni taidan sittenki tilaa sielt briteist :lol:

No onneks suunnitelmis ei oo vakio maski & lokari :P

Re: Yamaha WR125X/R

12.12.2012 23:49

Takalippa 60e, etukate 80e ja välikate 70e ilman tarroja tietenkin :D muita en muista/tiedä.

http://www.yamahascooterspares.co.uk/sp ... 10076&uID= <- tuolta löytyy hinnat ja taitaa olla hieman suomen hintoja halvemmat, vaikka hinnat punnissa onkin. Eli tuolta kannattaa tilata, jos suomen rajojen ulkopuolelta osien tilaaminen ei ole este, niin kuin se joillekin vaikuttaa olevan.