Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Husqvarna WR

19.11.2013 21:02

Eemmä vielä mitää oo ostanu, lähipäivinä tai ens vkolla :D

Re: Husqvarna WR

21.11.2013 0:15

Puhutaanko nyt mun kolaroimasta? Onko se muka vieläki avk:lla, sivuilla ei ainakaa näy? Ja se oli 08..

Mut jos siitä puhutaan niin takahäkki, etupumput, runko. Ja koneeseen kytkinkruunu ja pytyssä on jälkiä :D Mut 70h sitten oli vaihdettu kiertokanki, laakereita, v-forcet uusiin ja staattori ja vauhtipyöräkin..

Re: Husqvarna WR

21.11.2013 20:39

OziBo_ , Eeei, nyt ei kyl sun hussest puhuta :lol: tää WR mitä oon katellu ni siinä ei oo muutaku takahäkki vinossa, katteet hieman kärsiny ja noitte takia rungonvaihto :itku:...

Re: Husqvarna WR

21.11.2013 22:51

no wtf, ei tartte kyl mitää rungonvaihtoa tehdä jos takahäkki on vinossa? :D uus takahäkki ja rungonmittaukseen ja kilvitykseen?

Re: Husqvarna WR

26.11.2013 18:34

Osaako kukaan neuvoa mihin suuntaan tasapainoakselin mutteri aukevaa? :)

Re: Husqvarna WR

26.11.2013 19:58

Ei tässä topicissa ku ei wr:ssä oo semmosta ;D

Re: Husqvarna WR

26.11.2013 21:25

no ei helvetti :lol: :lol: tulipa automaatisesti tänne kysyttyy ku huonosti saa aina vastauksii tuola sm'n puolella, no pistetään sinne :D

Re: Husqvarna WR

27.11.2013 13:09

Onko kenelläkää tietoo että meniskö suzuki dr-z:aan tarkoitetut supermotot husseen helposti ?

Re: Husqvarna WR

6.12.2013 12:55

Jeppis, elikkä tarviis hieman apuja. Ostin mun vanhanliiton weeraan tossa hiljattain v-forcet ja sit aloin laittelemaan kiinni ja katoin että ei perkele ei millään käy ton nykysen imukaulan kanssa. Eli nykyisessä imukaulassa olevat "ohjurit" on kyllä pahasti tiellä. Oon jotenkin saanu semmosen kuvan että sm vakio imukaulassa olisi tommoset ohjurit, mutta ei mun mielestä tuo oo lähellekkään niin pieni imukaula ku sm:ässä. Että onkos sitten näissä vanhemmissa weeroissa erilainen tuo imukaula ku uudemmissa?

Elikkäs, mitä neuvotte tekemään? Ostanko uudemman wr imukurkun vai saako nuita nykyisen imukaulan "ohjureita" leikattua pois jotenkin? Ainakin mp racingiltä kun katoin niin lukee v-forcejen kohdalla näin "SMS 125 alkuperäisestä kumikurkusta on leikattava kumiset ohjaimet pois". Eli ilmeisesti niitä voi leikata jotenkin ettei tarvitse ostaa uutta?

Mietityttää kyllä että mikä hemmetin imukaula tuo sitten on :D Ku tosiaan ei ole mielestäni läheskää niin pieni ku sm imukaula mutta noi ohjurit on vissiin samanlaiset. Noh, ei sitä tiiä vaikka entinen omistaja olis sm imukaulan laittanu, oli sen verta tyhmä jätkä... :D Alla selventämässä tilannetta pari kuvaa, laadun takaa LG mutta toivottavasti saatte selvää. Kiitos avustanne taas jälleen jo etukäteen! .
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Husqvarna WR

6.12.2013 19:23

Ostat vaan uudemman imukaulan. Ei maksa nyt niin paljoo ja on ainaki hyvä.

Re: Husqvarna WR

6.12.2013 22:28

Saako noita vanhemman mallin etukatteita (04) mistään valkoisina, oon ettiny jokaka paikan eikä oo mistää löytyny :( . Voisko joku ystävällinen linkata :) ?

Re: Husqvarna WR

7.12.2013 3:08

Jos kellään on myydä WR imukaulaa ja -torvea niin laittakaa viestiä! :)

Re: Husqvarna WR

14.12.2013 23:58

hojoo! pojat puhuu aina noista cr pakoaukon säätimen laipoista, ja minä ku en vaan suostu uskomaan että niissä muka jotain 'merkittävää' eroo ois vrt. wrrän laipat, niin oisko jollain jotain kuvaa tai kokemusta miten se muuttaa koneen luonnetta? tekis mieli ottaa viimesetki mehut tosta hussesta irti ja hommata ne cr laipat jostain, jos ne nyt on erilaiset!
Tietääkös joku saako husseen jostain päin maailmaa stroukkikampuroita? tässä on nyt talvi aikaa rakentaa..

Re: Husqvarna WR

15.12.2013 21:31

Mikäs putki ois hyvä weeärrää kun huippuja haluttaisiin lisätä eli nyt on cr/wr putki kiinni.

Re: Husqvarna WR

16.12.2013 17:17

Jos on myynnissä valkosta maskinmuovia ja wr takakatteita -09 ->
nii laittakaa yv!