Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Husqvarna WR

23.5.2013 15:47

Settis kirjoitti:Liian suuri öljyseos tai käy vaan rikkaalla?

öljyä on 3% ja säädin neulaa just edellis päivä pykälän laihemmalle

Re: Husqvarna WR

23.5.2013 18:48

Resispulla kirjoitti:Hussessa imuvuotoa? 440 pääsuutin, neulan sokka keskellä oisko ollu #59 neula, 37,5 tyhjäkäyntisuutin ja ilmaruuvia kierros auki. Silti +20 lämpötiloissa kierrokset jää hieman matalilla kierroksilla leijjumaan. Imukaulaan oon kyllä ruiskuttanu bräkleeniä ja semmosia palavia nesteitä, mutta käyntinopeuteen ei oo kyllä tullu muutosta yhtään.


Jos alle -08 vuosmalli ja vakioläpät niin ei todellakaan pitäisi noilla jäädä laihalle, eli vuotoa jossain...

Jos uudempi kuin 09 niin 40tk pelaa paremmin.
sape167 kirjoitti:mikä mahtaisi olla vikana kun tulppa pitää vaihtaa n. 3 päivä välein?


Liian iso tk-suutin, jos risteyksissä seisoskelet ja törkeä tk suutin paikallaan, niin rikkoo tulppia, kokeile avata ilmaruuvia 1-2kierrosta, jos ei vieläkään mene laihalle niin pienempi tk suutin paikalle. Noilla mun antamilla säädöillä jos alle 08vm pelittää..

Re: Husqvarna WR

23.5.2013 19:35

välzy kirjoitti:
Resispulla kirjoitti:Hussessa imuvuotoa? 440 pääsuutin, neulan sokka keskellä oisko ollu #59 neula, 37,5 tyhjäkäyntisuutin ja ilmaruuvia kierros auki. Silti +20 lämpötiloissa kierrokset jää hieman matalilla kierroksilla leijjumaan. Imukaulaan oon kyllä ruiskuttanu bräkleeniä ja semmosia palavia nesteitä, mutta käyntinopeuteen ei oo kyllä tullu muutosta yhtään.


Jos alle -08 vuosmalli ja vakioläpät niin ei todellakaan pitäisi noilla jäädä laihalle, eli vuotoa jossain...


Vuosimalli -08 ja v-forcet löytyy..

Re: Husqvarna WR

23.5.2013 22:41

sape167 kirjoitti:mikä mahtaisi olla vikana kun tulppa pitää vaihtaa n. 3 päivä välein?


Liian iso tk-suutin, jos risteyksissä seisoskelet ja törkeä tk suutin paikallaan, niin rikkoo tulppia, kokeile avata ilmaruuvia 1-2kierrosta, jos ei vieläkään mene laihalle niin pienempi tk suutin paikalle. Noilla mun antamilla säädöillä jos alle 08vm pelittää..[/quote]
tulppa onkin mennyt aina sen jälkeen kun on lähtenyt valoista tai tai ollut kauan tyhjäkäynnillä joten olet varmaan oikeassa. täytyy kokeilla :P

Re: Husqvarna WR

24.5.2013 15:11

Pitääkö muka paikkaansa että hussessa on 9l tankki? Ku ajan niimenee varatankille ja tankkaa sillo nii sinne menee vaa 5 litraa ainetta? :D

Re: Husqvarna WR

24.5.2013 15:25

mulla on ainaki hussessa 10,2l tankki ja varatanki koko siitä tais olla 2l :)

E: oho hups tää oli WR topic :lol:
Viimeksi muokannut ville69 päivämäärä 24.5.2013 15:26, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Husqvarna WR

24.5.2013 15:25

Jotakin on kyl pielessä :D Ittellä meni yli 7 litraakin eikä ollut vielä varatankilla ;)

Re: Husqvarna WR

24.5.2013 18:44

-09 ja uudemmissa wr:issä on pienempi tankki kuin vanhemmissa. Tällä voi olla osuutta asiaan.

Re: Husqvarna WR

25.5.2013 2:24

Juuu mulla on 09 weera :D en kyl tajuu ajoin tankin tyhjäks ja kaadoin 5 litraa ainetta sinne ja sitte tankkasin ihan täytee nii ei menny ku joku päälle litra ainetta nii oli iha täys :D

Re: Husqvarna WR

26.5.2013 16:52

Joo mulla vissiin samanlainen tankki tossa -12 mallissa. Varatankille kun menee, jonka jälkeen käy tankkaamassa, niin ei sitä löpöä mee kun se 5-6 litraa vaikka miten änkis :)

Re: Husqvarna WR

26.5.2013 21:34

Kellään tietoa, miten -07 WR:n mittaria saa kalibroitua smotorenkaille? Meinasin tässä endurovanteet vaihtaa smotoihin parin päivän sisällä, mutta tuli mieleen, että mittarihan siinä sekoaa? Mahtasko ohjekirjasta löytyy vastausta tai oisko jollain kokemusta?

Re: Husqvarna WR

26.5.2013 22:34

ei saa wr:ssä kalibroitua mittaria smotoille. ja ei se nyt sekoo mutta näyttää nopeutta 10km/h liikaa. onko muuten kellään käynyt silleen miten mulla eilen että staattorista lähtee johdot irti? ja paljonkohan maksais uusi staattori jos tuo on mennyt rikki? kun irti se on kait ainakin tai vaikuttaa siltä mutta en oo viel ehtiny sitä availeen ;)

Re: Husqvarna WR

26.5.2013 22:37

jerevaa kirjoitti:ei saa wr:ssä kalibroitua mittaria smotoille. ja ei se nyt sekoo mutta näyttää nopeutta 10km/h liikaa. onko muuten kellään käynyt silleen miten mulla eilen että staattorista lähtee johdot irti? ja paljonkohan maksais uusi staattori jos tuo on mennyt rikki? kun irti se on kait ainakin tai vaikuttaa siltä mutta en oo viel ehtiny sitä availeen ;)


Ei prkl... Saakos tohon sit suoraan sm hussen mittaria meneen? Eihä siinä nopeuden väärin näyttämisel niin väliä, mut matkathan se näyttää sit kans perseelleen.

Re: Husqvarna WR

26.5.2013 22:55

mulla menee sillee et 10km/h näyttää nopeutta liikaa mutta kuitenkin kilometrit on oikein :DD tai siis sillee et ajaa tripil jonku matkan niin se näyttää sen oikein :D

Re: Husqvarna WR

26.5.2013 23:06

jerevaa kirjoitti:mulla menee sillee et 10km/h näyttää nopeutta liikaa mutta kuitenkin kilometrit on oikein :DD tai siis sillee et ajaa tripil jonku matkan niin se näyttää sen oikein :D


jaaa... vaikee kuvitella, et näyttäs matkan kuitenki oikein :D mahtaakoha sm hussen mittari mennä suoraan WR? Niitä näyttäs pari olevan myynnis.