Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Husqvarna WR

17.5.2013 11:16

välzy kirjoitti:Saa säädettyä pakoaukonsäätimen avautumiskohtaa, jos se on väärin, niin tekee nimenomaa tuota, avaamiskohdassa veto pysähtyy vaikka mitkä suuttimet olisi paikallaan.

Itse kyllä sinuna katsoisin sen säädön siitä luukusta että missä kohdassa ja laita vaikka kuva, pytyn irrotuksessa moni sen siitä avaa ja takasin ei menekkään samaan kohtaan.

Ja ei missään nimessä +450 suutinta näille keleille vaikka sulla olisi mitä palikkaa. Mä aikoinaan tein sellasen kelinmukasen säätötaulukon alle 08 wr:ään. Voin koittaa pyytää tuosta uudelta omistajalta sen ja postata tähän. Mulla tosin oli aika paljon kaikenlaista palikkaa siinä pyörässä.

Kokeile suurentaa tk-suutinta, se auttaa tuohon ja pelaa ilmaruuvilla. Vaikka sulla on kaasu pohjassa tuossa testissä, wr:ssä tk suuttimen vaikutus jatkuu pitkälle keskialueelle ja tuntuu todella paljon. :)

Edit, tässä se mun tekemä taulukko, pyörässä oli osat VHM, HGS, VForcet, ja sytkä säädetty + huuhteluita vähän avitettu.

-10-0 astetta pääsuutin 450/460, neula ylhäältä katsottuna 4. tai 5. lovi, tyhjäkäyntisuutin 37.5/40

0-15 astetta pääsuutin 440, neula alle 10 asteessa 3. lovi ja yli 10 asteessa 2. lovi tyhjäkäyntisuutin 35

15-25 astetta pääsuutin 420/430, neula alle 20 asteessa 3. lovi, yli 20 asteessa 2. lovi, tyhjäkäyntisuutin 32,5

Niin ja neulana mulla oli muistaakseni #60 tai 62. 58 tai 59 neulalla ei toimi ollenkaan!


Ilmaruuvin asentoja en enää muista, mutta ne kannattaa hakea siinä tuntumalla ja ajamalla. :)

Ajattelinkin että vähän kohtuuttoman suurilta tuntuu nuo suuttimien koot mulla :s Pitääpä tsekata siitä luukusta tänään ja koittaa säätääkin. Ja samaten että mikä neula sielä on, sekä tk-suutin, on ollut 4. lovessa mutta röpöttelee aika lailla, nyt luulisi ainakin keskimmäiseen tai 2. olevan sopiva kun on jo +20c.

Kiitoksia tarkasta vastauksesta :)

Noniin eli tuo säädin oli suunnilleen tässä kohdin
http://i45.photobucket.com/albums/f75/M ... dified.jpg

Koitin siirtää tuon suunnilleen päinvastaiseen asentoon, eli lähes tuon loven yläreunaan. Ei juurikaan vaikutusta ellei jopa pahempi. Vaan eikös sen silloin pitäisi myöhemmin avata se? Melkeinpä pahemmin vaan tekee tuota junnaamista. Eikös tuon muovikepin yläpäässäkin joku säätö ole? Ainakin mitä nopeasti vilkaisin cafehuskyn keskusteluja.. No tänään ajelemaan, huomenna perehtyä oikein kunnolla. :roll:

Re: Husqvarna WR

17.5.2013 19:33

Mulla meni vaihteiston rattaat 125 wr -05 hussesta.
Mistähän ja mihin hintaan siihen sais uudet?

Re: Husqvarna WR

18.5.2013 1:18

Tuossa kasailin weeran alakertaa, niin huomasin että tuo kytkimenpuolen holkki kampuralla menee laakerille asti, miten sen kanssa kannattaisi menetellä notta pysyis laakeria hallailemasta?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Mazamaza päivämäärä 18.5.2013 12:32, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Husqvarna WR

18.5.2013 9:42

Vipezzi kirjoitti:Mulla meni vaihteiston rattaat 125 wr -05 hussesta.
Mistähän ja mihin hintaan siihen sais uudet?

http://www.ebay.de/itm/Husqvarna-WR-CR- ... 2a2ce0ab9c

Re: Husqvarna WR

18.5.2013 13:10

Onko weeran vaihteistoöljyillä kauheesti mitään väliä ku kävin hakemas motulin transoilia 10w30 nii varmaan kelpaa kyllä?

Nii ja haittaako kauheesti jos takarenkaasta on pari pinnaa ihan löysällä?

Re: Husqvarna WR

18.5.2013 16:39

Tuskinpa haittaa parin pinnan löysyys. Voihan ni kiristää :lol:

Säätelin tuota pakoaukonsäädintä pikkusen ja aukeaa nyt myöhemmin selvästi. Silti jää junnaamaan. Mutta nyt on mukavempi ainakin matkaa ajella :)

Endurovanteet kiinnostais, jos jotain kiinnostaa sinieloksoidut motovanteet kultasilla keskiöillä, ottakoon yhteyttä!

Re: Husqvarna WR

18.5.2013 17:19

OziBo_ kirjoitti:Tuskinpa haittaa parin pinnan löysyys. Voihan ni kiristää :lol:

Säätelin tuota pakoaukonsäädintä pikkusen ja aukeaa nyt myöhemmin selvästi. Silti jää junnaamaan. Mutta nyt on mukavempi ainakin matkaa ajella :)

Endurovanteet kiinnostais, jos jotain kiinnostaa sinieloksoidut motovanteet kultasilla keskiöillä, ottakoon yhteyttä!


Laitoin yv!

Re: Husqvarna WR

18.5.2013 17:37

OziBo_ kirjoitti:Tuskinpa haittaa parin pinnan löysyys. Voihan ni kiristää :lol:


Ei ne suostu kiristyy, en sitte tiiä miks.

Re: Husqvarna WR

19.5.2013 13:15

Ei kellään olis supermotovanteita myydä? Vaihdossa vois löytyä excelin kiiltävät enskat nappulakumeilla!

Re: Husqvarna WR

21.5.2013 15:39

Hussessa imuvuotoa? 440 pääsuutin, neulan sokka keskellä oisko ollu #59 neula, 37,5 tyhjäkäyntisuutin ja ilmaruuvia kierros auki. Silti +20 lämpötiloissa kierrokset jää hieman matalilla kierroksilla leijjumaan. Imukaulaan oon kyllä ruiskuttanu bräkleeniä ja semmosia palavia nesteitä, mutta käyntinopeuteen ei oo kyllä tullu muutosta yhtään.

Re: Husqvarna WR

21.5.2013 22:41

Mikähä tuossa on vikana

ei oo ajeltu puolee vuotee

tulppa vaihettu,kaasari puhistettu,kokeiltu ilma ilimaputsaria, ilmaruuvia säädelty, kipinää antaa

elikkä ei käynnisty, välillä saattaa pysyy 3/4 kaasulla päällä 10 sekuntia

Re: Husqvarna WR

22.5.2013 22:41

Oisko niinkin helppo kuin vanha bensa? Tuoreet bensat ja öljyt sekotat ja yrität uudestaa.

Re: Husqvarna WR

22.5.2013 22:58

Wivveism kirjoitti:Oisko niinkin helppo kuin vanha bensa? Tuoreet bensat ja öljyt sekotat ja yrität uudestaa.


unohinki sanoa että vaihoin myös bensat

vika tais löytyä, läpät

Re: Husqvarna WR

23.5.2013 15:03

mikä mahtaisi olla vikana kun tulppa pitää vaihtaa n. 3 päivä välein?

Re: Husqvarna WR

23.5.2013 15:12

Liian suuri öljyseos tai käy vaan rikkaalla?