Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Husqvarna WR

22.4.2013 22:29

Ostetaan Husqvarna WR äänenvaimennin! Hintaluokkaa max. 70€

Tarjoukset YV:llä tai s-postiin olkku.pakkanen@hotmail.com

Re: Husqvarna WR

24.4.2013 22:13

Ei kellään olis pakoputkea myydä joka sopis vm 91 weeraan? Maahantuojalla ei ole, kahdesta purkaamosta oon kyselly eikä niilläkään ole...

Re: Husqvarna WR

28.4.2013 17:06

Eli minkä kokosia pääsuuttimia teillä on ollu? Itellä 08, 450 kokoa ps, piikille päästessä MOOOO, sit ku pästää vähä kaasua niin kulkee mallikkaasti. Onko tuo liian iso? Vaikka vika kuulostaaki siltä niinku ois liian pieni :D Neulaa laitoin pykälän rikkaammalle mut ei ollu juuri mitään apua. 1 ja 2 vaihteilla ei ole ongelmaa päästä piikille, voisko tuo johtua jopa sytkän säädöstä kun ihan korkeimmilla kierroksilla kuuluu semmosta pientä rätinää ?

Re: Husqvarna WR

28.4.2013 18:31

450 on jo aivan saatanasti liian iso! Kokeileppa sitä luokkaa 380-420!

Re: Husqvarna WR

29.4.2013 0:20

No on kyllä aivan saatanasti liian pieniä 400 alaspäin näillä säillä. Mitä nyt forecasta kattelin isokyrön lämpötiloja niin itse laittasin 420.

Jostain vuosimallista lähtien nämä on vaatinut vähän isompaa suutintakin, mutta empäs muista/tiedä mistä lähtien. Mutta jos nyt oletetaan että tuo -08 menee samalla kaavalla kun vanhemmat niin 420 pitäs olla melko hyvin kohillaan.

Re: Husqvarna WR

29.4.2013 7:36

en tuosta OziBo_ :n ongelmasta tiedä mutta ihmettelen miksi väitätte että 450 on iha saatanasti liia iso... tai ainaki ihellä 490 ja toimii täydellisesti :) tulppa kahvinruskea, ottaa piikit ymsyms.

Re: Husqvarna WR

29.4.2013 10:49

Villel varmaa 09-->?

Jos on nii mikä neula ja tk suutin

Re: Husqvarna WR

29.4.2013 20:57

joo mulla on -09, jos sillä suurta merkitystä on? muita suuttimia en muista kuin tuon pääsuuttimen koon koska luulin sitä itsekkin silloin liian isoksi :)

Re: Husqvarna WR

29.4.2013 23:44

Kertokaas kisahussen omistajat,että kun tässä hiukkasen oon pyörällä taas että mitä

sitä nyt hommais :D Sitä vaan,että kun päätin sulkee pois ton katulaiskan kun vie

pensaa enemmä ku wr,alakerta ei vissiin kestä jos vähä virittelee,ja en siedä vittu

yhtään ecujen ja sensorien kaa pelleilyä :lol: Sitten kun oon kans kuullu varsinkin

katulaiskojen mahollisuudesta leikata kiinni,onko nää weerat luotettavia kunnon pidolla

(ymmärrän kaasarin säätöjen merkityksen ja osaan kyl pitää säädöissä,pesen ja öljyän

putsaria mopostakin aika ajoin ja osaan ajaa niinkuin 2t vehkeellä pitääkin). Että pähkinänkuoressa,onko nää leikkailut vaan kuskien syytä vai mikä on? :D

Re: Husqvarna WR

29.4.2013 23:54

_nigge_ kirjoitti:(ymmärrän kaasarin säätöjen merkityksen ja osaan kyl pitää säädöissä,pesen ja öljyän putsaria mopostakin aika ajoin ja osaan ajaa niinkuin 2t vehkeellä pitääkin).


Jos tosiaan ton osaat niin eipä sulla tuu katulaiskalla mitään ongelmia, noi ongelmat mitkä listasit johtuu siitä, ettei kaikki kuskit osaa ajaa/pitää pyöristään huolta.

Re: Husqvarna WR

30.4.2013 0:06

No se on hyvä :P Tässä taas nähdään että ensin jotkut ei osaa huoltaa,ja sitten haukutaan pyörää leipuriks... :D Noh,eikös sitten yllämainitulla huolenpidolla wr oo kans ihan luottopeli,kun ei sitä ylimäärästä sähköhelvettiäkään niin paljon ole?

Re: Husqvarna WR

30.4.2013 16:35

Niimpä juuri. Molemmat kestää kyllä hyvällä pidolla. WR:ssä huomattavasti vähemmän sähköhelvettiä kuin SM:ssä.

Re: Husqvarna WR

30.4.2013 17:51

ville69 kirjoitti:joo mulla on -09, jos sillä suurta merkitystä on? muita suuttimia en muista kuin tuon pääsuuttimen koon koska luulin sitä itsekkin silloin liian isoksi :)

Ei sillä tässä oikeastaan mitään merkitystä ole kun sun kone on sms pohjalla = <-09 wr:ssä. No nyt tuo rupeski toimimaan ilmeisesti vähän lämpösempi keli kun sunnuntaina, koitin eilen laskee neulaa takas niin rupes tekee samaa eli laitoin sokan toiseksi alimpaan ja hyvin toimii. Ehkä vois 440 suutinta kokeilla kun ihan lopuilla vähän prötää. :) Kivasti vetää kyllä sm:n jälkeen! :D

Re: Husqvarna WR

30.4.2013 18:21

Oma 08 husse toimi näillä keleillä parhaiten 410-420 pääsuuttimella. Vähän huono tulppakin voi korkeilla kierroksilla aiheuttaa tuollaista.
Edit: Niin siis 09-> husseissa on ihan eri kaasari ja senkin takia paljon isompi pääsuutin.

Re: Husqvarna WR

30.4.2013 22:24

Juurikin näin. Vois nyt 430-440 kokeilla. Varaosakirjassaki oli 430 asti vain suuttimia.
Noita 4t moottoriöljyjä voi vissii ihan huoletta käyttää laatikossa? Lojuis pari litraa tuolla.. (on kytkinaineet)