Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: KTM EXC 125

5.8.2012 14:19

Klankki kirjoitti:Miten sais säädettyä vaihdepoljinta että olis matalammalla, tällä hetkellä joudun nostaan koko jalkaa jalkatapilta kun vaihtaa vaihdetta, jos pistää vaihdepoljinta yhden pykälän alemmas niin ottaa runkoon kiinni kun vaihtaa alaspäin. Onko jotain erilaisia vaihdepolkimia myynnissä vai pitääkö tota orkkis poljinta vähän vääntää, miten on miten muut ootte sen tehny?

No tietysti säädetään tiputtamalla poljin irti ja pykäliä sopivan verran alaspäin, mutta kerran tämä ei sulla toimi niin vääntelemään taitaa joutua kun ei taida olla ku orkkiksen kaltaisia tarvikepolkimia myynnissä.

ozzuks kirjoitti:Niin ja kannattaako tuo xena tai ihan mikävaan levylukko laitta etu vai takajarrulevyyn? Sopiiko tuo 14mm eteenkin?
Eteen laittasin ite, koska keula on hankalampi nostaa ilmaan ja pitää siellä jos joku pyörää aikoo siirtää, takaswingistä taas nostaa erittäin helposti ja siirtää jonnekin.

Re: KTM EXC 125

5.8.2012 19:11

Onko kokemusta wisecon kampiakseleista? Itse meinasin bto:sta tilata.. sehän on sama exc:ssä kuin sx:ssä ?!

Re: KTM EXC 125

5.8.2012 21:29

aDe^ kirjoitti:Onko kokemusta wisecon kampiakseleista? Itse meinasin bto:sta tilata.. sehän on sama exc:ssä kuin sx:ssä ?!

Vähä huonoja kokemuksia ollu sen jälkeen kun wiseco siirti tuotannon kiinaan.. Näitten juttujen jälkeen mitä kuullu, niin en välttämättä suosittele :D ( esim. se magneeton kiilaura ollu väärässä kohassa monella ) Mutta joo sama kampura käy, sxssä vaan vähä kevyempi = kierrosherkkyyttä lisää, vääntöjen kustannuksella.

Re: KTM EXC 125

5.8.2012 21:34

Nyt on Peussin kaveriksi hommattu sitte Kottarainen. Olihan siinä vähän eroa moposta vaihtaa tuommoiseen :D Ajanu Kotkalla nyt 5 kertaa eikä voi muuta sanoa kun että rakastuin <3
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo15010/

Re: KTM EXC 125

5.8.2012 21:53

Kanssa tuli hankittua uus lelu :) http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo15015/

Re: KTM EXC 125

5.8.2012 21:57

Mä en itse niin hirveästi diggaa noista uusimpien mallien katteista o.O Mutta komea se silti on :D

Re: KTM EXC 125

5.8.2012 21:58

No samapa tuo kun pian menee vaihtoo tarrat ja vaihtaa vanteet yms :)

Re: KTM EXC 125

5.8.2012 21:59

aDe^ kirjoitti:Onko kokemusta wisecon kampiakseleista? Itse meinasin bto:sta tilata.. sehän on sama exc:ssä kuin sx:ssä ?!


Ei tääkää hirvee kallis oo suomenmaalta http://www.konepeku.fi/index.php?productID=1327

Re: KTM EXC 125

5.8.2012 22:55

Proxissakin on ollu ongelmia...

Re: KTM EXC 125

5.8.2012 23:04

Moni kyllä puhunu, että nuo proxin kanget ois ihan hyviä..
e: osta keitaalta orkkis kanki :D

Re: KTM EXC 125

6.8.2012 0:01

Prätkä jätkä kirjoitti:Proxissakin on ollu ongelmia...

Mulla toimi ainakin proxin kampura hyvin ku sai sen sytytyksen kohillee! tosin sitä kotaria mulle ei enään ole. Juuri tilasin toiseen kotariin proxin kiertokangen + muut konerempan osat..

Re: KTM EXC 125

6.8.2012 0:38

Nyt tuli tuotua enduro käytössä ollut kotari kotiin, koska tarkoitushan olis pistää se katukäyttöön ja kilpiin. Mitä kannattaa ottaa huomioon ku sitä pistää kilpiin ? Verot mun pitää siitä ainaki maksaa vielä.

Tilaukseen nyt lähtee ainakin ihan aluksi, virtalukko, supermoto vanteet ( Talonin navoilla ja DIDin ulkokehällä ), supermoto kumit, uusi mittari. Laatikosta löytyy sitten a1 putkea, vilkkuja yms 8)

Tietääkö kukaan mistä saa noita supermoto vanteita oranssilla ulkokehällä, en oo löytäny ku mustilla ulkokehillä ja oransilla navalla.. :)

Re: KTM EXC 125

6.8.2012 0:54

Kotarilta iteltään vissiin saa.

Re: KTM EXC 125

6.8.2012 1:09

putsipa kirjoitti:Nyt tuli tuotua enduro käytössä ollut kotari kotiin, koska tarkoitushan olis pistää se katukäyttöön ja kilpiin. Mitä kannattaa ottaa huomioon ku sitä pistää kilpiin ? Verot mun pitää siitä ainaki maksaa vielä.

Tilaukseen nyt lähtee ainakin ihan aluksi, virtalukko, supermoto vanteet ( Talonin navoilla ja DIDin ulkokehällä ), supermoto kumit, uusi mittari. Laatikosta löytyy sitten a1 putkea, vilkkuja yms 8)

Tietääkö kukaan mistä saa noita supermoto vanteita oranssilla ulkokehällä, en oo löytäny ku mustilla ulkokehillä ja oransilla navalla.. :)


Eikös excel valmista oransseja kehiä?

btw, jos jollain on sx putkea tai jotain muuta yläkiertosta niin yv:tä kiitos!

KTM EXC 125

6.8.2012 1:42

Tarkentakaas nyt vähän.. mitä pitää tehdä että saa virtalukon? Netistä ei ohjeita näytä löytyvän. Ja esim http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... cts_id=241 tälläinen yleismallin lukko menee? Jos on ohjeita antakaa ihmeessä:)