Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: KTM EXC 125

4.8.2012 1:23

Haha Touko, kyllähä sitä vähä oon miettiny :D mut pitää alkuviikosta mennä kattelee sitä! :D

E: toisaalt ku miettii et miks olis menny lunarii jos ei olis paljo mitää kierot tai ei yhtää.. No sen näkee si :)
Viimeksi muokannut Norkin päivämäärä 4.8.2012 1:43, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: KTM EXC 125

4.8.2012 1:30

Mee ihmeessä, kuvissa oli ainakin hyvännäkönen :)

Re: KTM EXC 125

4.8.2012 6:06

mitä maksais ja mitä tarttis tehä että saisi punakilpisen vm '05 EXC rekisteriin? verot jne?

Re: KTM EXC 125

4.8.2012 12:07

Osaako kukaan kertoa montako lenkkiä kotarin vakioketjuissa on?

käykö nämä: http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... ts_id=1388

Vakio rattaille (14 edessä ja 42 takana)

Re: KTM EXC 125

4.8.2012 12:48

Hiukan ihmetyttää se, että A1 putki kiinni ja öljynvaihto tehty 78h :lol:
Viimeksi muokannut Leo7vince päivämäärä 7.8.2012 18:49, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: KTM EXC 125

4.8.2012 13:40

Se AVK:n -12 Kotari oli paitsi kuvissa, myös paikanpäällä ihan siistikuntoinen - suurimmat vauriot taisi olla t-paloissa pyörähtänyt keula, katkennut vasen takavilkku ja irroitettu rattilukko.
Noita rattilukko"patruunoitahan" saa Motokeitaalta ihan pariin kymppiin, sellainen runkoon ja nasta päähän, ei ne "murtovauriot" sen suuremmilta näyttäneet...

Re: KTM EXC 125

4.8.2012 15:02

kummallista myös se että A1-putki paikallaan, ja jos kerran varkailla ollut, yleensä kun pyörä löytyy varkauden jäljiltä pyörä toimitetaan vakuutusyhtiön huostaan suoraan. Paitsi jos ei sitten omistaja ole pyörää löytänyt itse. taikka omistaja laittanu varkautta ennen sen A1-putken paikalleen, ja jos näin on käynyt niin jokainen tietää mitä se meinaa :) Tommosen mällin jälkeen mahtanut olla varkaillakin paikat kipeenä :D

Re: KTM EXC 125

4.8.2012 20:37

Jos omistaja laittanu ennen varastamista A1 putken niin millä ihmeellä vedetty tommonen mälli :D:D

Re: KTM EXC 125

4.8.2012 22:46

akulol kirjoitti:Osaako kukaan kertoa montako lenkkiä kotarin vakioketjuissa on?

käykö nämä: http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... ts_id=1388

Vakio rattaille (14 edessä ja 42 takana)


120 lenkkisinähän nuo melkein aina myydään, ja itte joutunu ottaa aina muutaman lenkin pois.

Mutta kyllä venyy ja paukkuu tollaset kuminauhat vähäkään kovemmassa käytössä, ai että... :P

Re: KTM EXC 125

4.8.2012 23:36

Mitenkäs tuollaiset Xenan levylukot toimii näissä EXC:seissä, minkäkokoinen? Ite oon katellu tota Xena XX6. Onko sopivan kokoinen kun en oikein ole tajunnut noista lukkojen kooista että mikä ois sopiva. Olen tuore ja onnellinen kotarin omistaja ja haluaisin pysyäkkin nimittäin onnelisena. :lol:

Re: KTM EXC 125

5.8.2012 1:16

kui kotaris säädetään bensapinnan tasoa? ja kuinka mä tiedän millo se on oikeel tasol ku nyt se rupee suoraa valuttaa bensaa jos pyörä on yhtään vinossa ja bensahana auki.

Re: KTM EXC 125

5.8.2012 11:00

ozzuks kirjoitti:Mitenkäs tuollaiset Xenan levylukot toimii näissä EXC:seissä, minkäkokoinen? Ite oon katellu tota Xena XX6. Onko sopivan kokoinen kun en oikein ole tajunnut noista lukkojen kooista että mikä ois sopiva. Olen tuore ja onnellinen kotarin omistaja ja haluaisin pysyäkkin nimittäin onnelisena. :lol:

Joo, tuo käy ihan hyvin. Sopii sillä 14mm tapilla vaikkapa takajarrulevyyn kii.

e: itellä on joku xenan perusmalli , 14mm lukkotapilla ja on se ihan kätevä..

Re: KTM EXC 125

5.8.2012 11:25

Niin ja kannattaako tuo xena tai ihan mikävaan levylukko laitta etu vai takajarrulevyyn? Sopiiko tuo 14mm eteenkin?

Re: KTM EXC 125

5.8.2012 12:02

Miten sais säädettyä vaihdepoljinta että olis matalammalla, tällä hetkellä joudun nostaan koko jalkaa jalkatapilta kun vaihtaa vaihdetta, jos pistää vaihdepoljinta yhden pykälän alemmas niin ottaa runkoon kiinni kun vaihtaa alaspäin. Onko jotain erilaisia vaihdepolkimia myynnissä vai pitääkö tota orkkis poljinta vähän vääntää, miten on miten muut ootte sen tehny?

Re: KTM EXC 125

5.8.2012 12:18

Miten usein näissä tehdään koneremontti kun olen ymmärtänyt että noin 80h tunnin välein kannattaa vaihtaa mäntä.