Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: KTM EXC 125

16.1.2013 16:36

Ei spoorissa juurikaan pääse vedättämään konetta, mutta hyvin on pysynyt ilman jäätämistä. Retkipatjaa ku laitto ni kaasarissa ei ainakaan ollut sitä 2cm jääkerrosta ajon jälkeen :D
Kaverin gg:ssä tosin jääti koho kun pensahana auki paikallaan laski suoraan maahan pensaa.. :/ Sekin vaihto husabergiin ja sillä ole ongelmaa ollut :)

Re: KTM EXC 125

16.1.2013 18:46

MiniMies kirjoitti:Sinäänsä ei mullakaan ongelmaa jos pääsee kunnolla ajamaan mutta kaupungissa menee ihan tukkoon kokoajan kun joutuu tyhjäkäynnillä aika paljon pitämään jolloin jäätyminen on pahinta. Tulppiakin pasko ihan kiitettävää vauhtia. Mutta jos jäällä kunnolla jenkaa antaa niin ei se jäätyminen sitten niin paha ole, huomaa kyllä mutta toimii ihan siedettävästi.

En sitten tiedä, voihan se varmaan olla mahdollista että kotareissa ei niin herkkä ole jäätymään..


Ei kyllä näyttäs sillä että tuo jäätäisi... käyttäytyy vaan silleen, mutta kun sammutin pyörän ja katoin putsarista kaasarinkurkkuun ni ei siellä jäätä ollu. rötää vaan puolkaasusta ylöspäin eikä ota piikkiä vaikka mitä tekis, on kokeiltu uusilla pensoilla, tulpilla, putsareilla ja kaasarin putsasin eilen kokonaan, ei mitään vaikutusta asiaan.. Alkaa ärsyttämään ku ei löyä vikaa ja jäärata tossa vieressä kuumottelee ja hyvä sinne on mennä piikillä joka ei ota piikkiä :paha:

Re: KTM EXC 125

16.1.2013 19:26

varmaan oot jo kattonut, mutta toimiiko sulla pakoaukonsäädin?

Re: KTM EXC 125

16.1.2013 23:01

Mulla on tos kotaris samat säädöt ku kesällä ja vaihdoin piikin taakse ja oon ajellu aiva huoletta ny jo aika paljoki talvella. Eikä tosiaan tulppiakaan oo syöny, mutta tyhjäkäynnillä käy vähä korkialla niin pitääskö vaihtaa tyhjäkäyntisuutinta isommaks vai pääsuutinta? Enkä oo huomannu mitään merkkejä laihalla käymisestäkään :)

Re: KTM EXC 125

17.1.2013 12:56

Tuppu- kirjoitti:Mulla on tos kotaris samat säädöt ku kesällä ja vaihdoin piikin taakse ja oon ajellu aiva huoletta ny jo aika paljoki talvella. Eikä tosiaan tulppiakaan oo syöny, mutta tyhjäkäynnillä käy vähä korkialla niin pitääskö vaihtaa tyhjäkäyntisuutinta isommaks vai pääsuutinta? Enkä oo huomannu mitään merkkejä laihalla käymisestäkään :)


Tyhjäkäyntisuutin isommaks.

Re: KTM EXC 125

17.1.2013 19:20

No ei pitäis ihan tyhjäkäyntisuuttimen riittää jos samoilla säädöillä kun kesällä ajat. Pääsuutin ja neula myös. Jos ei muka kuulosta laihalta niin joko ajat kesällä vitusti liian rikkaalla tai korvissa vikaa :lol:

Re: KTM EXC 125

17.1.2013 20:22

Tuppu- kirjoitti: Enkä oo huomannu mitään merkkejä laihalla käymisestäkään :)


Katso tulpan väri äläkä arvaile turhaan laihalla käymistä.

Re: KTM EXC 125

17.1.2013 21:26

Ihan vaa kyselisin varmuuden vuoks nii kai tohon 2013 exc menee iha brembon 320mm levy ja adapteri ilman muutoksia? :D

Re: KTM EXC 125

17.1.2013 21:38

Joo eli otin just auki niin 188p ja 50 t. Minkä kokosii teillä on ja mitkä olis talvella hyvät ? :)

Re: KTM EXC 125

17.1.2013 21:54

Tommi--- kirjoitti:Ihan vaa kyselisin varmuuden vuoks nii kai tohon 2013 exc menee iha brembon 320mm levy ja adapteri ilman muutoksia? :D


Menee tottakai..
Mut muista sanoo tilatessa pyöräs vuosimalli, jotta tulee se uudemman malliselle brembo satulalle tarkotettu adapteri.. Se vanhemmalle tarkotettu ei käy..

Re: KTM EXC 125

17.1.2013 21:56

Itsellä 48tk, ps 190, Nozd 4. Hyvin toimii

Re: KTM EXC 125

18.1.2013 16:25

Tuppu- kirjoitti:Joo eli otin just auki niin 188p ja 50 t. Minkä kokosii teillä on ja mitkä olis talvella hyvät ? :)

Noi on talvella ihan hyvät. Melkosen rikkaalla on kesäsin. Etkö oo ihmetellyt kun autot ei tuu kesäsin sataa metriä lähemmäs? Ei, ei se johdu siitä tehosta vaan siitä änkästä lentävästä öljysuihkusta. ;)

Re: KTM EXC 125

18.1.2013 17:54

joo tajusin kans et on se kyllä rikkaalla käyny mut mun mielestä pirun hyvin toiminu.No pitää kesälle nakella pienemmän suuttimet tupiin :)

Re: KTM EXC 125

18.1.2013 18:24

Ai että sitä lähdön tunnetta sitten ens kesänä kun saat vähän laihempaa säätöä, meinaan kulkee ihan perstuntumallakin paljon paremmin ;) Hussen tapauksessa näin ainakin olisi, kun huomaa helteilläkin miten 400 jääkin vähän rikkaalle ja lähtee paremmin illalla viileämmässä. Monta tulppaa paskoi kotka kesässä? :lol:

Re: KTM EXC 125

18.1.2013 19:04

onko väki joutunut säätämään kaasaria uudelleen putken vaihdon yhteydessä? :roll:
Itse vaihdoin tehtaan TT putkesta FMF putkeen, ja samalla männän ja sen sellaista, lämpösessä tallissa oon käytellyt kotariani ja kierrätellyt jonkin verran, ala-keskikierroksilla hieman röpeltää, mutta lähinnä kysyisin että tarvitseeko pääsuutinta vaihtaa..?