Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: KTM EXC 125

28.8.2012 0:54

Sparkplug kirjoitti:
sony kirjoitti:Mikä mahtaa olla ku kone pätkii niin pirusti yläkieroksilla. Pätkiminen on samanlaista kun mopon kierrosrajoitin. Tulppana on br8eix (iridium), mäntä vaihettu 15h sitten, ilmanputsari pesty yms.. Kaasaria koittanut säätää mutta vieläki reistailee.. ja vuosimalli on 2006
Eiks näihin passais kesällä vähän kylmemmänkin lämpöarvon tulppa vai onks iri 8 sama kuin ngk 9 ? ja -06 oli CDI ohjelmointi vikaa joka voi vissiin aiheuttaa pätkintää.


Mitäs tulppaa ootte käyttäny?

Re: KTM EXC 125

28.8.2012 9:51

Ite oon tätä käyttäny: br9ecmvx.. Ja täähän tossa kuulemma pitäs olla mutta toi on sitä 20e luokkaa, mutta ihan nuo perustulpatki käy..

Re: KTM EXC 125

28.8.2012 15:33

olisin hankkimassa kovempaa jousta eli mitä nää numerot 72-250 orkkis jouses tarkottaa ja mikä olis sit tätä kovempi jousi?

Re: KTM EXC 125

29.8.2012 12:57

se tarkottaa että jousi on 72Nm jäykkynen, itellä sama ja liian löysä (painan 92kg), paikalliselta jälleenmyyjältä löyty ainaki 82,84,86,88 jäykkyyksisiä jäykimmät, hintaa oli 160e tutun myyjän antamilla alennuksilla :D

Re: KTM EXC 125

29.8.2012 12:57

huVud kirjoitti:Elikkäs, tässä hajos pakoaukonsäädin ja se nyt laitettu kuntoon nii mistäs sitä voi säätää? Ja millä tiukkuudella ootte pitäny noita pakoaukonsäätimenakselin pultit jotka tulee pytyn sivuille? Siis nuo missä on lukkolaatat kiinni toisella pultilla myöskin pytyn kyljessä? =)


eli voisko joku ystävällinen sälli vastata :)?

Re: KTM EXC 125

29.8.2012 15:45

Tarviiko 10tkm kohdalla vielä tehdä kokonaista koneremonttia vai riittääkö että mäntä on vaihdettu?

Kiitos!

Re: KTM EXC 125

29.8.2012 15:57

10000km on tunneissa 40km/h keskinopeudella (joka on aikalailla sellainen, mitä useimmilla kertyy) 250h, jolloin alakertaremppa olisi hyvä tehdä.

Re: KTM EXC 125

29.8.2012 19:05

Ale-ksi kirjoitti:10000km on tunneissa 40km/h keskinopeudella (joka on aikalailla sellainen, mitä useimmilla kertyy) 250h, jolloin alakertaremppa olisi hyvä tehdä.

Joskin ei pakollinen, itse tarkistin koneen 330h kohdalla ja kaikki oli timmiä, ei välystä ja laakerit kunnossa!

Katuajossa uskoisin että 250h kestää kevyesti.

Re: KTM EXC 125

29.8.2012 20:52

Kuulin jostai et Aprillia mx vie kotarin viivoissa . Pitääkö paikkansa ?

Re: KTM EXC 125

29.8.2012 20:55

No jos verrataan perus tt-mäxää ja normi kotaria niin en usko kyllä, luulis sen voivan jo päätellä kun kotari on kevyempi ja tehokkaampi. :roll:

Re: KTM EXC 125

29.8.2012 21:03

hassukka kirjoitti:No jos verrataan perus tt-mäxää ja normi kotaria niin en usko kyllä, luulis sen voivan jo päätellä kun kotari on kevyempi ja tehokkaampi. :roll:


mitä meinaat tol perust tt mäxäl ? ai jos pistää ravea nii sit vie vai mitä meinaat ?

Re: KTM EXC 125

29.8.2012 21:12

Valoja päälle, perus tt on juurikin ravella varustettu katupyörä, ja kotari taas kisapyörä, niin mietippä vähän kummassa enemmän tehoa.

E: Ja mopojonne kun ei kumminkaa tajunnut, niin ei mx ei todellakaan vie kotaria edes tt:nä semmonen 10 heppaa ainakin tehoetua kotarilla kun on kisapyörä.

Re: KTM EXC 125

29.8.2012 21:55

Onko -08 ja -10 vuoden kotareissa saman muotoiset katteet. Eli käykö esim. -10 vuoden kotarin katteet -08 pyörään tai toisinpäin ilman mitään modaamista?

Re: KTM EXC 125

29.8.2012 21:58

Juu, samat katteet on.

Re: KTM EXC 125

29.8.2012 23:10

Saako EXC:en kyytiläisen jalkatappeja, muutenkun itse tekemällä?