Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Yamaha YZF-R125

25.4.2013 7:16

a-b-e-p kirjoitti:Joo kyllä kaikki piuhat niinku pitääki ja akku täynnä yms.. oon siis vetäny ne xenonie piuhat suoraa niihi alkuperäsii enkä ottanu eriksee virtaa akulta. Ei kai auta sitte muu ku ostaa uus polttimo..:/


Tuota.. Voisin epäillä, että sulla on hehku rikki, jos olet (rasvaisilla) sormilla sitä hipellyt. Toinen sitten olis, että liitokset irronnu?

Kolmantena ei yksinkertaisesti riitä tenku? Onko sulla mitään muita sähkölaitteita (parkkeja lukuunottamatta) päällä, kun virrat laitat? Xenonit vie syttyessään noin 2v enemmän virtaa, mitä täydessä tehossa ollessaan.

Re: Yamaha YZF-R125

25.4.2013 10:45

moro jos jollaki ois myytävänä kuskin jarrupolkimen puoleista jalkatappia ja etujarru kahvaa nii voi laittaa yv:tä :D

Re: Yamaha YZF-R125

25.4.2013 21:00

otimpa tänää koko xenon sarjan irti ja pistin takas nii rupes pelittään :P Aikasemmi kyllä katoin jo kaikki liitokset ja oli kunnossa, noh mutta kerranki näin päin! :lol:

Re: Yamaha YZF-R125

25.4.2013 22:22

Täs 250km rullaaltu yamahalla, ja rupesin miettimää että onko joku vikana ku kiihdyttäes kuuluu sellasta "ulinaa" jostain päi pyörää.. 8o Onko jotaki liia kireällä vai mikäköhä olis? Vai onko edes mitää vikaa?

Re: Yamaha YZF-R125

26.4.2013 7:20

Ketjulinja suorassa? Varmaan ottaa sulla jarrupalat kii. Ittellä rupes kuulumaan tosi kimeetä ulinaa ku jarrutin, ketjulinja oli aivan mitättömän kierossa, silti vaikutti. :D

Re: Yamaha YZF-R125

26.4.2013 7:25

Itellä ainakin ulisee mittarinpyöritin, laittaa sinne crc:tä tai jotain niin hiljenee vähän se ulina :)

Re: Yamaha YZF-R125

26.4.2013 18:25

Tietääkös kukaan tarvitseeko pyörää muutoskatsastaa uudelle putkelle? Ja jos täytyy, meneeköhän Vincen jossa on DB-killer kiinni kanssa läpi?

Re: Yamaha YZF-R125

26.4.2013 19:14

Vince killerin kans menee läpi, koska on silloin E-hyväksytty. Periaatteessa pitäis katsastaa mutta sekin maksaa tietääkseni 50€. Ei poliisia yleensä pörinäpöntöt näissä kiinnosta jos on E-hyväksytty putki ja killeri kiinni.

Re: Yamaha YZF-R125

26.4.2013 21:19

Sain tänään harkkarit ja kävin ekaa kertaa tämmösellä pelillä ajamassa, mutta yks juttu nyt ainakin jätti kylmäks, mittaristossa ei näy kellonaikaa :| ja trippimittareita oli 2? Minkätakia niitä on 2 eikä ollenkaan kelloa? :/

Re: Yamaha YZF-R125

26.4.2013 22:29

Kysy sitä Yamahalta :lol: Kelloa kaipaisin kyllä itsekin vakiomittariin :(

Re: Yamaha YZF-R125

27.4.2013 9:47

2 trippimittaria on vaan hyvä asia, itse ainakin pidän ensimmäisessä mittarissa sitä että paljonko olen ajanut tankillisella, eli nollaan sen kun käyn tankkaamassa ja toisessa paljonko on kulunut kilometrejä öljynvaihdosta. Ja mihin sitä kelloa oikeen tarttee, vai onks teillä joku kotiintuloaika tai jotain? :lol:

Re: Yamaha YZF-R125

27.4.2013 11:16

Tervee.
Ei kellää sattus olemaa kaasupuolen punasta sivukatetta ja mustaa vilikun katetta? Tarttis äkkipikasesti! :D

Re: Yamaha YZF-R125

27.4.2013 16:47

PenaV8 kirjoitti:2 trippimittaria on vaan hyvä asia, itse ainakin pidän ensimmäisessä mittarissa sitä että paljonko olen ajanut tankillisella, eli nollaan sen kun käyn tankkaamassa ja toisessa paljonko on kulunut kilometrejä öljynvaihdosta. Ja mihin sitä kelloa oikeen tarttee, vai onks teillä joku kotiintuloaika tai jotain? :lol:
Tämä. Biltemasta saa 12 eurolla hyvän digitaalikellon jossa myös lämpömittari, hakekaa sellainen jos se kellonaika on pakko olla kokoajan tiedossa. WR:ssä mulla oli sellainen ja kesti 9tkm samoilla pattereilla jonka jälkeen tuli pakkaset ja koko kello levis ja lähti huis helvettiin.

Re: Yamaha YZF-R125

28.4.2013 0:48

Onko kukaan tehnyt tuota vakioputken ''lyhennys'' operaatiota? Minkälainen äänen muutos? Miten olette tehnyt sen? :nörtti:

Re: Yamaha YZF-R125

28.4.2013 8:02

Ne kaks trippiä on ihan hyvä. Itse mittaan kulutusta (paljon tankilla ajan) ja matkaa yht'aikaa. Nyt siis ajettu jo 5 000km omalla pyörällä. :D Voishan se kello olla ihan kiva välillä, mutta kyllähän tuon kännykästäkin näkee.