5.6.2012 16:29
Tsouni- kirjoitti:Ajattelin vähän helpottaa tätä topicin selaamista, koska itseeni ainakin ärsyttää kun samoja juttuja kysytään joka sivulla. Joten kokosin viimiseltä 10 sivulta yleisimmät kysymykset tähän, ettei niitä tarvi koko ajan hokea.
Moottori/voimansiirto
- Puristuspaine pitäisi olla 120psi:n hujakoilla jotta se on normaali
- Vaihteistoöljyä laitetaan 8dl, vaikka koneessa lukeekin 6dl. Ylimääräset tulee kyllä sitten ulos.
- Tulpat joita kannattaa käyttää (ainakin TT:nä) on BR10EG, BR10EIX ja kylmemmillä keleillä 9 lämpöarvoiset
- Mitakan sylinteri on alkuperäistä vastaava. Ei ole tehokkaampi, mutta ei kyllä laiskempikaan.
- PJME myy 140cc Italkitin "kierrospyttyä" 400e hintaan.
- V-Force on ylivoimaisesti paras läppä-setti, mutta Boyesenitkään ei ole huonovalinta, jos rahat ei siitä V-Forceihin
- Huoltovälit on 12-18 tkm mäntä ja 30tkm moottoriremppaa ja muovirattaita
- RAVE:n laippa kuuluu olla sylinterissä, pidempi sivu ylöspäin
Kaasari
- Vakio kaasari RS:ssässä on 28mm Dellorton PHBH/VHST
- Neulan sokkaa nostetta ylöspäin, kun piikki osoittaa alaspäin, menee seos laihemmaksi
- RS:ään käy Dellorton VHSB:n 34mm kaasari, jonka saa vielä hyviin säätöihinkin. Se vaatii kuitenkin oman imukaulansa (EI SOVI VAKIOON). Uudenpaan räsään ostaessa muista tarkistaa onko siinä alipainenippa! 34mm kaasari tasoittaa huomattavasti tehokuoppaa 5-6k rpm.
- Kulutus on noin 6-12l/100km RIIPPUU TÄYSIN KUSKISTA!
- Seosvoitelulla käytä 2,5% seoksia
- TT suuttimet on PS: 125 -> ja TK 70, emulsiosuuttimen voi ottaa irti, toimii silti normaalisti
Sähköjutut
- Huoltovalon saa pois mittarista näin: Virrat päälle, mode-nappi pohjaan, virrat pois(mode-nappi edelleen pohjassa), virrat päälle
- RAVE1 johdon liitin on VALMIINA matkustajan penkin alla odottamassa
- Pyörän sulakkeet löydät tankin alta, vasemmasta reunasta puolan vierestä. Varasulakkeet on kotelon reunoilla.
Osien hankinta
- PJME
- 2rad-sausenthaler
- Nettivaraosa
- Storm-Motor
- BS-Motoparts
- Jos ei rahasta ole kiinni niin katso Nakkilasta
Jos ei auttanut niin katso täältä
- Motowiki
- Täystehotietoa 1999-2006
- Täystehotietoa 2006 ->
Lisäillään sitten kun jotain uutta ilmaantuu
5.6.2012 20:18
5.6.2012 21:51
5.6.2012 22:36
6.6.2012 9:56
6.6.2012 10:17
7.6.2012 21:59
7.6.2012 21:59
8.6.2012 17:59
magelolz kirjoitti:multa otettiin 0.6mm pois ja jätettiin ne reunat ja pysy tiiviinä ihan samalla o renkaalla on olikin
9.6.2012 1:59
^^jaani^^ kirjoitti:magelolz kirjoitti:multa otettiin 0.6mm pois ja jätettiin ne reunat ja pysy tiiviinä ihan samalla o renkaalla on olikin
jännä, itellä heti ko kaato nesteet sisää nii tuli ulos sieltä
9.6.2012 11:38
9.6.2012 11:52
240turbo kirjoitti:Kokeile gepsiin. Itellä kusee 3km/h 100 vauhissa mittari(uudempi eli digitaali) ja oon päässy mittariin 17/40 väleillä 167
9.6.2012 16:14
9.6.2012 16:47
9.6.2012 17:49