Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: KTM 125 Duke

13.1.2013 22:48

Nyt tarvis vähän laittovinkkejä dukeen... Ei mitään erikoisempaa kunhan tahtoisin vähän somistaa. max 150e osiin ja maalia oisi käytössä... ajattelin ainakin taka "katteet" maalata mustaks ja tehdä vakio kilventelineestä mahdollisimman pienen

Re: KTM 125 Duke

13.1.2013 23:04

Vakiokilventelineen saa leikkelemällä erittäin siistiksi, mulla galleriassa pari kuvaa, siihen ei siis tarvi rahaa laittaa.

Itekkin oon joskus pohtinut joidenkin osien maalausta, vois näyttää aika makeelta. Tosin jäänyt sitten kun ei ole pyörä edes kauaa ollut mulla. Suunnittelua vaan.

Re: KTM 125 Duke

13.1.2013 23:17

Maalaamalla osii saa kyl paljon muutettuu näkee lähes ilmaseks. Jos siis osaa ite maalaa ;)
Mun galleriast löytyy kuvii ku on vähän maalailtu dukee ja laitettu kyllä muutenkin ;)

Jos jotakuta sattuu kiinnostaa ostaa tota mun dukee nii YVllä voi laittaa viestii :D

Re: KTM 125 Duke

14.1.2013 21:39

Sugee kirjoitti:Maalaamalla osii saa kyl paljon muutettuu näkee lähes ilmaseks. Jos siis osaa ite maalaa ;)
Mun galleriast löytyy kuvii ku on vähän maalailtu dukee ja laitettu kyllä muutenkin ;)

Jos jotakuta sattuu kiinnostaa ostaa tota mun dukee nii YVllä voi laittaa viestii :D


Maalaan noi takakatteet ainakin nii tarviiko muuta kun vesihiekkapaperil hioo, putsaa vedellä tai jollai kemikaalilla ja sit 2-4 ohutta kerrosta suht kaukaa ja lakka päälle?

Re: KTM 125 Duke

15.1.2013 11:39

Peset tietenki eka ne katteet kunnol. Vasemman katteen vähintää pesisin jollai rasvacleeneril. Ku siinä ainaki on ketjurasvast jäämii. Sit hiot ne, huuhtelet vedel, ite pyyhin viel asetonil lopuks ja annoin kuivuu.
Sit 4 ohutta kerrost maalii mahollisimman kaukaa. (30cm-40cm) Nii tulee hyvää jälkee, ainaki omista tuli ;)

Re: KTM 125 Duke

12.2.2013 18:37

mistä kohtii ois paras leikata toi vakio kilventeline?

Re: KTM 125 Duke

15.2.2013 17:04

edudu kirjoitti:mistä kohtii ois paras leikata toi vakio kilventeline?


Siitä mistä näyttää hyvältä,,, ite aattelin lähipäivinä vetästä dremelillä kunnolla siistiks ja kesksii jotkut nipat miten saan kilven takas kiinni

Re: KTM 125 Duke

3.3.2013 17:36

Tuli tässä tutkiskeltua ja löysin kytkinkahvan rungosta lähtevän sähköjohdon. Kun kahvaa vetää puoleen väliin ja siitä pidemmälle, sähkö pääsee kahvarungon läpi, yleismittari antoi lukeman 0,5Ω.
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, että jos joku sattuisi tietämään mikä kyseisen ominaisuuden idea on. :D

Alkaa jo vähän poltella ajatus ajamisesta, onneksi ajokausi alkaa pian! 8)

Re: KTM 125 Duke

3.3.2013 18:04

Käynnistyksen esto, elikkä vaihde silmässä startti ei pyöri ellei ole kytkin pohjassa.

Re: KTM 125 Duke

7.3.2013 14:20

Saako duken vakioänkästä mitenkään kuuluumaan enemmän ääntä?. Kun kuullostaa ihan ompelukoneelta. En viiviitsis ostaa mitään 400euron änkkää. :)

Re: KTM 125 Duke

7.3.2013 16:16

Kono0 kirjoitti:Saako duken vakioänkästä mitenkään kuuluumaan enemmän ääntä?. Kun kuullostaa ihan ompelukoneelta. En viiviitsis ostaa mitään 400euron änkkää. :)


En usko, että millään varmalla tavalla... eipä taida olla kokeiltu. Käytettynä saat halvemma tai teet ite.

Re: KTM 125 Duke

8.3.2013 19:01

Paljonko porukalla maksanut vakuutukset (täyskasko, isokasko ym.) Dukeen?

Re: KTM 125 Duke

8.3.2013 22:35

Tonnin verran Ifissä täyskaskolla, pyörä isäni nimissä (58v) ja on keskittäjä alennuksetkin.

Re: KTM 125 Duke

9.3.2013 13:27

Käykääs kattoo galleriasta dukea... Tarvis ratkasun minne tungen kilven ja muita ehdotuksia!

Re: KTM 125 Duke

9.3.2013 16:37

Mulla on Dukessa täyskasko Pohjolalta n. 700€, vaikka ei muita vakuutuksia sielä ollenkaan. Ifissä kaikki muut, ja sieltä kysyessä oli parisataa kalliimpi.

En tiedä sitten, taloon tuli uus auto johon halvimmat vakuutukset tarjos Popvakuutus..
E: 587€ tuli tolta hinnaksi, mitään keskittämisalennuksia ei koko firmasta saa. Täytyypä miettiä vakuutuksen siirtämistä tuonne :)

Ceehee-:

Eikös tuo kilpi ole jo ihan hyvässä paikassa, missä tuos olohuonekuvassa on? :)
Tarrasarjaa kaipaa, ehkä raceline?


Saakos ebaysta tai jostain vastaavasta halvalla Dukeen tarrasarjoja? Vaimentimia?

Itteä houkuttais nyt uus putki/änkkä, mutta ovat vaan niin kalliita että toistaseks jääny hankkimatta. Pärjäähän tuolla orkkiksellakin. Myös joku uus tarrasatsi olis mukava uudistus.

Eniten ollu mielessä nyt vanteiden maalautus, oransseiksi.
Mitähän maksais jossain liikkeessä maalauttaa ne?