Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: KTM 125 Duke

26.10.2012 17:45

Kärki_Tumppi kirjoitti:Mitä olette mieltä, kannattaako varata moto24 (http://www.nettimoto.com/ktm/125/1311142) tuommoinen duke nyt syksyllä? Niillä on semmoinen tarjous, että kun varaa kevääksi nyt, saa 500 € varustelahjakortin. Tuo niiden oma Special malli, johon tulee ihan mukavasti varusteita maksaa toimituskuluineen 5500 €. Sinne pitää maksaa varausmaksua 1000 € ja sitten loput keväällä kun hakee pyörän.

Entä miten kun tuossa ei tule Powerparts kilventelinettä, niin kannattaako se ostaa mukaan vai muotoilla itse tuosta alkuperäisestä (miten?)?


RG tai jos ei maistu, nii hienomman saat tehtyä alkuperästetä, vaatii vaan vägän näppäryyttä jos ei vaan aijo pätkästä kahtia

Re: KTM 125 Duke

26.10.2012 18:36

Itse leikkelemällä tulee erittäin siisti ;)
Galleriassa kuvaa, käy kurkkaamassa

Re: KTM 125 Duke

26.10.2012 19:36

Vaatiiko minkälaisia työkaluja tuo alkuperäisen leikkeleminen? Entä mistä noita R&G kilventelineitä saa ja mihin hintaan?

Re: KTM 125 Duke

26.10.2012 22:05

Tostat R&G: http://www.rg-racing.com/browseBike/KTM ... 108BK.aspx

Ja orkkiksen muotoileminen tuskin vaatii sen enempää ku poran, sahan ja kuumailmapuhaltimen.

Re: KTM 125 Duke

27.10.2012 12:09

Tuli nyt sitten tilattua/varattua tuo Duke tuolla Special Edition kuosilla. Otin mukaan vielä sen powerparts kilventelineen, koska miellytti omaa silmää. Mitenköhän sitä jaksaa talven odotella ajokelejä ja korttia? :lol:

Re: KTM 125 Duke

27.10.2012 16:45

Saa kyllä olla omituinen maku jos se muka miellyttää silmää yhtään sen enempää ku vakiokaan...

Leikelty orkkis tai R&G on satakertaa parempi, mutta toki se kokonaan orkkiksen telineen voittaa, mutta hintaa liikaa ulkonäköön nähden.

Re: KTM 125 Duke

27.10.2012 19:46

Joku tökki tuossa R&G:n telineessä, en kyllä tiedä mikä.

Re: KTM 125 Duke

27.10.2012 19:57

No itteä vartenhan näitä tietenkin rakennetaan, että mikä itteä miellyttää niin sehän se on paras, mutta alla kuitenkin sivukuvaa kaikista kolmesta telineestä jos vielä mieltäsi muutatkin.

Vakio: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 1024%2C768

R&G livekuva: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... nt_count=1

PowerParts livekuva: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 048%2C1536

Re: KTM 125 Duke

27.10.2012 20:12

Mun mielestä toi R&G teline ei kyl oo kauheen hieno. Jotenki tollanen tönkkö. Powerparts telinekkin on kyllä täys paska. Kun ei sovi 100%sesti paikoilleen. En tiiä mitä insinöörit on aatellu sitä suunnitellessaa. Ainoo hyvä puoli tossa powerparts telineessä on se, että se on koottu palasista jolloin sitä ei tarvii laittaa kokonaan paikalleen. Saa underin umpeen ja kilven itse valitsemaansa paikkaan jos tahtoo. ;)

Re: KTM 125 Duke

27.10.2012 20:50

Joo, ei se täydellinen ole tosiaan tuo R&G:kään, mutta minusta paras vaihtoehto jos haluaa siistin vakioluukin ja pitää kilpikulman laillisena.

Noi itse leikellyt on kyllä paras vaihtoehto muuten, mutta tahtovat yleensä olla joko helikopterikulmalla tai sitten räpellyksen näkösiä.

Ja se renkaan viereen sijoituskin vaatii vähän muutakin tuunausta, mutta sillon kun kaikki natsaa ni se on kanssa tosi hyvän näkönen, kuten sulla esim. on.

Re: KTM 125 Duke

27.10.2012 21:39

Omaan silmään ei kyllä myöskään yhtään nappaa tuo powerparts teline, mielummin pitää vaikka vakion kun alkaa hirveitä hintoja maksamaan sellasesta.
Kyllä itse leikkelemälläkin saa oikein hyvän kun vaan tekee huolella ;)

R&G ei mun mielestä ole ollenkaan pahan näköinen. Se olisi jos en itse olis leikelly tota telinettä.

Re: KTM 125 Duke

28.10.2012 11:06

R&G:lle perästä tulee jotenkin liian "töpön-näköinen". Taidokkaasti leikelty on varmasti paras vaihtoehto, mutta kun ei omaa hyviä kädentaitoja tuommoiseen. PowerParts vie kuitenkin alkuperäisen majavanhännän 100-0. Siinä omat syyt powerpartsin hankkimiseen. Mutta asia on 100%:sti makuasia, joku voi pitää eniten jopa orkkiksesta :lol:

Ja Dukeen tulossa myös tuo LeoVincen putki (kuului pakettiin). On varmastikkin parempi kuin Sebring?

Re: KTM 125 Duke

28.10.2012 12:37

Kärki_Tumppi kirjoitti:R&G:lle perästä tulee jotenkin liian "töpön-näköinen". Taidokkaasti leikelty on varmasti paras vaihtoehto, mutta kun ei omaa hyviä kädentaitoja tuommoiseen. PowerParts vie kuitenkin alkuperäisen majavanhännän 100-0. Siinä omat syyt powerpartsin hankkimiseen. Mutta asia on 100%:sti makuasia, joku voi pitää eniten jopa orkkiksesta :lol:

Ja Dukeen tulossa myös tuo LeoVincen putki (kuului pakettiin). On varmastikkin parempi kuin Sebring?


No leovincen on iha jees... vähän kimeemmät äänet kun sebringissä:)

Mut vielä kysyn että miten hoidatte talvisäilytyksen... pistäkkekö stabilointiainetta tankkii ja pyörän pukille? :)

Re: KTM 125 Duke

28.10.2012 17:08

Joo, peruspesu, täyteen tankiin bensaa säilöntäaineet ja öljynvaihto.

Sitten vaan pyörä pukeille ja se on siinä, paikkojen rasvailua yms. hifistelyä voisi tietysti tehdä ja olisi oikeasti suotavaakin jotta kaikki pelaa niinkun kuuluu, mut itse en sitä tee vaan jätän huollon hommiksi kun on sen verran tuore pyörä kyseessä, että tulee takuun takia käytettyä huollossa.

E: akku myös irti ja talveksi jonnekin viileään + ylläpitolaturiin kiinni, tai sitten vaan lataa kerran kuussa talven ajan.

besnan katku

15.11.2012 21:56

Onko kellään ollu ongelmia tankin suhteen? Tänään meinaanku tankkasin melkee piripintaa ni ajon jälkee housut haisi iha bensalle, duke haisee myös siitä tankin päältä ja alta...voiko se vaikuttaa että tankkasin liian täyteen? :s