Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: KTM 125 Duke

9.10.2012 21:28

Ja muute jos on oikeesti kylmä nii toi kone ei lämpii tarpeeks että lopettas ton pätkimisen kiihdytettäessä rivakasti. Ainaki viimevuon ku vein pyörän talvisäilöö nii pätki viel 1,5h ajon jälkeenkin. ;)

Re: KTM 125 Duke

9.10.2012 21:33

Tuokin on totta, mutta mulla on kokemusta tuostakin ja silloin se pätkii kuin hakkaisi rajottimeen eikä tykkää ottaa kierroksia kunnolla, mutta vasta lambdan hajoamisen jälkeen tuli tuo jarrutusilmiö et vähän tökkii ja sit taas kiihtyy.

Re: KTM 125 Duke

9.10.2012 23:10

Jaa mul teki just tota tökkimis jarrutust ja sit taas kiihtymist about 7,5k ja 8,5k rpm kohil ku oli kylmä.
Mut ne kohat pysty skippaan ku niihin sit tottu aika nopeesti. Nii väisti ne kierrokset sit jo loppumatkast ihan tottuneesti vaihteilla :D

Re: KTM 125 Duke

10.10.2012 20:18

No, voi olla mä en muista et tommosta ois viimevuonna ollu, mutta voi olla et huomaan tämmösiä nyt kun erityisen tarkkaan tulee seurattua motin toimintaa ku palaa häiriövalotaulussa, vaikka tiedänkin et se on se lambda-anturi vaan rikki.

Re: KTM 125 Duke

12.10.2012 15:00

wasddd kirjoitti:pitääkö kukaa dukessa 160 takanakkia? :)

Mulla on ! :D

Re: KTM 125 Duke

12.10.2012 23:02

Ceehee- kirjoitti:mikä vois olla syy kun nyt pari viimestä päivää on duke tehny nii kun ei oo viel paljoo ajanu et vähän tökkii ja niiku hidastaa, eli kun vääntää kaasuu nii se vähän tökkii se kiihtyvyys? voiko johtua siitä että juuri nämä kerrat on duksutin seissy väh. 6h koulunpihas ja on ollu kylmä ja joka kerta satana paljon?

Se pätkiminen johtuu luultavasti siitä ku dukessa on automaattinen ryyppy, mikä tarkottaa sitä että näin kylmällä kelillä se on koko ajan päällä ja sen takia pätkii siinä 7500 rpm kohalla.

Re: KTM 125 Duke

13.10.2012 12:35

Ei johdu. Ceeheen ongelma johtuu kylmästä koneesta. Toi ryyppy homma ilmenee siten että rötää vähä jollai tietyllä kierrosalueella. Ja mulla tota ryyppy ongelmaa ei oo yhtää enää

Re: KTM 125 Duke

16.10.2012 15:36

En nyt muista saiko näillä foorumeilla kaupitella mitää mut koitan onneani.. Eli olisko joku halukas ostaa multa tota arrowin darkline änkkää carbon capilla ja väliputkea ? tarjouksia vois laittaa yvllä tulemaa jos olis :) ja dukekin tulossa luultavasti pian myyntiin ni siitäki voi tarjoilla !
Kiitos & Anteeksi ! :eek:

Re: KTM 125 Duke

25.10.2012 18:19

Tyhmä kysymys mutta mietin että kun ohjekirjassakin suositellaan että ajetaan tankki tyhjäksi ja laitetaan pyörä pukille kun menee talvisäilytykseen ja alkaa jo ilma olla sen verran kylmä että ajot loppuu nyt niin mitäs perusteluja tolle on?

Re: KTM 125 Duke

25.10.2012 18:41

Bensat menee käyttökelvottomaksi talven aikana, mutta yhtä hyvin voit pistää täyteen ja säilöntäaineet sekaan, pukit taas on hyvä koska renkaat painuu kasaan pitkään paikalleen ollessaan ja voivat olla inhottavan kantikkaat sitten keväälle, tuota voi tosin ehkäistä kun lykkää kovemmat paineet sisään ja/tai siirtelee pyörää talven aikana.

Re: KTM 125 Duke

25.10.2012 19:13

jos pukille meinaa pistää niin kannattaa varmaankin ottaa se muovinen härpäke sieltä alta ottaa pois :idea:

Re: KTM 125 Duke

25.10.2012 20:43

Joo jos crossipukkia käyttää kun ei tosiaan kestä se muovilevy yhtään mitään nostoa, mutta kyykyn varikkopukkeja ohjekirja suosittelee käyttämään, ja nuokun nostaa takahaarukan ja etuhaarukan alta niin on turha sitä muovia irrottaa.

Mutta ihan oma valinta kumpaa käyttää, molemmat käy mut crossimallin kanssa tosiaan se muovi helvettiin ekaks.

Re: KTM 125 Duke

25.10.2012 22:55

mites te hoidatte talvisäilytyksen? onhan mulla aikasempaakin kokemusta mutta nyt vasta rupesin ajattelemaan asiaa

Re: KTM 125 Duke

26.10.2012 8:58

Mitä olette mieltä, kannattaako varata moto24 (http://www.nettimoto.com/ktm/125/1311142) tuommoinen duke nyt syksyllä? Niillä on semmoinen tarjous, että kun varaa kevääksi nyt, saa 500 € varustelahjakortin. Tuo niiden oma Special malli, johon tulee ihan mukavasti varusteita maksaa toimituskuluineen 5500 €. Sinne pitää maksaa varausmaksua 1000 € ja sitten loput keväällä kun hakee pyörän.

Entä miten kun tuossa ei tule Powerparts kilventelinettä, niin kannattaako se ostaa mukaan vai muotoilla itse tuosta alkuperäisestä (miten?)?

Re: KTM 125 Duke

26.10.2012 9:30

Suosittelen tilaamaan R&G kilventelineen ellei sitte haluu tota alkuperäistä muotoilla, powerparts kilventeline ei paljoo eroa tosta alkuperäisestä :)