Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: KTM 125 Duke

29.9.2012 1:15

.
Viimeksi muokannut JMatti päivämäärä 29.9.2012 1:17, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: KTM 125 Duke

29.9.2012 1:16

toi twentyn tanko on leveempi ku vakio , mulla siis se . Aiheuttaa ongelmia kytkinvaijerin pituuden kanssa.. joutuu hankkimaan uuden pidemmän kytkinvaijerin. tai sijoittamaan kytkin vaijerin kiinnikkeen mahdollisimman sisäosaan .mutta eipä oo iso ongelma:)

Re: KTM 125 Duke

29.9.2012 1:39

hommasitko sä toisen vaijerin? oisko mikää muu fättis sitte samoissa pituuksissa vakion kanssa?

Re: KTM 125 Duke

29.9.2012 12:53

http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... 0200130004 tää kotarin oma menee vissiinki ihan passelisti vaijereiden puolesta kii ! :) toki joku muu vois kertoo joissei näin oo . mut ite oon kuullu silleen. ja tosiaa noi renthalin raiserit on hyvät.(itellä neki)
En hommannu ite uutta vaijeria vaik huollossa sano että olis hyvä hommata , laitoin sen kiinnikkeen vaan mahd sisään ja nyt riittää just ja just vaijerin pituus , sarvien kääntöä ihan vasemmalle ja samalla kytkimen painamista saa varoa , sit se menee sillai jumiin että huutaa tyhjää isoilla kierroksilla.. mut itellä toistaseks toiminu iha hyvin noin :) mut suosittelen kyl ostaa uuden vaijerin jos noi sarvet ostat ni toimii sit ainaki täydellisesti :)

Re: KTM 125 Duke

30.9.2012 22:45

Mikäköhän dukessa vikana kun punanen moottorivalo vilkkuu mittaristossa ennen käynnistämistä ja käynnissä palaa jatkuvasti?

Re: KTM 125 Duke

1.10.2012 10:16

polskuttelija kirjoitti:Mikäköhän dukessa vikana kun punanen moottorivalo vilkkuu mittaristossa ennen käynnistämistä ja käynnissä palaa jatkuvasti?

Aika varmasti vaan anturi rikki. Itellä oli sama homma dukessa ja laittoivat huollossa kuntoon.

Re: KTM 125 Duke

1.10.2012 21:13

Ku tangoist oli puhe nii mul on toi JMatin linkkaama stonga. Se sopii alkuperäsii vaijereihi hyvin. Säätövarat pitää kyl käyttää kaikki. Kytkimen kaa ei oo mitää ongelmaa, siinhän on säätövaraa vaikka kuinka. Kaasuvaijerin kaa oli tiukempaa mut senki säädöt just just riitti ;)
Ennen säätämist alko kaasuttaa ku kääns täydet vasemmalle. Mut säätöjen jälkee toimi normaalisti ;)

Toi stonga on kyllä pirun kallis mutta ainaki hyvä. :D

Re: KTM 125 Duke

2.10.2012 23:07

Käykö muilla sellasta että ku liukuu vähä pidempää matkaa kytkin pohjassa nii moottori saattaa sammua...?? :eek:

Re: KTM 125 Duke

2.10.2012 23:13

No eipä ole koskaan noin käynyt :eek:

Kannattaa käytä jossain jälleenmyyjällä näyttämässä, takuuta kuitenkin kaikissa Duksuissa vielä on.

Re: KTM 125 Duke

2.10.2012 23:16

Kerran käyny noin itellä noin mut ei oo uudestaan tullu, todennäköisesti tyhjäkäynti liian alhainen jos usein käy noin.

Re: KTM 125 Duke

3.10.2012 13:52

mulle on käyny kyllä pari kertaa juu.. kaks päällä ja kylmällä koneella jopa usein.. se on vittumaista ku kuulee et kone sammuu ja sit rupee siinä painelee sähköstarttii iha paniikis jos on esim kääntymäs johki päätielle tai jotai.. nii liian pieni tyhjäkäynti vois olla syynä vai?
huomasin että zeroskulla ja mulla molemmilla putki vaihdettu johonki muuhu ku ktm omiin änkkiin nii voisko liittyä jotenki siihe ? ku ei mulla vakio änkällä käyny koskaa tällee?

Re: KTM 125 Duke

3.10.2012 20:40

No laihemmallehan se vetää uudella putkella jotenka siitähän se sit varmaan johtuu ja ei näissä oo tarvetta suutinta vaihtaa mut bensansyöttöä kyllä olis, mutta suuttimet riittää ihan hyvin vakionakin.

Re: KTM 125 Duke

3.10.2012 21:39

Kyl muuten itellä on sammunu tolla vakioputkella valoihi, varsinki jos vähän kaasuttelee pintakaasulla. Pintakaasu->TK->pintakaasu->tk nii yleensä heittää liian tyhjäks sen. Mulle sanottii huollos et toi ois iha normaalii. ;)

Re: KTM 125 Duke

3.10.2012 21:56

Eikait se oo ku päästää kytkin vaan nii se käynnistyy taas :lol:

Re: KTM 125 Duke

5.10.2012 11:24

5000km huollossa selvis, että lambda-anturi on mennyt rikki... Vaihtaa takuuseen kun saa uuden osan. :) siitä kai johtuu kun joskus kulutus on 100l/100km :D (on siis ottanut jonkun varaohjelman käyttöön, mikä syöttää vähän liikaa löpöä koneeseen)
Mistäköhän mahtaa olla hajonnut... :s