Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: KTM 125 Duke

20.3.2012 18:07

Kyllähän se huippuja kerää senki jälkeen ku rajotin alkaa hakkaan. Ei tosin enään paljon ja vähän voi tuntua pahalta jos pitkään vinguttaa.

Re: KTM 125 Duke

20.3.2012 18:44

Palaten viime viestiini, korjaan että hän sanoi sen kulkevan 134km/h tarkalleen. En vain ajatellut että te noin tarkkoja olette, joten pyöristin 135. :D

Re: KTM 125 Duke

20.3.2012 20:18

aika nopeelta kuulostaa kyllä tuo 134km/h vähän epäilen että mitarissakin heittoa? Kun itselläni ei jaksa oikein edes vääntää 6 vaihteella (ei kiihdy kuin pienessä munakyyryssä) ja Huiput olen saanu 125km/h mittariin kunnes meni rajottimelle jota sai kyllä jonkin aikaa vingutella. Huollatin pyöräni viime syyskuussa niin olisikohan mulla joku vanhempi ruiskuohjelma sitten kun ei jaksa mennä 6 vaihde loppuun :|

Sitten pari kertaa ilmenny tälläinen ongelma. Normaali ajossa yhtä äkkiä ruisku ei vastaa kaasuun ja kone sammuu mutta virrat pysyvät normaalisti päällä. sitten kun starttaa niin ei lähde käyntiin mutta kun laittaa virrat pois ja takaisin niin sitten taas lähtee jonka jälhee pöllähtää tumma savupilvi putkesta :D Kellään muulla ollut tälläistä ongelmaa?

Re: KTM 125 Duke

20.3.2012 20:27

Mahollisesti puolassa vikaa kuten motorradin väellä, mutta itellä kerran sammunu yhtäkkiä ku kytkinpohjassa laskettelin risteykseen ei kyllä ollut ongelmaa starta uudestaan lähti laakista, suosittelen käyttää huollossa tarkistettavana.

Ja se musta pölähdys on siitä ku menee raakaa bensaa putkeen kun ei lähekkään käyntiin, katalysaaattori ei tykkää ja saattaa hajota, ja sen takia katalysaattori vehkeillä kielletään tekemästä mäkistarttia ja ruiskuilla taas sen takia ku se ei ilman virtaa pelaa.

Re: KTM 125 Duke

20.3.2012 20:45

Prätkä jätkä kirjoitti:Mahollisesti puolassa vikaa kuten motorradin väellä, mutta itellä kerran sammunu yhtäkkiä ku kytkinpohjassa laskettelin risteykseen ei kyllä ollut ongelmaa starta uudestaan lähti laakista, suosittelen käyttää huollossa tarkistettavana.

Ja se musta pölähdys on siitä ku menee raakaa bensaa putkeen kun ei lähekkään käyntiin, katalysaaattori ei tykkää ja saattaa hajota, ja sen takia katalysaattori vehkeillä kielletään tekemästä mäkistarttia ja ruiskuilla taas sen takia ku se ei ilman virtaa pelaa.

Ekan saamumiskerran jälkeen pyörä oli bikeworldissä huollossa ja tarkastuksessa eivätkä huoltomiehet mitään löytänyt. Ja se sammui ekan kerran syyskuussa ja nyt tänään. Voiko olla et bansa ei pääse ruiskuun koska heti kun virran laittaa päälle niin sehän pumppaa bensaa ruiskuun ja sitten kyllä lähtee normaalisti käyntiin.

Re: KTM 125 Duke

20.3.2012 20:47

Prätkä jätkä kirjoitti:Mahollisesti puolassa vikaa kuten motorradin väellä, mutta itellä kerran sammunu yhtäkkiä ku kytkinpohjassa laskettelin risteykseen ei kyllä ollut ongelmaa starta uudestaan lähti laakista, suosittelen käyttää huollossa tarkistettavana.

Ja se musta pölähdys on siitä ku menee raakaa bensaa putkeen kun ei lähekkään käyntiin, katalysaaattori ei tykkää ja saattaa hajota, ja sen takia katalysaattori vehkeillä kielletään tekemästä mäkistarttia ja ruiskuilla taas sen takia ku se ei ilman virtaa pelaa.

Ekan saamumiskerran jälkeen pyörä oli bikeworldissä huollossa ja tarkastuksessa eivätkä huoltomiehet mitään löytänyt. Ja se sammui ekan kerran syyskuussa ja nyt tänään. Voiko olla et bansa ei pääse ruiskuun koska heti kun virran laittaa päälle niin sehän pumppaa bensaa ruiskuun ja sitten kyllä lähtee normaalisti käyntiin.

Re: KTM 125 Duke

20.3.2012 20:51

Juu, voise olla bensansyötössäki vikaa ja onhan sulla tuoretta bensaa ettei siitä johtus, ja ei se virtoja päälle laittaessa tee muutaku jonkun testauksen tai ainakin sen käsityksen minä oon saanu.

Ja ethän vaan käytä 95e10 bensaa tämän on jälleenmyyjä sanonu, että älä käytä sitä ja se on maahantuojan suositus vaikka tehdas sen käytön salliikin.

Re: KTM 125 Duke

20.3.2012 20:55

Sugee kirjoitti:Joxx mitä tekee huipuille?


Ei muokkaa huippuja , itselle se ainakin tehtiin jo kesällä

Re: KTM 125 Duke

20.3.2012 21:22

Prätkä jätkä kirjoitti:Juu, voise olla bensansyötössäki vikaa ja onhan sulla tuoretta bensaa ettei siitä johtus, ja ei se virtoja päälle laittaessa tee muutaku jonkun testauksen tai ainakin sen käsityksen minä oon saanu.

Ja ethän vaan käytä 95e10 bensaa tämän on jälleenmyyjä sanonu, että älä käytä sitä ja se on maahantuojan suositus vaikka tehdas sen käytön salliikin.

98 ja v-powerilla mennään mut jos ongelmat jatkuu niin täytyy sitten viedä tarkastettavaks :D

Re: KTM 125 Duke

20.3.2012 21:30

Joo, noniin löyty sitte toinenki v-power dukemies sitä myös itse käytän ellen ole jossain mistä sitä ei saa.

Ja, kyllä se taitaa sitte olla vaan joku tilapäinen häiriö jos kerran ei oo tota montaa kertaa tehny, mutta mainitse ihmeessä kun viet seuraavan kerran huoltoon/vie jos jatkuu tommonen.

Re: KTM 125 Duke

20.3.2012 21:34

Sugee kirjoitti:Keskusteluhan on kyllä paljon asiallisempaa. Kiitos modeille siitä, mutta mutua aika paljon liikkuu.

Rattaita tosiaan ei ole, ellei nyt ton 200duken mukana/avulla tuu jotai sopivaa.

Päättelin sen siitä kun käyttäjä "sanoKössivaa" kertoi että putkellaan jaksoi vääntää kutosen loppuun munaasennossa ja 134km/h otti rajotin vastaan.

Joo oon kyllä samaa mieltä, että kiitos moderaattoreille hyvin suuresti. Arvostan heidän työtään suuresti ja olen hyvin iloinen, että olemme saaneet keskuuteemme näitä ihania sateentuojia. Etten nyt mene ihan ohi aiheen sanoja päästämään, niin kysymän pitää kaverini puolesta, joka omistaa tämmöisen kyseisen itämaaasta kotoisin olevan räpättimen, että minkä kokoinen pakoaukon paukkulaakeri tähän kannattaisi laittaa, että saisi paremmat soundit. (mitä muuten tarkottaa soundit, kun kaveri vaan käski kysymään?)

Re: KTM 125 Duke

20.3.2012 21:56

Se taitaa olla 6cm paksu ja 8mm levee se paukkulaakeri millä tulee parhaat soundit. Itekki kyl vähä tota soundi sanaa ihmettelen ku en tota englantia puhu, mutta olen saanut prätkä keskusteluista sellaisen kuvan että se olisi synonyymi substaanttiiville ''teho''.

Tosiaa itekki käytän V-Power. Onko muuten ollu lämpötiloilla mitää tekemist ton sun ongelman kaa?

Re: KTM 125 Duke

20.3.2012 22:01

Sugee kirjoitti:Se taitaa olla 6cm paksu ja 8mm levee se paukkulaakeri millä tulee parhaat soundit. Itekki kyl vähä tota soundi sanaa ihmettelen ku en tota englantia puhu, mutta olen saanut prätkä keskusteluista sellaisen kuvan että se olisi synonyymi substaanttiiville ''teho''.

Tosiaa itekki käytän V-Power. Onko muuten ollu lämpötiloilla mitää tekemist ton sun ongelman kaa?

Joo aivanloistavaa, että sain näin nopeasti tietoa. Täähän on ku pikapostipalvelu. Mennään heti huomenna hakemaan oikea paukkulaakeri kaverille itämaanpyörään ja sitten katotaan jos soundit (=tehot?) nousin korkeemmiks. Ois hienoa, jos ne nousis, koska kaveri lupannu mulle, että jos nousee niin saan tästä vaivannäöstä palkaksi testata sitä ja olishan se sitte himputin hienoo jos pääsisin koeajamaan itämaanpyörää, jossa on soudi vähä korkeempi ku muilla perus jonttereilla. Toivottavasti löytyy toi sopivan kokonen paukkulaakeri sitten tuolta lähi selliltä, että saadaan homma hoitumaan nopeesti. Jos joku viisaampi itämaantietäjä vielä osaisi vahvistaa, että tää soundi tarkottaa sitä tehoa varmastikkin?

Re: KTM 125 Duke

20.3.2012 22:05

.
Viimeksi muokannut leevi96 päivämäärä 21.3.2012 15:30, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: KTM 125 Duke

20.3.2012 22:44

leevi96 kirjoitti:Ettei sillä "soundilla" tarkotettais ääntä...

Ei oo totta, oikeesti? :eek: