Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Honda NSR 125

3.8.2012 14:00

kumivasaralla koppaan ko pultit on auki nii joha lähtee

Re: Honda NSR 125

3.8.2012 15:54

Jep näi se lähtee :lol:

On muute iha saatanan tiuukas, vissii se magneetti imee sitä itteensä.

Re: Honda NSR 125

3.8.2012 18:45

Joo o , purin startin vaihoin hiilet ko niitä ei ollu ollenkaan ja löin startin paikalleen niin ei mittään . Pari kertaa pyörähti ja sitte nyt vain solenoidi napsahtaa .. Mikä on pojat vikana?

Re: Honda NSR 125

3.8.2012 20:15

tyhjäakku? :lol:

Re: Honda NSR 125

3.8.2012 20:25

ei ole

Re: Honda NSR 125

3.8.2012 20:25

Täynnä se on

Re: Honda NSR 125

4.8.2012 12:31

Onko johot hyvi kiinni?

Kokeile ekana joillakin piuhoilla suoraan vaikka auton akkuun pyöriikö ja jos ei toimi niin uusiks vaan auki, joku voi olla huonosti paikoillaan tai lähtenyt irti.

Re: Honda NSR 125

4.8.2012 15:42

L_rppa kirjoitti:Onko satakaksfemmalla oikean kokoinen mäntä laitettu rempassa sisään? Oothan ainakin kattonu pakoaukonsäätimen että nousee kunnolla ylös?



Samankokoinen mäntä kuin oli alunperin ja ihan jämäkältä vaikutti :s
Toinen pakoaukon läppä repsotti vähän niin ajattelin ottaa kokonaan pois kun eihän se vaikuta kuin alavääntöön? Testasin uusiks puristuspainettaa niin että läppä ylhäällä niin anto 8,5 bar...? Onko se siis liian vähän? Tyhjäkäynnillä pyörä kuulostaa ihan hyvältä jne, mutta ajossa ei vaa löydy puhtia :( Auttaisiko video ajosta mitään? :nörtti:

Re: Honda NSR 125

7.8.2012 1:36

Mitä tarvii purkaa että pääsee vilkkureleeseen käsiksi?

Ja millä sais takajarrusta sen paloja pidättelevän pultin auki? Aivan järjettömän tiukassa ja vielä talttapääruuvi.. :roll:

Re: Honda NSR 125

7.8.2012 12:10

Eikös vilkkurele ole penkin alla? ja kokeile lyömällä vasaralla siihen avaimen päähän ja suihkuta jotaki sinne kierteeseen

Re: Honda NSR 125

7.8.2012 20:28

^Nice^ kirjoitti:Eikös vilkkurele ole penkin alla? ja kokeile lyömällä vasaralla siihen avaimen päähän ja suihkuta jotaki sinne kierteeseen


Rele on penkin alla sen pienen "säilytystilan" takana

Re: Honda NSR 125

9.8.2012 12:17

Nasse leikkas kii mitä ilmeisemmin öljy pumpun rikkoutumisen seurauksena :itku: , mutta nyt on pyörä korjattu :D Otan tuorevoitelun nyt pois käytöstä ja mietin onko herroilla kokemusta moni prosenttisella seoksella kannattaisi ajella ja että mitä muuta vaikutusta tuorevooitelun poistamisella on. Luin hieman asiasta ja menin sekaisin näiden juttujen kanssa ja toivon, että joku voisi tiivistää tämän asian tähän :)

Re: Honda NSR 125

9.8.2012 13:32

aa2 kirjoitti:Nasse leikkas kii mitä ilmeisemmin öljy pumpun rikkoutumisen seurauksena :itku: , mutta nyt on pyörä korjattu :D Otan tuorevoitelun nyt pois käytöstä ja mietin onko herroilla kokemusta moni prosenttisella seoksella kannattaisi ajella ja että mitä muuta vaikutusta tuorevooitelun poistamisella on. Luin hieman asiasta ja menin sekaisin näiden juttujen kanssa ja toivon, että joku voisi tiivistää tämän asian tähän :)


aika moni ajaa 2,5-3 % seoksilla. muista tukkia kaasarista se öljyletkun nippa nii ei vetele ilmoja sieltä.

jos jollai tarvetta uudelle nsr takajarru levylle, madalletulle kannelle, pa säädin osille yms yms nii yv:tä tulee ;)

Re: Honda NSR 125

9.8.2012 18:14

Jebou, ite vedän kans aina 2,5-3,5% seoksella, yleensä tuollaset vajaa kolme, mut jos kunno kengitys eessä ni sit 3,5%. TAi no en mie pyörää kiusaa yleensäkkää, mut jos enemmi motariajoa eessä ni sitten. Silloinki annan välikaasuja ja ajan muuteki niiku 2t:llä kuuluu.

Re: Honda NSR 125

9.8.2012 20:57

Itte kyllä korjasiin öljypumpun, on paljon mukavempi rällätä ko ei tartte öljyjen kans räpiä niinkö rossilla