Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Rieju Marathon

11.9.2011 16:11

Nyt sitte on mun ajelut ajettu ja pyörä vaihto omistajaa käyttäjälle tupez. pistäkää mulle heti YV:tä jos se kirjottaa tänne et on mällänny mun kullanmurun :lol:
E: ilmotelkaa ny te kiinnostuneet siitä 10`käyttämättömästä putkesta ja äänenvaimentimesta :)

Re: Rieju Marathon

12.9.2011 0:23

En nyt muista lukeneeni, mutta kusettaako Riejun mittari paljon? Ja meneeko tohon eteen se 110/70-17 eteen ja 140/70-17 taakse?

Re: Rieju Marathon

12.9.2011 9:56

SomaliKapteeni kirjoitti:En nyt muista lukeneeni, mutta kusettaako Riejun mittari paljon? Ja meneeko tohon eteen se 110/70-17 eteen ja 140/70-17 taakse?


Itellä ei ainakaan kuseta yhtään. Kilometrilleen oikein :)

Re: Rieju Marathon

12.9.2011 10:59

FSNGGHGG2 kirjoitti:Nyt sitte on mun ajelut ajettu ja pyörä vaihto omistajaa käyttäjälle tupez. pistäkää mulle heti YV:tä jos se kirjottaa tänne et on mällänny mun kullanmurun :lol:
E: ilmotelkaa ny te kiinnostuneet siitä 10`käyttämättömästä putkesta ja äänenvaimentimesta :)

älä huoli kyllä se vielä on kunnossa :D

Re: Rieju Marathon

12.9.2011 17:42

Onko kellään tiedossa missä olisi räjäytyskuvia moottorista? Itse en ainakaan googlesta mitään löytäny

Re: Rieju Marathon

12.9.2011 19:09

tupez kirjoitti:
FSNGGHGG2 kirjoitti:Nyt sitte on mun ajelut ajettu ja pyörä vaihto omistajaa käyttäjälle tupez. pistäkää mulle heti YV:tä jos se kirjottaa tänne et on mällänny mun kullanmurun :lol:
E: ilmotelkaa ny te kiinnostuneet siitä 10`käyttämättömästä putkesta ja äänenvaimentimesta :)

älä huoli kyllä se vielä on kunnossa :D

Joo tais se hyvii käsiin tulla :)

Re: Rieju Marathon

12.9.2011 20:22

mun riejun vois joku nyt ostella pois :D
ois arrowin änkkäkii :D:D

Re: Rieju Marathon

12.9.2011 22:17

FSNGGHGG2 kirjoitti:
tupez kirjoitti:
FSNGGHGG2 kirjoitti:Nyt sitte on mun ajelut ajettu ja pyörä vaihto omistajaa käyttäjälle tupez. pistäkää mulle heti YV:tä jos se kirjottaa tänne et on mällänny mun kullanmurun :lol:
E: ilmotelkaa ny te kiinnostuneet siitä 10`käyttämättömästä putkesta ja äänenvaimentimesta :)

älä huoli kyllä se vielä on kunnossa :D

Joo tais se hyvii käsiin tulla :)

Todellakin! ensimmäset ajot tehty tännää ja makiasti pärrää! :lol: ens viikolla mennee vanteet maalautukseenki :D

Re: Rieju Marathon

12.9.2011 23:27

UUU! :P Minkä väriseks aattelit? 8)

Re: Rieju Marathon

13.9.2011 8:49

valkoiset puolat ja osittain mustat kehät ja keskiöihin kynä ruiskulla maalataan joku kuvia :lol:

Re: Rieju Marathon

13.9.2011 19:56

kellään kokemusta tuntuuko rieju pieneltä esim. säxään tai muuhun smotoon verrattuna?

Re: Rieju Marathon

13.9.2011 20:44

Pienihän se vakiona on, mutta kun korottaa niin tulee isomman pyörän tuntuinen, mutta silti pysyy ketteränä.

Re: Rieju Marathon

14.9.2011 15:46

Linkatkaas nyt vielä niitä 182cc pytyn sivuja. ite löysin vaa tän: http://www.myscooterparts.co.uk/motorcy ... 631013214/

Suomesta en miel ostais jos on nakkilan hintasia :D mutta tos mun linkkaamas ei oo mitään männänrenkaita/tiivisteitä mukana? :s ostakaa projekti rieju, kattokaa nettimotost ;)

Re: Rieju Marathon

14.9.2011 16:38

sikil4 kirjoitti:Linkatkaas nyt vielä niitä 182cc pytyn sivuja. ite löysin vaa tän: http://www.myscooterparts.co.uk/motorcy ... 631013214/

Suomesta en miel ostais jos on nakkilan hintasia :D mutta tos mun linkkaamas ei oo mitään männänrenkaita/tiivisteitä mukana? :s ostakaa projekti rieju, kattokaa nettimotost ;)

http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... ts_id=7735. Näyttäs tuolla olevan kaikki tarpeellinen paketissa ;)

Re: Rieju Marathon

14.9.2011 22:20

kyllä noissa sylinterisarjoissa on aina kaikki tiivisteet, tapit sun muut mukana vaikka ei kuvassa näkyskää :lol: