Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Cagiva Mito jarruvalokatkaisin

23.9.2011 9:35

Onko tämä jarruvalokatkaisin ? http://www.motorize.de/cagiva_mito_125_ ... inten.html

Re: Cagiva Mito

23.9.2011 17:02

Niin siinä ainakin lukee.

Re: Cagiva Mito

25.9.2011 0:25

Ehotelkaas mitä kaikkea pientä kivaa tähän mitoon vielä keksis? Alkaa olla pientä tekemisen puutetta kun ei näillä keleillä kauheesti tee mieli eikä pääsekkään ajelee ku tulee vettä ja on nii pirun kylmä.

Re: Cagiva Mito

25.9.2011 0:32

Mikäs on kun Mitosta eroon haluat? Eikä tuo kummempia mun mielestä kaipaa, komia vehje.

Kohta menee omakin Mito talviteloille. Sit tehään se kauan kummasteltu koneremppa!

Ärsyttää kun en osaa kunnolla säätää tota kaasaria. Luulen että sais paljon enemmän tehoa koneesta irti jos olis kaasari säädöissä. Onko vinkkejä? Kannattaako vaan ostaa joku setti missä olis 110-130 ja alkaa testailemaan? Miten muut on kaasaria säätäneet? Luulen et toi käy rikkaalla.

Re: Cagiva Mito

25.9.2011 0:42

Kuhan huvikseen myyntiin laittanu, liian hyvässä kunnossa ;) Kaipaan jotain tekemistä, projektia tai muuta sellasta ku ei näin pimeinä syksyiltasin oo muutakaan tekemistä ku pyöriä tallissa.

Re: Cagiva Mito

25.9.2011 10:12

Jaa, no "onneksi" mulla riittää tekemistä ton mun Miton kanssa... Ehkä ensi ajokausi on parempi kuin tämä :)

Re: Cagiva Mito

25.9.2011 21:29

Saako biltemasta etujarrupaloja?

E: juu ei saa. tarvii hakee mp-racingistä:D

Miton vilkut

1.10.2011 12:29

Hei osasko kukaan sanoa mikä on vikana, kun minulla laittaa mitossa vilkun päälle se vilkahtaa ensin himmeästi sitten kirkkaasti ja pois... ja välillä ei välky ollenkaan vaan jää palamaan. että osaisiko joku kertoa ?

Re: Miton vilkut

1.10.2011 14:38

Sem^ kirjoitti:Hei osasko kukaan sanoa mikä on vikana, kun minulla laittaa mitossa vilkun päälle se vilkahtaa ensin himmeästi sitten kirkkaasti ja pois... ja välillä ei välky ollenkaan vaan jää palamaan. että osaisiko joku kertoa ?

Katsopa aivan ensimmäisenä vilkkujen johtojen liitokset ja tarkista akun jännite.

Re: Cagiva Mito

7.10.2011 15:28

http://www.youtube.com/watch?v=d0ibQAt0DB4

Onko hyvä käyntiääni?

Re: Cagiva Mito

7.10.2011 16:00

Muuten hyvä, mutta ei hyvä koska kylmä kone ja kierroksia liikaa.

Re: Cagiva Mito

7.10.2011 16:03

Kyllä se tuossa pihassa kävi yli viisi minuuttia tyhjäkäyntiä ennenkuin tuon videon otin.

Re: Cagiva Mito

7.10.2011 16:31

Juu, ite en ihan välttämättä siltikään olisi uskaltanut kierrättää ku lämpömittariki näytti sen 40 astetta :D Mutta äänet kuulostaa todella hyvältä ja kuulostaa käyvänki nätisti joka kierrosalueella.

Re: Cagiva Mito

7.10.2011 17:20

Niin olishan sitä varmaan voinut enemmänkin lämmittää :nolo:

Mutta mikä on Miton tulpan kärkiväli? 0,5mm löysin jostain mutta se oli vanhemmasta vehkeestä, haluaisin varman tiedon.

Re: Cagiva Mito

7.10.2011 17:29

En nyt aivan 110% varmaksi sano mutta muistaakseni 7mm.