Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

23.9.2011 13:34

Aa niihän se meniki.. Ootko ottanu selville et mikä siin raves on?

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

23.9.2011 15:11

liinA kirjoitti:Aa niihän se meniki.. Ootko ottanu selville et mikä siin raves on?


En ole saanut sitä selville. Voisi melken kokeilla suurentaa sitä reikää vähän RAVEssa, että saisi painetta enemmän.. Itelläs toimii?

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

23.9.2011 18:28

Eihän vaan oo päässy kuoleentumaan se raven jousi?

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

23.9.2011 19:27

mikkets kirjoitti:Eihän vaan oo päässy kuoleentumaan se raven jousi?


Ei, mutta tässä tapauksessa ongelma on se, että laippa ei nouse. Jos jousi olisi huonossa kunnossa, niin taitaisi nousta liian aikaisin..?

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

26.9.2011 16:17

Mitä tulppaa käytätte?

Mul ainaski toimii paremmi 9 ku 10 (lämpöarvo)???

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

26.9.2011 18:43

StuntBomber kirjoitti:Mitä tulppaa käytätte?

Mul ainaski toimii paremmi 9 ku 10 (lämpöarvo)???


Itellä ainaki se vakio TT-tulppa? Millä tavalla toimii paremmin? Tai miten huomaa. Voisi itekki kokeilla, kun vähän oudon värinen.
Viimeksi muokannut Tuotanin päivämäärä 27.9.2011 9:16, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

26.9.2011 21:54

Itellä se "tt-tulppa", vois kyl kokeilla astetta kylmempää :p

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

27.9.2011 13:42

Mul ainaski käy paremmi mikä on perjaattees outoo! :idea:

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

27.9.2011 21:33

StuntBomber kirjoitti:Mul ainaski käy paremmi mikä on perjaattees outoo! :idea:


Ite kokeilin tänään BR9ES tulppaa ja en kyllä huomannut mitään ihmeellistä muutosta. Tuntuu, että kävisi ehkä korkeintaan hieman huonommin, kun ei meinannut tyhjäkäynnillä pysyä käynnissä.

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

28.9.2011 8:52

ES-tulppa on tarkotettu mopoihin. EG-tulppa kevareihin. :nörtti:

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

28.9.2011 11:28

huss_ kirjoitti:ES-tulppa on tarkotettu mopoihin. EG-tulppa kevareihin. :nörtti:


No kai nyt pitäisi molemmilla toimia melkeen samalla tavalla. Ja joidenkin mukaan ES on parempi?

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

28.9.2011 12:08

Mutta kun ei toimi.. Ainakin yläkierroksilla alkaa pätkiä. Onhan se ES puolet halvempi muuten se ei kyllä parempi ole :lol:

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

28.9.2011 22:12

Nikolangelo kirjoitti:Mutta kun ei toimi.. Ainakin yläkierroksilla alkaa pätkiä. Onhan se ES puolet halvempi muuten se ei kyllä parempi ole :lol:



No jos 10EG ja 9ES tulppien välillä ei ole käytännössä mitään eroa, niin tuskin 9ES ja 9ES välilläkään on.

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

28.9.2011 22:59

Es:ssä ja eg:ssä on elektrodi eri tavaraa. Eg menee kastuessa herkemmin rikki. Es on ns. mopo tulppa, ei anna kunnolla kipinää isoilla kierroksilla. Vähemmän kiertävään koneeseen ihan ok valinta kun melko paljo pidempi käyttöikä. Mulla meni hussessa hyvin es tulppa, mutta mitos on eg ku menee sinne 12krpm asti kummiski.

Re: HM CRM Rotax 2T RR & Competition

29.9.2011 13:13

No kai tuota EG.tä voisi kokeilla kun jostain jaksaisi hakea.

Tietääkä kukaan muuten, että mitäköhän vaikutusta tolla CDI boksin porauksella on, muuta kuin se, että saa valittua kahden eri sytytyskartan väliltä? Eli käytännössä silloin on "soft" ja "hard" kartat, mutta onkohan nyt jo käytössä se "hard" ? Ja porauksella saa pelkästään se "softin" lisäksi jos haluaa...? :eek: