Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

1.2.2011 20:37

Tarjottiin 1700 euroo 2002 sx mallista, tuntuu vaan niin helkutin houkuttelevalta :o Mut tiedä sitten jos enää keväällä voimassa tuo :D

6.3.2011 22:11

Mistäs (mielellään Suomesta) löytäis toho Rt malliin keulan stefat?
Ja jos joku kertois vielä venttiilinvälykset nii oisin kiitollinen.

17.3.2011 17:20

Mitkä ovat vakiovälitykset SM mallissa?

24.3.2011 23:16

@ kawasaki60:
Tokimoto on MZ-osien maahantuoja, kyseleppä sieltä. ;) Venttiilinvälyksistä ei mitää hajua...
@TiXXu:
16 edessä, 49 takana.

27.3.2011 21:38

Saako tuolta Tokimotosta tähän eturatasta? Jos löytyy niin mikä pitäisi sieltä tilata, kun niitä näyttäsi olevan niin hemmetisti erillaisia, eikä juuri missään kuvaa...? Vai pitäisikö ihan s-postilla kysellä...?

Re:

9.5.2011 21:42

kawasaki60 kirjoitti:Mistäs (mielellään Suomesta) löytäis toho Rt malliin keulan stefat?
Ja jos joku kertois vielä venttiilinvälykset nii oisin kiitollinen.



Itselläni lukee venttiilinvälykset penkinalla takalokarissa.

Asiaan:
MZ sm 125 on tehty kaksi eri versiota, A ja B.
A kulkee 110km/h
B kulkee 80km/h
No, minä satuin sitten ostamaan tuon B version, jokin speedbox systeemi olisi ostettava,
jotta saisi B->A ja hintaa tuolla olisi ~135e.

Tietääkö kukaan, että onko olemassa mitään taloudellisempaa tapaa saada muutettua tuo
B versio A:aksi?

PS. Mistä saa parhaiten kannentiivisteen hommattua? Vai kannattaako tehdä itse kun siihen mahdollisuus on.

Re: MZ SM, SX & RT

12.5.2011 14:50

Itse en oo kuullukkaa et olis kahdenlaista versiota. 8o Tunnistaako version mistään merkinnöistä vai pitääkö vain käydä kokeilemassa kuinka lujaa menee? :roll:

@Banxu:
Kannentiivisteen saat Tokimotosta, hintaa tais olla joku 22€. Sieltä vaa hakemaan nii natsaa ainakin, itse en lähtis mitään omia virityksiä tekemään. ;)

Re: MZ SM, SX & RT

14.5.2011 14:58

ppepe kirjoitti:Itse en oo kuullukkaa et olis kahdenlaista versiota. 8o Tunnistaako version mistään merkinnöistä vai pitääkö vain käydä kokeilemassa kuinka lujaa menee? :roll:

@Banxu:
Kannentiivisteen saat Tokimotosta, hintaa tais olla joku 22€. Sieltä vaa hakemaan nii natsaa ainakin, itse en lähtis mitään omia virityksiä tekemään. ;)




Kyllä sen kokeilemallakin huomaa.
Ja penkin alla on tarra, jossa on moottorin kuva.
Moottorin vieressä lukee joko A tai B

Re: MZ SM, SX & RT

4.6.2011 14:07

Uskaltaako kukaan sanoa, että käykö mikään USD-keula tähän SM malliin? :s

Re: MZ SM, SX & RT

4.6.2011 14:16

Käy kun laittaa käymään. Kyllähän -ramo- laittoi omaan Yamaha XT:sä 500cc KTM:n keulan ;).

Re: MZ SM, SX & RT

5.6.2011 12:17

Heh, totta.. :D Kelasin että vois kokeilla tosa talvella juuri jonkuu ison kotarin keulaa... Mutta oiskohan liian arvokas keula tälläselle. :D

Re: MZ SM, SX & RT

18.6.2011 20:29

minlälaiset huoltovälit on mz sm:ssä ?? jos ostan 21 000 km ajetun pärrän. onko remonttia paljon edessä.
koneelle ei tehty muutakuin venttiilien säädöt

Re: MZ SM, SX & RT

18.6.2011 20:56

teukka ja oiva kirjoitti:minlälaiset huoltovälit on mz sm:ssä ?? jos ostan 21 000 km ajetun pärrän. onko remonttia paljon edessä.
koneelle ei tehty muutakuin venttiilien säädöt

Jos öljyjä vaihdeltu säännöllisin ajoin niin ei noissa lukemis pitäis olla viel mitään huolta. Männällä ajaa min. 30k, mutta voi sillä 60k(?) jopa ajaa. Ei pitäis ainakaan mitään koneremppaa tulla vastaan.

Re: MZ SM, SX & RT

3.7.2011 14:31

S4laatti kirjoitti:
teukka ja oiva kirjoitti:minlälaiset huoltovälit on mz sm:ssä ?? jos ostan 21 000 km ajetun pärrän. onko remonttia paljon edessä.
koneelle ei tehty muutakuin venttiilien säädöt

Jos öljyjä vaihdeltu säännöllisin ajoin niin ei noissa lukemis pitäis olla viel mitään huolta. Männällä ajaa min. 30k, mutta voi sillä 60k(?) jopa ajaa. Ei pitäis ainakaan mitään koneremppaa tulla vastaan.


Helposti pitäs ainaki 40-50k samalla männällä päästä, jos huollot hoidettu säännöllisesti ja hyvi :--)

Re: MZ SM, SX & RT

5.7.2011 18:37

Nyt olisi tarjolla 2003 RT hyvillä renkailla, http://www.nettimoto.com/mz/rt/1160654