Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Derbi GPR 125

6.5.2011 22:08

Mitkä ois hyvät tyhjäkäynti ja pääsuutin tt:nä pipercrossin kanssa? nykyset: tk 17,5 ja ps 270. Booaa täyskaasulla ja ei lähde käyntiin ilman että laittaa bensaa tulpanreijästä. :roll:

Re: Derbi GPR 125

6.5.2011 22:37

joku ~300 ps on hyväja tk en osaa oikein sanoa mutta pohjatuntumalta joku 25

Re: Derbi GPR 125

7.5.2011 6:02

peikki kirjoitti:Mitkä ois hyvät tyhjäkäynti ja pääsuutin tt:nä pipercrossin kanssa? nykyset: tk 17,5 ja ps 270. Booaa täyskaasulla ja ei lähde käyntiin ilman että laittaa bensaa tulpanreijästä. :roll:


25 tk laittaisin vakioputsarilla imuilmanäänenvaimentimen (tötsän) kans, mutta piperillä pistäisin 30tk,
ittellä oli piperillä 25tk ja 290ps, eikä ollu alavääntöjä liian pienen tk suuttimen takia. täyskaasulla veti hyvin.

Re: Re:

7.5.2011 11:44

nadiz kirjoitti:
tanskude kirjoitti:
Cpi sx kirjoitti:http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=18729049.136.25486&typ=R-107084&ranzahl=1&Breite=150&Quer=70&Felge=17&S_Z=ZR&weiter=0&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=136&m_s=1

käyköhän tommone derbin takarenkaaksi ? :D. paikalla on suht uus 130 levee rengas, mut näyttää aivan liian pieneltä niin ainoa tarkoitus olisi saada mahd levee ja halpa :).
160/60 mahtuu pyörimään. Mutta jos haluat 150 leveän halvalla nii pisteleppäs yv:tä ;)


Eikös geprissä oo 140/70 vakiona? Tiiäkkö muute siitä sit et ottaako tommone 160 rengas ketjuihin tai mihinkään kiinni, että joutuuko leventämään ja muuttaako toi matalampi rengas ajo-ominaisuuksia yhtään?




suosittelen lämpimästi tota 160/60-17 Full bore usa merkkistä :D mutta, SE ottaa takajarruletkuun kiinni, joten sitä pitää liikuttaa reaktiotangon toiselle puolelle.. En huomannut kun laitoin kiinni ja nyt 300km jälkee jarruletku puhki :(

tarviin sitä jarruletkua aika kipeesti, mut toi yks myyjä tääl mototis ei viitti ottaa yhteyttä vieläkäääää :((.. enkä rupee maksaa 70e jostain tommosesta liikkeessä :S.

Re: Derbi GPR 125

7.5.2011 13:33

Ei kellään ois tarvetta mustalle GPR takaketteelle? Itellä olis yks ylimääräsenä. Kate on muuten ihan ku uus, lukuunottamatta kahta pientä naarmua katteen alapauolella. Saa heittää YV:lla jotain järkevää tarjousta !

Re: Derbi GPR 125

8.5.2011 22:36

Jos vaihtaa sulakkeen niin pitääkö tulppa ja suutin vaihtaa?

Re: Derbi GPR 125

8.5.2011 22:46

Voisiko joku linkata yläpään tiivistesarjan 06vm.? Sylinterinä athena 170cc

Re: Derbi GPR 125

8.5.2011 23:34

NukkuMatti kirjoitti:Jos vaihtaa sulakkeen niin pitääkö tulppa ja suutin vaihtaa?

tulppa 9 tai 10 arvoiseksi ja pääsuutin semmosee 240 tai 250

Re: Derbi GPR 125

9.5.2011 14:10

SmiQuel kirjoitti:Voisiko joku linkata yläpään tiivistesarjan 06vm.? Sylinterinä athena 170cc


Nakkilasta taisi saada :roll:

Re: Derbi GPR 125

9.5.2011 15:41

Muistaiskos joku takapyörän laakereitten numeroa? Haulla ei löytynyt enkä ole vielä ehtinyt vilkasta tosta pyörästä.. Joku sanoi muistelleensa että mitat olis 17x47x14 elikkäs 6303 laakeri, pitääkö paikkaansa?

Re: Derbi GPR 125

9.5.2011 16:58

valdo_the_noob kirjoitti:
NukkuMatti kirjoitti:Jos vaihtaa sulakkeen niin pitääkö tulppa ja suutin vaihtaa?

tulppa 9 tai 10 arvoiseksi ja pääsuutin semmosee 240 tai 250


Ite vaihoin vain tulpan 9 arvoseen ja kävi kuin unelma, koetin jossai välissä 220 suutinta mutta röpötti ja pätki vain, mutta jokanen pyörä yksilö kuitenki

Re: Derbi GPR 125

9.5.2011 19:55

tanskude kirjoitti:Joku sanoi muistelleensa että mitat olis 17x47x14 elikkäs 6303 laakeri, pitääkö paikkaansa?


Jep, noi on oikeet laakerit.

Re: Derbi GPR 125

10.5.2011 21:01

myykö suomessa mikään liike derbi gpr 125 07 tehareita?

Re: Derbi GPR 125

10.5.2011 21:24

TIETOPANKKI !!!!!!!!!!!!!!!!!! ja järki käteen
mopo sport ja nakkila

Re: Derbi GPR 125

10.5.2011 22:00

Okei eli siis kyseinen pyörä on '09 Derbi GPR 125 Racing 2-tahti, n. 8000km ajettu ja teki tossa viime viikol semmosen pienen kiihdytyksen jälkeen temput ja alko kiihdyttäessä n. 6k kierroksen kohal tökkimään ja köhimään, jonka jälkee kierrokset hitaasti mutta varmasti laski siihe asti, että pyörä sammu.

Tän jälkee ei oo lähteny käyntiin työntämälläkään (akku täl hetkel niin vähis ettei jaksa pyörittää starttimoottorii..), vaikka kyllä se moottori kuitenki pyörii, ku koittaa työntämällä saada käyntii. Bensaa löytyy niinku myös öljyä eikä tulpassakaan mitää vikaa ole kun kipinää antaa. Mikä siis vikana?

Arvostaisin kovasti jos joku viisas ihminen vois mua vähän neuvoa tai edes veikata jotain, että mitä pitäis tehdä jotta pyörän sais taas liikenteesee? :roll:

Kiitos jo etukäteen! :)