Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

13.3.2011 15:41

http://trialstribulations.net/index.php ... cts_id=838
Tuolta itse ostin ja muutamassa arkipäivässä toimitus kolahti postilaatikkoon. :-)

13.3.2011 15:54

Zodd kirjoitti:http://trialstribulations.net/index.php?main_page=product_info&cPath=39&products_id=838
Tuolta itse ostin ja muutamassa arkipäivässä toimitus kolahti postilaatikkoon. :-)

sopiiks toi 9,5mm, siinä oli kiinni 10mm? ja paljonko oli postikulut?

13.3.2011 18:18

No jos siinä ihan satavarmasti 10mm on, itseltäni olin mittaavinani 9,5mm, enkä usko että näissä nyt ihan koko ajan tuota vaihdeltaisiin, toki enhän minä tästä takuuseen mene.
Uskoisin kuitenkin, että pienellä selailulla löydät samaisesta liikkeestä 10mm korjaussarjan.
Postikulut eivät muistaakseni montaa euroa olleet vaikka Briteistä tuleekin, kirjeeksi kun menee aikast kevyesti. :roll:

14.3.2011 2:55

Mitenkäs noita peilejä sai kohdistettua kunnolla?

14.3.2011 14:43

D.Gpr kirjoitti:Mitenkäs noita peilejä sai kohdistettua kunnolla?

siinäpäs se vitsi onkin kun ei niitä saa! :D sivuille ne peilit vähän taittuu mutta siinä se :s

15.3.2011 23:08

Paljonko täsä olit vakio välit?
Mitkä välit sopis jos ton tulpan ja sulakkeen vaihtais?

16.3.2011 15:32

Vakiovälit on 16-50 ja aika yleinen tapa taitaa olla, että eturassi vaihdetaan piikin pienempään.

17.3.2011 13:22

miets ko vaihoin vakio putsarin piperiin ni pitääkö se putkeem menevä letku tukkia vai jättää auki? on meinaa aika kaameet äänet ko auki :|

17.3.2011 13:46

Kävin päräyttämässä käyntiin pitkästä aikaa oman GPR:ni, sudittelin vähän tossa kadulla ja huomasin, että putkesta tulee jotain oudonväristä p*skaa.

Otin kuvankin: http://dl.dropbox.com/u/21675211/M%C3%B ... C3%A42.jpg

Kuka osaa sanoa mitä ihmettä toi töhnä on?

17.3.2011 16:33

saNpza kirjoitti:miets ko vaihoin vakio putsarin piperiin ni pitääkö se putkeem menevä letku tukkia vai jättää auki? on meinaa aika kaameet äänet ko auki :|

Tukkoon vaan, mitään tehtävää tai vaikutusta sillä ei enään ole.

17.3.2011 17:26

on se kumma, vaihoin ite kans piperii kun sain sen kunnolla siihen ympärille niin ei enää käynisty :S.

testasin puolikiinni piperi niin silloin toimi, ja nyt ajattelin kokeilla vielä käynnistyykö että pistän koko pelin kasaan, mutta kas kummaa ei toiminut. kävin hakemassa uuden tulpan ja latasin akun, sahasin 5min = akku tyhjä, eikä edes lupaa :S.. kipinää tulee , mutta tulppa vaan kastuu..

mietin vaan että olikohan se 290 suutin sittenkin liikaa vai..

17.3.2011 18:16

itteläni on kans 290 ja hyvin vaikuttaa toimivan, ainenki tähän saakka :) mopossa kävi samanlaite ettei enää lähteny käyntii ,mut kuivaa tulppa ja lorauta tulpanreiästä vähän bensaa ja koita sitten uudestaan ;)

17.3.2011 18:31

Bulsum kirjoitti:Otin kuvankin: http://dl.dropbox.com/u/21675211/M%C3%B ... C3%A42.jpg

Kuka osaa sanoa mitä ihmettä toi töhnä on?


Karstaa, jota 2-tahtisissa tuppaa kertymään putkeen + jotain random likaa/kuraa. Ei haittaa mitään.

17.3.2011 20:02

joo nyt toimii taas, avasin kaasarin ja ihmettelin, pistin takas ja alko potkimaa :P

varmaa se ku kaasarista oli menny bensat pois niin tulppa ei päässy kastumaan niin nopeesti ja alko sitte heräilee talviuniltaan :P

ja sit viel semmosta ku itellä on se piperi ja änkästä heittäny villat pois ja tehny ite semmosen putken änkkää niin nyt kuuluu aivan mahottoman siisti ääni :PP ei kuulosta enää mopolta, niin ku sillo vakiona :D

17.3.2011 21:19

Pitäis uudet ketjut ja rattaat tilaa nii 15/50 aattelin ja onko ketjut 520 jaolla? ja kuinka pitkät on sopivat? ;)