Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: GasGas SM/EC 125

25.1.2012 18:23

Mikäs on kun gas gas tekee tällästä? 125cc EC kyseessä, vuosimallia: 02'


Tulppa antaa kipinää, mutta kun laitat tulpan kiinni kanteen ja alan polkemaan käymään, niin tulppa "hukkuu" bensan määrään eikä sen takia pysty polttamaan niin isoa bensa määrää ja siitä taas johtuu se ettei pyörä lähde käymään? Eli siis tulppa kastuu! Mikä aiheuttaa tällästä, kaasarissa jotakin häikkää varmasti, mutta mitä? En ymmärrä.



Poliisit on myös vieneet tästä laitteesta kilvet, kaikki on kunnossa, mutta tää on vielä tt, niin pitääkö mun laittaa joku kuristus tuhono messicon putkeen ja käydä dynottamassa 9,1kw? Vai miten OHJEITA kiitos...


Mitä dynottaminen maksaa keskimäärin?

Re: GasGas SM/EC 125

25.1.2012 19:50

Näin ekana putsaa se kaasari ja katso ettei mikään jumita yms..

Sitten tuohon toiseen asiaan mistä syystä poliisit vei kilvet? Jos tehojen takia saattaa riittää A1 putken kanssa vienti sinne ja katastusmies testaa onko tehot kohillaan. En varmaksi sano kuitenkaan kun ei omalle kohdalle ole sattunut :roll:

Re: GasGas SM/EC 125

25.1.2012 20:22

Oiskos mitää muuta ehdotusta tuolle tulpan kastumiselle, kun en vielä kyseistä gas gas:ia omista, mut ajattelin ostaa ja siinä vikana juurikin tua, ja ties mitä muuta paskana koneessa. Myyjä vaan sanos että kun lopetti ajelemisen niin ei viimekerralla tehnyt tuota, muttakun oli seissyt niin sen jälkeen koitti käynnistää niin tekee tuota.


Kortti ei lähtenyt, kilvet lähti takavalon + takajarrun takia. Mistä saa gas gas:n putkeen kureja? Niissähän on messico vissiin vakiona + kuristin alkukäyrässä?


Omasta mielestä tuon kanssa vois vaan suoraan marssia konttorille kunhan saa kuntoon + laittaa kuristimen putkeen? Myyjälle olivat sanoneet että pitäis penkittää, luultavasti vaa vittumainen akka konttorilla, kun oli soittanut konttorille.

E: Korjasin, olin kirjottanu vahingos et "oiskos mitää muuta ehdotusta tuolle kaasarin kastumiselle" :D
Viimeksi muokannut viesti päivämäärä 25.1.2012 22:17, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: GasGas SM/EC 125

25.1.2012 20:36

Joo kannattaa kunnolla kahtoo tuo pyörä puristukset tarkistaa, mielellään vilkasta pakoaukkoon yms..

Omalla kohdalla kotari tuli pari kertaa katastettua vilkkujen, kilven kulman, valojen yms.. takia. Eka kerralla oli TT-putki ja toisella kerralla oli pro circuitin tehari. Tosin tietysti riippuu myös katsastusmiehestä ;) .

Re: GasGas SM/EC 125

25.1.2012 22:46

Lue tätä topiccia niin saat apuja. Kokeile Denson tulppaa, Ngkt ei toimi ainakaan itsellä ja parilla muulla täällä foorumilla.
Ja sitten tuo katsastus niin älä nyt jumankauta mitään tehojen takia ala säätämään.. ihan yleisen hyvinvoinnin ja turvallisuuden takia pistät valot, jarrut, vilkuttimet jne. kuntoon. On paljon mukavampaa itsekin ajella toimivalla pyörällä.

Re: GasGas SM/EC 125

25.1.2012 23:30

Okei kiitoksia neuvoista.




Meibi viikonloppuna hakemaan pyörää, ken tietää...


Kuulemma seissyt jonkin aikaa viime kertaisesta ajelusta, itse veikkaan, että kaasarissa on joku osa vaan jumissa? Taikka tulppa on vaan väärän merkkinen? :D

Meinaan ei sähköt voi pilaantua jos laite seisoo, luulen että esim bensa on jotakin vanhaa taikka siellä on kaasarissa hapettunut jokin jumiin.. Jne.

Re: GasGas SM/EC 125

1.2.2012 15:20

Mulla katsastuksessa pyörää ei otettu edes pois autosta.

Re: GasGas SM/EC 125

9.2.2012 13:40

hei tota tilasin toho gg sm malliin tommosen wössnerin männän, ja se on mallia kupu. ja tuo edellinen mäntä oli päältä tasanen, ni toimiiks se miten tolla jos laittaa vaan paksumman alapääntiivisteen, ettei naputa kanteen? pitäshän sen toimia vai oonko väärässä? :D

Re: GasGas SM/EC 125

9.2.2012 16:16

Löytyykö enää paljo mitään tarrasarjoja alle -07 vuosimallisiin?
Oon yrittäny ettiä mutta ei vaa meinaa löytyä.
GG paloina,smotot ostettu ja tarkotus maalata kokonaan nii tarttis uuden tarrasarjan jostain.

Re: GasGas SM/EC 125

9.2.2012 18:02

nEville kirjoitti:hei tota tilasin toho gg sm malliin tommosen wössnerin männän, ja se on mallia kupu. ja tuo edellinen mäntä oli päältä tasanen, ni toimiiks se miten tolla jos laittaa vaan paksumman alapääntiivisteen, ettei naputa kanteen? pitäshän sen toimia vai oonko väärässä? :D


Tilasitko ton männän ahvalalta ?

Re: GasGas SM/EC 125

9.2.2012 22:41

-Nuho- kirjoitti:Löytyykö enää paljo mitään tarrasarjoja alle -07 vuosimallisiin?
Oon yrittäny ettiä mutta ei vaa meinaa löytyä.
GG paloina,smotot ostettu ja tarkotus maalata kokonaan nii tarttis uuden tarrasarjan jostain.

http://www.moto-stylemx.com/eshop/
Tuol ainaki oli jotain jos ei muutakaan paikkaa löydy :roll:

Re: GasGas SM/EC 125

10.2.2012 23:50

en tilannu ahvalalta, kun motocross-shop.de saksasta :)

Re: GasGas SM/EC 125

11.2.2012 23:53

nEville kirjoitti:en tilannu ahvalalta, kun motocross-shop.de saksasta :)

Itellä on jääny toi tilailu.. prkl kiire tulee kohta ku pitäs itekki pikku proju polkasta käyntiin :D

Re: GasGas SM/EC 125

12.2.2012 3:02

tarpeettomana ois käyttämätön 320mm jarrulevy gassuun. hinta 160€ YV:tä jos kiinnostaa!

Re: GasGas SM/EC 125

15.2.2012 23:00

Kyllä se wössnerin kupu sinne menee oli se sitten tilattu ahvalalta taikka jostaki muualta..Tilaa jatkossa wössneriltä sinne Gasgas MC 125 mäntä,se on tasalakinen..


ve$a kirjoitti:tarpeettomana ois käyttämätön 320mm jarrulevy gassuun. hinta 160€ YV:tä jos kiinnostaa!

Tämänki olis voinu laittaa tonne Myydään osioon.