Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

27.2.2011 19:57

No GG:stä en tiedä, mutta eiköhän siihen sama päde kun kotareihinkin männän osalta.
Kotarin orkkis mäntä kun on Vertexin teflonivehjes, joten lähes 100% varmuudella sanoisin että ei se leipominen siitä ole kiini.

27.2.2011 20:06

Legacy__ kirjoitti:No GG:stä en tiedä, mutta eiköhän siihen sama päde kun kotareihinkin männän osalta.
Kotarin orkkis mäntä kun on Vertexin teflonivehjes, joten lähes 100% varmuudella sanoisin että ei se leipominen siitä ole kiini.

Juuh... no tuskin se sitte siitä on. Tuo oli semmosta huhu tietoa niin enkä siitä sitte tienny ;)

3.3.2011 10:38

kokeileppa et otat vesipumpun kannen irti..otat turpiinista kiinni ja polkaset.. mulla ainaki oli menny akseli poikki.. tai en tiiä millä tavalla oot vedenkierron tutkinu mut näin se selviää ainaki.. kyllä nää toimii jos kaikki on kunnossa.


EEE: ja sitte ku tilaat männän ja jos hommaat wössnerin.ota enduro malli..noi yks renkaiset on ihan suolesta

4.3.2011 21:58

huhtala_ kirjoitti:kokeileppa et otat vesipumpun kannen irti..otat turpiinista kiinni ja polkaset.. mulla ainaki oli menny akseli poikki.. tai en tiiä millä tavalla oot vedenkierron tutkinu mut näin se selviää ainaki.. kyllä nää toimii jos kaikki on kunnossa.


EEE: ja sitte ku tilaat männän ja jos hommaat wössnerin.ota enduro malli..noi yks renkaiset on ihan suolesta


Joops. mä testasin sen vedenkierron niin että otinkorkin irti ja vähän kierroksia niin alkaa vettä tulemaan,,, tottakai se vesi värisee vaikkei se kierrä mutta sen huomaa ku se kiertää.

GG toiminu moitteettomasti nyt joka on mukava juttu :) valokytkin oireilee.maa ongelma,pitää töötti pohjassa ajella pimiällä niin toimii valotki :)

5.3.2011 11:45

--Ålli kirjoitti:
huhtala_ kirjoitti:kokeileppa et otat vesipumpun kannen irti..otat turpiinista kiinni ja polkaset.. mulla ainaki oli menny akseli poikki.. tai en tiiä millä tavalla oot vedenkierron tutkinu mut näin se selviää ainaki.. kyllä nää toimii jos kaikki on kunnossa.


EEE: ja sitte ku tilaat männän ja jos hommaat wössnerin.ota enduro malli..noi yks renkaiset on ihan suolesta


Joops. mä testasin sen vedenkierron niin että otinkorkin irti ja vähän kierroksia niin alkaa vettä tulemaan,,, tottakai se vesi värisee vaikkei se kierrä mutta sen huomaa ku se kiertää.

GG toiminu moitteettomasti nyt joka on mukava juttu :) valokytkin oireilee.maa ongelma,pitää töötti pohjassa ajella pimiällä niin toimii valotki :)

Ja letkut ja syylärit on lampimiä ajon jälkeen?

-

5.3.2011 18:43

juu.. ;) ;)

7.3.2011 16:41

Terve tännekin topicciin. 08 Sm GG tuli eilen talliin 8)
Tossa tänään tuli jo hieman purettua ggtä, ihan simppeliltä tuo näyttää muutamat kohdat pitää putsata ja kiristellä. Mutta sähköt on mulle ongelma. Siinä ilmaputsari kotelossa olevat kuutiot, onko siinä vilkkurele ja jännitteensäädin?
Ja paisarin puolella oleva mötti mistä lähtee tulpanjohto, mikäs se nyt taas olikaan? :)
tack

7.3.2011 20:56

[ quote="Xandero"]Terve tännekin topicciin. 08 Sm GG tuli eilen talliin 8)
Tossa tänään tuli jo hieman purettua ggtä, ihan simppeliltä tuo näyttää muutamat kohdat pitää putsata ja kiristellä. Mutta sähköt on mulle ongelma. Siinä ilmaputsari kotelossa olevat kuutiot, onko siinä vilkkurele ja jännitteensäädin?
Ja paisarin puolella oleva mötti mistä lähtee tulpanjohto, mikäs se nyt taas olikaan? :)
tack[/quote]


05- ainaski on putsarin kotelossa v-rele ja cdi. ja se mistä tulpanjohto lähtee niin puola. ja mulla on jännitteen säädin itellä samasta ruuvista kiinni ku puola

8.3.2011 17:21

Onko kenelläkään kokemusta noista marzocchin putkista kun on nyt keularemppa mulla meneillään mutta en oo oikeen varma että kuinka paljo öljyä niihin putkiin tulee niin tietäiskö kukaan että paljoko öljyä yhteen putkeen pitäisi laittaa? ja mikä viskositeetti öljyssä pitäis olla? 10W? :D

8.3.2011 18:38

Jälleen kerran asia joka selviäisi service manuaalia vilkaisemalla. Kirjasessa kerrotaan että keulan öljypinta on 110mm ja suositeltu öljyn viskositeetti 7,5W. Iskarien säädöstä ja huollostakin kerrotaan varsin kattavasti.

Jos et kyseistä ooppusta omista koita hankkia jostain, helpottaa kaikessa huollossa ja säädössä pyörään liittyen. ;)

8.3.2011 19:49

jees, kiitti :D

mittarin johto

9.3.2011 2:21

kellään antaa linkkiä mistä noita johtoja saa mitkä lähtee mittarista siihen nopeus anturiin -05 gg kysees

9.3.2011 12:52

Järkeä saa käyttää. :paha:

Miten olis vaikka maahantuoja?

...

10.3.2011 0:58

en itse kyseiseltä sivulta bongannut itse ainakaan :roll:

10.3.2011 1:01

Puhelin käteen tai sähköpostia vetämään. Ensimmäistä suosittelen. Ei siel nettisivuilla kaikkee ole.