Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

23.2.2011 20:45

Valojen kirkkaus on riippuvainen kierrosmäärästä, koska ei ole akkua ja virta tulee suoraan magneetolta.

24.2.2011 19:17

Domi #312 kirjoitti:Valojen kirkkaus on riippuvainen kierrosmäärästä, koska ei ole akkua ja virta tulee suoraan magneetolta.



Jep.. en ihan sitä tarkottanu Vaan ne siis ihan suurillakin kierroksilla menee välillä himmeeksi

24.2.2011 21:39

voi olla katkaisijassa vika. kandee kokeilla vaikkapa kaveri katkaisijaa.

24.2.2011 22:18

Polttimo menossa paskaks.

25.2.2011 16:32

Domi #312 kirjoitti:Pinnoitus parempi vaihtoehto, RaceReady tekee niitä suomessa. http://www.raceready.fi/


Soitin ja sanoivat että lähettävät ulkomaille.. Menis kuulemma hyvällä säkää viikko ku se on jo takas suomen maalla, maanantaina lähtee 2 pyttyä sinne jos sais viel näille lumille. Kerennyt vasta 2pv ajaa tänä talvena piikeillä : /

25.2.2011 22:32

nieminja kirjoitti:Polttimo menossa paskaks.

en ole kyl ite huomannut vielä koskaan tuollaista oireilua ennenkuin polttimo menee paskaks

26.2.2011 1:29

nieminja kirjoitti:Polttimo menossa paskaks.

Saman tekee myös takavalo.on uus h4 paikollaan ja samaa tekee mitä edelliselläki.. enpä oo muuten mistää kattonu et onkos gg 12v sähköt? 8o

.

26.2.2011 15:46

Joops 4h ajoin ja puristukset vekeeen ja ei lähekäyntiin... ihanaa :x :x :x :x .. noh onpahan tullu jo tuo pyörä sen verran tutuksi että kassaa vaikka silmätkiinni :|

E: Männän tuo haluaa näköjään uuen... :/ Käykääs vilkasemmassa mun kansiosta mäntää...

Jokuhan puhu et ois pakoaukon se keskihomma mennyrikki ja gg leiponu?.. mulla on siinä semmonen poikittainen nypyrä joka tuntuu kynnellä :|

26.2.2011 19:26

--Ålli kirjoitti:Joops 4h ajoin ja puristukset vekeeen ja ei lähekäyntiin... ihanaa :x :x :x :x .. noh onpahan tullu jo tuo pyörä sen verran tutuksi että kassaa vaikka silmätkiinni :|

E: Männän tuo haluaa näköjään uuen... :/ Käykääs vilkasemmassa mun kansiosta mäntää...

Jokuhan puhu et ois pakoaukon se keskihomma mennyrikki ja gg leiponu?.. mulla on siinä semmonen poikittainen nypyrä joka tuntuu kynnellä :|


Se saattaa olla samanmoonen hommeli ku mulla, voisin näpsäästä siitä kuvanki.. Leipooko mäntä siitä kohtaa? Jos leipoo niin siinä syy, ja voi olla että tarttoo uuden pytynki / uuden pinnoituksenki sen takia : /

26.2.2011 21:46

Pistäs kuvaa nii voi tutkia ;) laiton nyt tommosen 30h ajetunmännän sisään joka on käytännössä kuin uusi. huomenna lähen kokeileen että leipaseeko uudelleen. ;) sit jos leipoo niin uus pinnotus vaan ja euroja menee

26.2.2011 22:02

Mitä jos tutkisit sen pakoaukonsäädinhomman nyt ennenkuin hajotat uudelleen tahallaa pyöräs? Joku syyhän siihen leipomiseen on, tuskin toimii tuosta vaan tekemättä mitään.

26.2.2011 22:37

JL- kirjoitti:Mitä jos tutkisit sen pakoaukonsäädinhomman nyt ennenkuin hajotat uudelleen tahallaa pyöräs? Joku syyhän siihen leipomiseen on, tuskin toimii tuosta vaan tekemättä mitään.



Sitä ongelmaahan tässä huomenna lähetään etsimään...

E: tuossa aikasemmassaki viestissä meinasin että huomenna testaileen/tutkimaan että missä on vika

-

27.2.2011 11:37

Onpas jännä juttu.Kaikki on niinku pitääkin. Jäähdytystoimii,ei imuvuotoja,seokset kohillaan ja rasvat kans :s pystyiskö joku keksimään syytä että miksi pyörittipullat,sylinterikin on kohtuullinen vielä

27.2.2011 11:44

Ajotyyli? En väitä siis että sun ajotyylissäs ois vikaa mutta vaikka kuinka on säädöt kunnossa niin moottorijarruttelu sekä tehopiikillä ajelu pintakaasulla aiheuttaa vakavaa voitelunpuutetta 2-tahtiselle.

27.2.2011 19:41

JL- kirjoitti:Ajotyyli? En väitä siis että sun ajotyylissäs ois vikaa mutta vaikka kuinka on säädöt kunnossa niin moottorijarruttelu sekä tehopiikillä ajelu pintakaasulla aiheuttaa vakavaa voitelunpuutetta 2-tahtiselle.


Juuh ajotyyli on kunnossa ;) (eikä oo talon ainut tämmönen ¨kisa¨ 2t). ajettu niinku 2t kisapiikillä kuuluukin. Mutta asiasta kukka ruukkuun. Voisko tuo teflonpinnotteinen mäntäaiheuttaa leipomisen ku oon tämmöstä ¨mutu¨ tietoa kuullu että tommonen tefloni on hyvä a1 tehosessa mutta sitte tämmönen TT kone ois sille liian lämmin.
Ei oo mitään hajua tommosesta mutta kertokaas joku jos on jtn tietoo tai perää tuossa teflonimännässä :)