Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Honda Varadero

15.1.2012 22:46

samasama kirjoitti:kuinka pyörä soveltuu lyhyelle noin 165cm kuskille?

Itse taisin olla about samanmittainen kun itse aloittelin Varrella ajelut, ja varpaat ylettyivät suht hyvin maahan silloin. Mitään suurempia manööverejä ei kyllä viitsinyt sillä tehdä, mutta kyllähän sillä ajaa pystyy. Tämäkin riippuu todella paljon siitä kuinka pitkät jalat ovat, kokonaispituus ei välttämättä kerro vielä kaikkea.

Re: Honda Varadero

15.1.2012 23:50

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:11, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Honda Varadero

2.2.2012 23:51

Noniin, vanha varrekuski ilmoittautuu motot.nettiin. Olen kaksi kautta ja 21tkm varrella ajanut ja olen ollut erittäin tyytyväinen pyörään. Nyt on mittarissa 61 000km ja tuli mieleen, että onkohan tässä jotain isompaa koneremppaa edessä? :D Toisaalta kulkee sen 125km/h mittariin, ettei kulkupuolelssa mitään vikaa :D

Ainoa minkä olen huomannut että ohjaustanko "tökkää" keskellä kun sitä kääntelee etupyörä ilmassa. Ohjaus laakeri?

Re: Honda Varadero

4.2.2012 21:01

Olisiko tällaiset extreme D.I.D ketjut hyvät Reginan halpisketjujen jälkeen?
http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-XL125V-VARADERO-2002-11-D-I-D-Chain-and-Sprocket-Extreme-Upgrade-Kit-/140652009291?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item20bf83574b

Tuossa kuitenkin lukee että olisivat vain Uk pyörille, kai ne menevät myös omaan -03 pyörääni? Ja nämä ovat vielä X-rengas ketjut, eivätkös O-rengas ketjut ole yleisesti paremmat? Tosin tuossa kerrotaan että nämä olisivat paremmat mitä normaalit O-rengas ketjut. Nämä maksaisivat 130€, kannattaisiko valita nämä?

Re: Honda Varadero

7.3.2012 8:52

Itte haen tänään uuden eturattaan ja tulpat. Mitens muuten osaako honda ilmailla itsensä kun oli tuossa hetken aikaan tankki pois paikoiltaan, ja laitoin takasin, niin ei oikein taho enään starttailla itteään, startti kyllä pörrää hyvin mutta ei lähe käyntiin, jossain välissä vähän jo antaa elon merkkejä mutta sitte kuitenkaan ei lähe käyntiin.. Onko jotain neuvoja? Kohta alkais lumetkin jo sulamaan niin pääsee täällä etelässä ajamaan :lol:

Re: Honda Varadero

7.3.2012 9:55

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:24, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Honda Varadero

7.3.2012 13:23

Juu, se on tosiaan ihan normaalia, että ei meinaa heti lähteä käyntiin kun on ollu tankki irti, kun pitää saada eka alipaineella bensa liikkeelle ja siinä menee hetki ennenku siitä tulee tarpeeks voimakas, mutta kyllä se pitäs lähtee käyntiin kun vähän aikaa sahaa.

Re: Honda Varadero

8.3.2012 9:58

Ouraid.. Eilen ilallla anto vähän elon merkkejä kun sahali, akku tosin on loppuun ajettu -> Tänään siis pitäisi hakea uusi akku.. Öljyt ja suodatin tuli eilen vaihdettua, samalla vaihdoin pienemmän eturattaan.. Saas nähä onko siintä kovin suurta iloa..

Re: Honda Varadero

19.3.2012 11:12

paljonkos tää varadero kulkee piikkiä isommalla rattaalla ? kaverin mukaan sen oma menee 140 :lol: itse en usko tuohon että tuota sais ilman suihkumooottoria kulkee noin paljo :D

Re: Honda Varadero

19.3.2012 19:11

Juu ei mee semmonen laiva tää on painoltaan ja kooltaan vaikka muuten kiva pyörä onkin, tosin kuulemma mittari valehtelee paljon.

Re: Honda Varadero

20.3.2012 21:53

Aika pitkä alamäki saa olla että 140kmh saa mittariin :lol: Ittellä jakso vakiorattaalla just vääntää sinne 125kmh, kohta pääsee testaamaan piikkiä pienemmän eturattaan :) Tulipahan tänään vaihettua ledit mittaristoon, saas nähä miltä näyttää pimiässä. Mittari tosiaan valehtelee välillä aika paljon, joskus jopa 10kmh..

Re: Honda Varadero

20.3.2012 22:43

masaki504 kirjoitti:Aika pitkä alamäki saa olla että 140kmh saa mittariin :lol: Ittellä jakso vakiorattaalla just vääntää sinne 125kmh, kohta pääsee testaamaan piikkiä pienemmän eturattaan :) Tulipahan tänään vaihettua ledit mittaristoon, saas nähä miltä näyttää pimiässä. Mittari tosiaan valehtelee välillä aika paljon, joskus jopa 10kmh..

ja lisään tohon vielä ,että se kaveri on asentanu tähän vielä sigman joka näyttää 20 enempi ku vakio mittari :lol: ja väittää viel et vakiomittari näyttää liia vähä :roll:

Re: Honda Varadero

21.3.2012 11:34

Mulla ainakin toi mittari näyttää yläkanttiin nopeuden.. Nooh eipä sitä tuu kovin usein katteltua sitä mittaria.. :lol: Joskus tuntuu että mittari näyttelee ihan omiaan, välillä jäänny pyörän sammutettua mittarit ylös. :eek:

Re: Honda Varadero

24.3.2012 21:51

Itellä näyttäny (noh, puolikarkealla renkaalla) mittari n. 2kmh alakanttiin 100 vauhdissa.
Kyllä jonkin verran renkaan profiilista tietenkin riippuu tuokin asia..

Mitä motottia lukenu niin ns. vanhemmat varaderot näyttäs kulkevan "paremmin" mutta tiedä kun täällä vain murto-osa kuskeista pyörii vakituisesti...

PS. Rakas Varadero on nyt myynnissä :( :itku:

Re: Honda Varadero

27.3.2012 22:42

Jees parin kolmen viikon päästä pitäs päästä ajelee jo kunnolla.. Mä tyydyn ainakin ihan vakio varreen. Hyvin kulkee 120 gepsiin. Turha niitä rattaita on vaihtaa. Isommalla ei kuitenkaan jaksa rullaa loppuunmasti 5 vaihteella ja pienellä rattaalla huput tippuu. Eiköhän ne ehtaalla oo tehny ja testannu kaikki säädöt. Varre on paras kevari 80 vauhdissa :))