Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Honda Varadero

4.11.2011 14:00

Kyselin tuossa lahden seudun maalaamoilta että mihin hintaan maalaisivat tankin.. Hinnat sen verran korkeita että joko jää maalaamatta tai sitten maalaan itse :D Hinnat pyöri yksvärisen maalauksen noin 300€ ja sitten suunnittelin että armeijan talvikuviointi olisi tullut maksamaan noin 600€ :s

Re: Honda Varadero

15.11.2011 16:25

Onko kukaan vaihtanut uutta valomaskia tällä foorumilla? Onko ehdotuksia millanen maski olisi tyylikkään näköinen?

Re: Honda Varadero

15.11.2011 17:53

Valmistetaanko varreen vapaavirtaus suodattimii? Tuli mieleen hommata pipercross, mutta en tiedä mitenköhän sen sais asennettua vakion tilalle, kun pipercross ei kai valmista varreen omia filtereitä. Eli onkos joku asentanut varreen pipercrossia?

Re: Honda Varadero

19.11.2011 21:48

Ja et irtoiskohan tehoja paljoa jos pipercrossin, teharin ja isommat suuttimet pistäis pesään?

Re: Honda Varadero

20.11.2011 3:44

Ei sen vertaa, että itse siihen rahani laittaisin.

Re: Honda Varadero

20.11.2011 14:57

Noniin, elikkä varresta on nyt peilit pskana, ja uusien osto olisi edessä ensikesänä. kriteerinä klassinen "halpa ja hyvä" eli ehdotuksia saa laitella tänne. kiitoksia!

Re: Honda Varadero

20.11.2011 19:33

Itte oon ettiskelemässä uutta valomaskia, tankoa ja sit varmaan ostan ne tangon alus peilit, ne "mikkihiiren korvat".. Pitäis alotella kohta puolin hiomaan tankkia ja maalailemaan ;)

Re: Honda Varadero

21.11.2011 17:29

^^Motonetistä mikkihiiret, 10e kipale.

Re: Honda Varadero

25.11.2011 19:15

Atter kirjoitti:Vinkki noihin videoihin: älä laita niihin musaa, varsinkaa just tuota kappaletta jota ainakin itse vihaan, (en tiedä muista mut minä en vaa siedä tota kappaletta). Useimmiten mitä me halutaan kuulla nois videoissa on se että millasta ääntä se pyörä pitää. Toisekseen viel sellane että eikö ollu mahollista saada vähän leveempi kuva, kun itseäni häiritsee se ku ei tost nää kovinkaa paljoo.

Mutta kyllä se siitä, hyvä alku! Uutta videoo sit ens kautena ;)


Juu no ku kännykällä kuvas ni muuta ääntä sen 20km/h jälkee ei ookkaa ku tuulen kohinaa... Yritän laittaa jollaa patentil sen kännykän kallellee ni tulee laajempaa kuvaa ens kaudel :D

Re: Honda Varadero

26.12.2011 0:13

Kellään tarvetta tuollaiselle takatelineelle, joka tulee takalaukun alle? Se harmaa joka on satulan takana. Itselläni olisi tuollainen ylimääräisenä, jokunen naarmu näyttäisi olevan.

Re: Honda Varadero

26.12.2011 3:35

Pari päivää sitten huomasin että tämmöinenkin kevari on olemassa ja nyt olisi hyvä tietää enemmän kyseisestä mallista, kun ei taida samantyyppisiä kevareita olla järki hintaan saatavilla.

Elikkäs kysymyksiä
paljonko on vakuutusmaksut varaderossa noin suurinpiirtein?
kuinka pyörä soveltuu lyhyelle noin 165cm kuskille? ja mitä tulisi erityisesti tarkistaa pyörästä ostettaessa, onko 2001-2004 vuosimalleissa mitään tyyppivikoja?

Re: Honda Varadero

28.12.2011 18:55

samasama kirjoitti:Pari päivää sitten huomasin että tämmöinenkin kevari on olemassa ja nyt olisi hyvä tietää enemmän kyseisestä mallista, kun ei taida samantyyppisiä kevareita olla järki hintaan saatavilla.

Elikkäs kysymyksiä
paljonko on vakuutusmaksut varaderossa noin suurinpiirtein?
kuinka pyörä soveltuu lyhyelle noin 165cm kuskille? ja mitä tulisi erityisesti tarkistaa pyörästä ostettaessa, onko 2001-2004 vuosimalleissa mitään tyyppivikoja?

Vakuutuksissta että täyskasko oli jotain 350€-400€ luokkaa kun itse varrella vielä ajelin.
Pituudesta en osaa sanoa mutta parasta olisi jos pääsisit itse kokeilemaan miltä vaikuttaa, painoa kuitenkin varrella on muistaakseno 160kg paikkeilla.
Ostaessa kannattaa kuunnella että kuuluuko moottorista mitään ylimääräisä ääniä esim. kulunut laakeri. Kannattaa myöskin tarkistaa onko takimmainen jarrusatula jumittunut, se vaati välillä puhdistusta. Yleisesti varre on hyvinkin kestävä eikä vikoja itselle ollut tullut vastaan.
Bensana sitten sitä 98 tai v-poweria
Viimeksi muokannut Joksa_92 päivämäärä 8.1.2012 22:02, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Honda Varadero

28.12.2011 22:32

Kuivapaino oli 150kg ja 'ajokunnossa' 170kg, jos oikein muistan.

Re: Honda Varadero

7.1.2012 15:38

Tietäskö kukaan mistä saa niitä muovisia klipsuja, millä katteet on kiinni?

Re: Honda Varadero

10.1.2012 15:27

Akke- kirjoitti:Tietäskö kukaan mistä saa niitä muovisia klipsuja, millä katteet on kiinni?


Joo jos joku tietää niin minäkin niitä "muutaman" tarvitsisin :lol: