Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Honda Varadero

22.10.2011 18:34

Hyviä vinkkejä siihen, kuinka saada etujarrun toinen mäntä taas palautumaan kunnolla ? avasin etujarrun pari päivää sitten, ja toinen mäntä ei siis palautunut helposti (vain pienin voimakeinoin meisselillä palautuu)...

Re: Honda Varadero

22.10.2011 21:18

Atter kirjoitti:joo, ainakin omasta pyörästä kuuluu myös.



jees 03 varru - 40 keijjua ajettu eikä mitää vikaa :) paras pyörä maan päälle mikä kestää.
kuis paljon teijjän varrut kulkee? itellä pääsee suoralla 125km/h mutta onko normaalia varrus et kiihtyy 100km/h---125km/h todella huonosti?

Re: Honda Varadero

22.10.2011 22:00

tinoteij<3 kirjoitti:jees 03 varru - 40 keijjua ajettu eikä mitää vikaa :) paras pyörä maan päälle mikä kestää.
kuis paljon teijjän varrut kulkee? itellä pääsee suoralla 125km/h mutta onko normaalia varrus et kiihtyy 100km/h---125km/h todella huonosti?


Itelläni on se 07 varre ja vaatii ylitte 5km että pääsee sinne 120km/H ja sinnekki asti jaksaa tosi harvoin vääntää mut vielä sinne 110km/h niin jaksaa viel jotenki ees

Re: Honda Varadero

22.10.2011 22:46

Itse olen nyt talven aikana ajatellut laittaa varreen xenonit kiinni.
Onko kukaan muu vaihtanut? jotain erityistä asiassa? Täytyy vissiin pyytää joku vähän enemmän asiasta tietävä mukaan kun vaihtaa. ;)

Re: Honda Varadero

24.10.2011 19:44

Kävin tuossa yks ilta ekaa kertaa vähän pimeämmällä kelillä ajelulla, ja huomasin että Varren pitkät ajovalot on täys farssi. Onko kukaan kehitelly vakioetulyhtyihin mitään toista ratkasua, jolla näkis pimeelläki paremmin?

Re: Honda Varadero

24.10.2011 19:55

Kävin tuossa yks ilta ekaa kertaa vähän pimeämmällä kelillä ajelulla, ja huomasin että Varren pitkät ajovalot on täys farssi. Onko kukaan kehitelly vakioetulyhtyihin mitään toista ratkasua, jolla näkis pimeelläki paremmin?

Re: Honda Varadero

24.10.2011 21:29

Karbon kirjoitti:Kävin tuossa yks ilta ekaa kertaa vähän pimeämmällä kelillä ajelulla, ja huomasin että Varren pitkät ajovalot on täys farssi. Onko kukaan kehitelly vakioetulyhtyihin mitään toista ratkasua, jolla näkis pimeelläki paremmin?

Onhan niitä tullut väsäiltyä. Kuva

Re: Honda Varadero

25.10.2011 7:35

Joksa_92 kirjoitti:Onhan niitä tullut väsäiltyä.


mulla on samallainen mutta vähän sinertävämpi :)
(ainut miinus on että jos ei aja niin akku tyhjenee aika hätäsesti ja kylmänä tuo valo vaikkuttaa kieroksii :( )

Re: Honda Varadero

25.10.2011 17:48

Kortti tuli viikko sitten ja kun olen ajanut omalla varrella niin tuntuu et tarttes parantaa vähä kiihtyvyyttä... kulkee iha hyvi n.120, mut tuntuu et 100 jälkeen kestää törkeesti et pääsee siihe 120. oon miettiny et kannattasko laittaa 13 piikkinen eturatas ja jos laittaa nii auttaako kiihtyvyydessä paljoa ja menettääkö huippuja jonkin verran? Hyvä peli muuten ja hyvä ajoasento tekee ajamisesta tosi mukavaa

Kiitos etukäteen

Re: Honda Varadero

25.10.2011 20:09

Varre talliin :itku:
Itte miettinyt kanssa että jospa sitä vaihtais yhtä piikkiä pienemmän eturattaan. Auttaa ilmeisesti vähän kiihtyvyyteen mutta ei kuitenkaan syö huippuja hirveemmin? Mietinnän alla että jättääkö katteet laittamatta ja ostaa uuden mittariston ja etumaskin vaan tilalle :) Oli sen verran hanurista ainakin ottaa katteet sivuun että pääsee paisuntasäiliöö yms käsiks..

Huippu laatuinen kuva kännykällä otettuna...
Kuva
Viimeksi muokannut masaki504 päivämäärä 3.12.2011 21:36, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Honda Varadero

26.10.2011 18:54

Booom kirjoitti:Hyviä vinkkejä siihen, kuinka saada etujarrun toinen mäntä taas palautumaan kunnolla ? avasin etujarrun pari päivää sitten, ja toinen mäntä ei siis palautunut helposti (vain pienin voimakeinoin meisselillä palautuu)...

Jos tuommoisella koittaisi hioa:
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=192276.htm&tuote=192276

Re: Honda Varadero

29.10.2011 21:44

Kellään kokemusta Motadin Venom Oval -kokoputkistosta? http://www.storm-motor.fi/osat/moottori ... ll-system/

Re: Honda Varadero

30.10.2011 16:22

Oon myös itekki kattonu et olis stormis 10% alennukset laser- ja motadin putkista, mut ei oo mitää kokemuksii tosta kokoputkistosta. Oon ite miettiny ostaa tota laser hotcam putkistoo
http://www.storm-motor.fi/osat/moottori ... ip-on-alu/ Onko siis kellää kokemust tosta laserist tai motadin putkistoista?

Re: Honda Varadero

2.11.2011 19:07

Onks kukaan vaihtanu suorempaa tankoa? Muuttuuko millasseks ajoasento?

Re: Honda Varadero

2.11.2011 19:16

Mulla oli fättis+raiserit, tuli paljon paree ajoasento. Saa ranteet suoraks ja muutenkin ryhdikkäämpi stonga.
Tankoa pitää vaan kallistaa hieman taakse päin ettei osu pleksiin, ei se toki paha ole mutta itse pidän kun tanko olis suorassa. Suosittelen.

Ja ne fättikset on paljon kestävämpiä, itse vedin suoraan kyljelleen n.2m korkeudesta 90km/h vauhdista ja stongan päästä vaan siivu pois, vakiotangon kuntoa en halua edes miettiä, se kun taittuu jopa paikoiltaan kaatumisesta :lol: