Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Honda Varadero

21.8.2011 0:07

No NYT on Varrelle tehty tulikoe, ei voi kyllä muuta sanoa, kuin että ajaminen on taivaallista.
Hyvinhän toi kiihtyy, eikä mun mielestä mitään laiskuuden merkkejä ole, helposti sai sen 110 km/h mittariin, varmaan ois vielä menny enemmänki, mutta ei viittiny jättää isäukkoa liian kauas taakse. :D
Kerrassaan mainio pyörä! :P

Re: Honda Varadero

21.8.2011 0:17

Onhan sillä helvetin mukava vetää matkaa.. Tänään haettiin toi detsi 130km päästä ja voin kertoo et oli perse aika liekeis vrt. Varreen :lol:

Re: Honda Varadero

21.8.2011 10:35

Karbon kirjoitti:No NYT on Varrelle tehty tulikoe, ei voi kyllä muuta sanoa, kuin että ajaminen on taivaallista.
Hyvinhän toi kiihtyy, eikä mun mielestä mitään laiskuuden merkkejä ole, helposti sai sen 110 km/h mittariin, varmaan ois vielä menny enemmänki, mutta ei viittiny jättää isäukkoa liian kauas taakse. :D
Kerrassaan mainio pyörä! :P

Aja sillä pari tuhatta kilometriä vaihtelevassa maastossa ja tule sitten hehkuttamaan kulkua :D

Re: Honda Varadero

21.8.2011 13:16

eGetin kirjoitti:
Karbon kirjoitti:No NYT on Varrelle tehty tulikoe, ei voi kyllä muuta sanoa, kuin että ajaminen on taivaallista.
Hyvinhän toi kiihtyy, eikä mun mielestä mitään laiskuuden merkkejä ole, helposti sai sen 110 km/h mittariin, varmaan ois vielä menny enemmänki, mutta ei viittiny jättää isäukkoa liian kauas taakse. :D
Kerrassaan mainio pyörä! :P

Aja sillä pari tuhatta kilometriä vaihtelevassa maastossa ja tule sitten hehkuttamaan kulkua :D


Tuota noin, tulihan sitä soralla ja astetta epätasasemmalla asfaltillakin käytyä, eihän se siellä totta tosiaan loista, mutta harvemmin tulee tollasilla teillä käytyä niin ei ainakaan haitaksi koidu. :D

Re: Honda Varadero

21.8.2011 19:04

Yhdyn Jaken selosteeseen =) Hyvä peli ajaa pitempääkin matkaa.. Itte saan 120kmh tasasella mittariin ja alamäkeen 125kmh about.. Aina lähteny käyntiin kun palmun alta ;) Missäs päin asustelet? Jos haluat nähdä pyörää? Vuoden päästä olis myynnissäkin tuo pyöräni :roll:

Re: Honda Varadero

21.8.2011 19:09

Vaihtelevalla maastolla tarkoitin nyt valtatietä jossa täytyy ajaa 100 lasissa ja joka ei ole tasaista, vaan matkalla on reippaasti ylä- ja alamäkeä. Alamäkeen sen 127km/h saa kelattua lasiin, ylämäkeen sitten vaihtelevasti voi hyytyä aika reilustikin.

Re: Honda Varadero

21.8.2011 20:02

Ahaa, noh, empä osaa valtateistä vielä sanoa ennen kun on ite siellä tullu ajettua.

Re: Honda Varadero

22.8.2011 9:24

No joo, rampilta tultaessa motarille voipi kyllä jalat tutista, että antaako muut tilaa =D

Re: Honda Varadero

22.8.2011 16:40

No, huolimatta siitä pärjääkö se motarilla vai ei, on se silti maantieajoon loistava pyörä. Muutenkaan ei tuu paljoa eksyiltyä isommille teille pahemmin.

Re: Honda Varadero

22.8.2011 17:47

Jakke354 kirjoitti:No joo, rampilta tultaessa motarille voipi kyllä jalat tutista, että antaako muut tilaa =D

Täh, tapit maata hipoen rampin mutka ja hanaa motarille, kyllä sinne saa sen verran kerättyä vauhtia että johonkin rakoseen pääsee.

Re: Honda Varadero

22.8.2011 20:29

Uudelleen postaan tämän tänne, toivoisin lisää vastauksia.. :P

Tässäkun tätä palstaa selailin, en oikein tiedä, että olisiko tämä pyörä minulle oikea valinta ensi kesälle. Olen nyt tämän kesän pörräillyt Riejullani joka on vakio - joten mikä tahansa yli 50km/h kulkeva vehje tuntuu ainakin hetken allani mahdottomalle tykille ;) ;)
Olen noin 175.cm pitkä pojuli, mietiskelin siis, että onkohan kyseinen pyörä liian suuri minulle?

Sitten haluaisin tietää muutamia perusseikkoja, mitä täällä on jo useaan kertaan ilmeisesti kyseltykkin esim:
-Mikä on sellainen matkavauhti, jonka varre pitää, oli sitten hirmuinen vastatuuli, tai kymmenen kilometrin jyrkkä nousu alpeilla - eli hyytyykö se pahasti?
-Millaisia vikoja teillä on/tiedätte että joillakin on ollut tämän kyseisen vehkeen kanssa?
-Millainen varaosien löytyvyys?
-Huoltojen/korjausen hinta merkkiliikkeissä?
-Se kuuluisa bensan kulutus(lienee 3.5l-4.5l kieppeillä sataselle)?
-Pärjääkö tällä siellä kuuluisassa 100-120 motarivauhdeissa??!
-Miten vehje jaksaa vetää KAKSI päällä matka-ajoa jnejne..?

Itselleni ei ole tärkeää se, että pyörä vetäsee sen 0-100 alle 10 s. vaan se, että sillä voi ajaa useampia satoja kilometrejä, ilman sitä että selkä on räjähdyspisteessä, ja se kulkee sata varmasti aina, joten ajattelin että varre olisi kenties sopiva pyörä minulle?

Vastailettehan perinpohjaisesti kysymyksiin, ja kerrottehan mielipiteitänne.

Kiitos paljon etukäteen!

Re: Honda Varadero

23.8.2011 14:43

Ite oon muutaman sentin pidempi eikä mitään ongelmia. Aluksi voi tuntua aika laivalle, mutta varovaisen alun jälkeen uskaltaa jo ihan sivultakin talutella =P. Ite luin vanhempia aiheita ja siellä oli enemmän juttua ja pohdintaa (Varrekuskit kuolemassa sukupuuttoon?)

Re: Honda Varadero

23.8.2011 15:44

itse en saa auki moden laittamaa "linkki edelliseen keskusteluuN" juttua,joten vanhoja juttuja en näe :(

Re: Honda Varadero

23.8.2011 16:47

Mitäs tuon ilmanputsarin vaihdon yhteydessä pitää tehdä, pitääkö lisätä ilmanputsari-öljyä tai jotain muuta öljyä siihen ip:n kotelon sisään ja mikä läpinäkyvä letkunipa kotelon alla on? Samasta kotelosta jossa letkunipa on, menee myös letku takimmaiseen pyttyyn, mitä se tekee?

Re: Honda Varadero

23.8.2011 21:22

Dodi.. Varre tuli huollosta. Venttiilit oli kunnossa eli nakutus ei johdu niistä :eek: Eli mikä mahtaa olla sitten syynä? :| Kytkin on ihan eri ulottovuudelta kuin ennen :) Loistavaa työtä olivat tehneet daltonilla sen suhteen. Ainoa mikä miinus tuli kun oli tullut naarmu katteisiin, mutta senkin he huomioivat hinnassa :) Eli hyvää palvelua