Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Honda Varadero

17.7.2011 23:46

Tuli vähäm testailtua, mutten aikoja vielä ehtinyt. Eli huiput 120km/h (mittariin) ja kakkosella pääsee vajaa 60km/h

Re: Honda Varadero

18.7.2011 23:05

morejsta! luki näitä juttuja ni olihase pakko rekisteröityöä :) . itellä kans satapiiki varre ja tykänny oon, muuta kevaria en etes laittais ;)

Re: Honda Varadero

19.7.2011 20:29

Niin kuinka paljon vähemmän öljyä saari ja latonen on sitten laittaneet vaihteiden temppuilessa? Laitoin sentintaipuolen rajan alle nytten eikä sen kummemmin eroa näy.

Nakkasin pleksin takasin. Luonnossa paljon hienompi =D

Re: Honda Varadero

20.7.2011 8:27

Mul on ollu siin puolenvälin tietämil yleensä.. Ootkos sä eri öljyjä koittanu? Mulla ainaki teboilin paskoilla vähän temppuilee mut kyl niilläki jotenki toimii.
E: Joo aamul tuli vedettyy vahingos kilvelle ja äsken huomasin et olin pizzapoksin telineellekki vetäny.. Muutaman kerran kerkesin vetää ja sit meni sinne.. ASDASD.
Mul on se teline 2-3cm taaempana ko tarikka.. :lol: :lol:
Mitä vittua?! :D

Re: Honda Varadero

21.7.2011 17:19

Pienenä huomiona että mulla on alkanut näyttämään se esim. 5. vaihteella 80km/h ja 8000 kiekkojen sijasta ~8500 eli ei enään luvut synkkaa niinkuin aluksi. Todennäköisesti samalla alkanut vääntö katoamaan. Tsekkaan jarrut ettei makaa nyt ainakin

Re: Honda Varadero

21.7.2011 20:25

kannatta kahtoa että kierroslukuviisari jää nollakohtaan silloin kun laitetaan virrat päälle, itellä nimittäin se välillä jää siihen vähän reilu nollaan ku laittaa virrat päälle. sitten ku laittaa uuelleen virrat päälle ni jää siihen nollaan.

Re: Honda Varadero

22.7.2011 15:35

Tuli eilen ajeltua isolla tiellä 100kmh rajotuksella helposti ohittelevien autojen kanssa sitä 120km/h tasasella kun sai alamäestä haettua vauhdin =) Ja sit alamäissä muutenkin niin 130km/h mittari nous :P Mulla tuntuu nopeusmittari valehtelvan 60 ja 70 alueella, eli kun ajan omassa mittarissa 70kmh niin kavereilla on sillo 60kmh, mutta kun ajan mittarissa 80kmh niin kavereilla on sama 80kmh, tiedä sit mistä johtuu, mittari palaa aina nollaan ku sammuttaa virrat. Onko muilla mittari "nollaillut" ajonaikana?

Re: Honda Varadero

22.7.2011 17:22

masaki504 kirjoitti:Onko muilla mittari "nollaillut" ajonaikana?

Vanhassa aiheessa oli kuulema muillakin nollaillut, mutta itellä nollaa ainoastaan silloin jos virtalukko jää jotenkin vajaalle, niin kokoajan sammuttaa ja käynnistää mittarit ja kiekka- ja nopeusmittarit nollaa itseään loputtomasti pienellä tärinällä sen viisi sekkaa. Eipä muuten ole edes ajonaikana sattunut

Re: Honda Varadero

27.7.2011 14:42

Hieno --> http://www.youtube.com/watch?v=D8Zu6w7yB-A

Saisiko muuten suuttimien vaihdolla kierrosherkkyyttä?

Re: Honda Varadero

1.8.2011 11:59

Mistä sais tarvittavat osat tähän http://www.nettimoto.com/honda/xl/1171321 ?
Tarttis ainakin ton vetoakselin +tiivisteet. Ja räjäytyskuvia tosta Vkakkosesta.

Re: Honda Varadero

6.8.2011 19:36

Joo ei vittu tiiä ajaisko ton kalliolta alas >.<

Oli jyrkkä ylämäki valoissa eikä mennyt ykköselle enään välikaasusta huolimatta. Onneksi jaksoi vetää kuitenkin =D. Hankin uudet (massa)levyt ja en sen enempiä laita tähän rahaa..

E; Ja kokeilen kanssa uusia öljyjä nytten

Re: Honda Varadero

6.8.2011 23:21

Joo ittel kävi tos eilen kans samal taval, tuli kaverin kans heitettyy joku 120km lenkki ja tulihansitä ajettua mutka tietä niin kovaa kun honda kulki ja oli munaa mennä mutkiin, tuli pyöritettyy nelostakin siellä 80km nopeudessa viellä. Sitte kun pysähty niin perkuta kun ei meinannu saada vapaata päälle kun sai nostaa ykköseltä kakkosellekkin silleen että varpaissa ei kiertäny veri ja jalkoihin sattu. Mutta kylmänä lonksahtaa vaihteet silmää heleposti :) mutta lämpipänä/kuumana ei sitte millään... :|

Missäs päin suome varristeja on ketkä tätä osioo lueskelee?

Re: Honda Varadero

7.8.2011 0:06

Anna sille moottorille vähän kierroksia niin et tuhoa sitä laatikkoa...

Itse asustelen Tampereen lähistöllä, joskin nyt on jo Varreilut jäänyt vähemmälle kun maanantaina tuli saatua AB-kortti plakkariin.

Re: Honda Varadero

8.8.2011 14:13

Tuli muuten bongattua tossa 31.7. sunnuntaina Janakkalan Rantalahden leirikeskuksen lähimaastossa olevan kirkon pihassa ihka oikea 125-varre. Näytti olevan rippijuhlat tai joku vastaava tilaisuus, kuka tunnustaa? ;)

Re: Honda Varadero

8.8.2011 18:37

Kuinkahan paljon 13- piikkinen eturatas syö huippunopeutta? Tilasin uuden ketjurataspaketin varaderoon, laittoivat tuommosen eturattaan. :s Oli ilmeisesti päässyt loppumaan 14- piikkinen... Pitänee palauttaa pois, jos ei tuolla kulje +100kmh.