Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Honda Varadero

27.6.2011 11:58

Kuva
Kyllä se mun mielestä aika halvalta on tuntunut :D Viimeinen tolppa oli ensin 3.5, mutta systeri kävi ajamassa ja kulutus pomppasi samantien pilviin >:(

Re: Honda Varadero

27.6.2011 16:24

Saari^ kirjoitti:...eikä silti oikeen kulje... 6,5l@100km...


V2 yrittää kertoa sulle jotain...

Re: Honda Varadero

27.6.2011 20:02

Vituttaa kun pitää käydä huudattamassa se lenkki, mikäli haluaa että vaihteet menisi nätimmin. Osaako kukaan antaa diagnoosia mikä vaivaa?

Re: Honda Varadero

27.6.2011 22:58

mustavi kirjoitti:
Saari^ kirjoitti:...eikä silti oikeen kulje... 6,5l@100km...


V2 yrittää kertoa sulle jotain...

Mitähän se yrittää kertoa? Nätillä ajolla pääsee siihen 4l kieppeille helposti, eikä siinä koneessa vielä oo tuntunu muuta ko et venttiilit kaipais pikkuhiljaan säätöä kun hieman nakuttelee.

Mulla ainakin paskoilla öljyillä vaihdelaatikko toimi miten sattu..

Re: Honda Varadero

28.6.2011 16:10

No Honda omat (laatu?) öljyt on sisällä ja kohta tulee vaihdon aika, niin kaippa kokeilen jotain toista. Olisiko sitten massalevyt vaihtokunnossa?

Jaa, yksi pleksin ruuvien kierre on kustu. Mitään ideaa miten saa napattua pois kun vetää tyhjää? Pääseekö käsiksi mittariston irroituksella?

E; Johtuuko musta vai onko oikeasti näissä melko jäykkä kaasukahva verrattuna muihin pyöriin =D? Meinaan puutu kädet todella herkästi, eikä oo kiva jarrutella. Etujarru kanssa helvetin tunnoton o_O.

Re: Honda Varadero

28.6.2011 16:55

Jos etujarru on tunnoton niin teeppä pari täysjarrutusta niin pitäisi olla taas hyvä :)

Ei tuo mun kaasukahva mitenkään jäykkä ole, eipä oikeastaan muuta kuin perse puudu pidemmillä siivuilla harjoittelun puutteen takia.

Re: Honda Varadero

28.6.2011 21:35

Munki mielest on jäykempi kaasukapula ku yks mukisissa..
Munki etujarru on ihan tunnoton, mut pumppaamal tai kunnol ku jarruttelee ni toimii taas hetken aikaa.. Ja on ilmattu, tiedä sitten.

Re: Honda Varadero

29.6.2011 11:44

Mulla ainaki etujarru toimii ongelmitta vaikkei mitää kummosta ookkaa sille tehty...

Ja huomasimpa tossa eilen ketjuja kiristäessä, että molemman puolen lukkomutterit on lähteny lentää johki, vaikka varmasti kiristin ne kunnolla viimeks O.o Onneks ny sentää molemmat varsinaiset kiristysmutterit oli viel paikallaa.

Re: Honda Varadero

29.6.2011 13:58

Tota teijän kulutusta ihmettelen kyllä... eilen laskin kun heitin n.200km lenkin että keskikulutus oli 3.1l/100km... On ihan hyvä jo... ja tossa reissulla oli kuitenkin jonkin verran 100rajotuksella ajettuu pätkää ja luukutettu hana auki menemään..
Mulla on vaihteitten kans silleen että menee huomattavasti helpommin vaihteet sisään ku öljyt on kylmät.. Esim. vapaakin loksahtaa paremmin kylmänä sisälle, ku öljyt on lämpimät niin saa hetken runksailla menemään. Ja öljyt on vasta vaihdettu ja on hondan omat öljyt koneessa. Onko tuo ihan varren "ominaisuuksia" vai mistä vois johtua?

Re: Honda Varadero

29.6.2011 14:19

Onhan tuolla Varrella tullut päästyä alle 3l/100km kulutuslukemiin myöskin, ja varmasti pidemmillä reissuilla se kulutus olisikin pienempää, mutta itsellä ajot ovat käytännössä max. 50km suuntaansa niin siinä ei kauheasti ehdi maantiellä menemään :)

Re: Honda Varadero

29.6.2011 19:45

Oon kuullu että jos poraa äänenvaimentimeen reikiä, niin hengittää paremmin ja sitten kulkee 140 paikkeilla. Kokemuksia? Jos kokeilis ite. Mutta mihin ne pitää porata, minkä kokosella ja kuinka syvällä.. :s

Re: Honda Varadero

30.6.2011 0:03

Mulla on yleensä vauhtia niin paljon kun toi jaksaa kulkea eli tuulesta riippuen +100km/h..
Mulla matka-ajoa näin kesäsin aika vähän.. 90% ajosta kylärallia.
Miittireissulla pääsin täydeltä tankilta varatankille 350km. Varatankilla pääsee sen n.50km?
Enkä mielestäni raiskaa.. Ainakaan paljoa :lol:
Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Re: Honda Varadero

30.6.2011 3:03

Eihän tuo 350km kohdalla varatankin päällelaittaminen paha ole, kulutus on silloin tuossa 3.6 paikkeilla.

Itse olen päässyt Varrella joskus jopa 420km ja sitten vasta varatankki piti laittaa käyttöön ylämäessä :D

Re: Honda Varadero

30.6.2011 21:13

Jos jollain on myynnissä/tietää jonkun niin tarttis saaha jostai devilin racer. kiitos ;)

Re: Honda Varadero

30.6.2011 21:29

Motoring.fi:llä oli myynnissä.. Kyselin niiltä viime viikolla niin niillä on viellä yks varastossa :) Sieltä vaan tilaat mönkän ittelles :)
Onkos lahden seudulla asuvia varristeja 2.7(la) lahden miittiin?