Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Honda Varadero

5.10.2011 17:20

Täältä löytys varre kuski ;)

Re: Honda Varadero

5.10.2011 20:40

Atter kirjoitti:Täältä löytys varre kuski ;)

Olis kyllä mukava nähdä muitakin Varre kuskei, ku mitä ny oon nähnyt yhden omani lisäksi jyväskylässä

Re: Honda Varadero

5.10.2011 21:30

Takkine kirjoitti:Ja minkälaisia välejä suosittelette toho Varree vai kannattaako pitää vakiona?
Ja sit viel yks asia mitä mieltä olette tosta Leo Vince Factory Evo II änkästä?


Rattaan pienempi eturatas saattas maistua pyörälle. Ja mitä ny yhen tutun Varresta kuullu ton saman äikän ääniä, niin kyllä sieltä ihan hyvät pörinät tulee. Ei toki parhaat, mutta silti hyvät.

Re: Honda Varadero

6.10.2011 6:53

Karbon kirjoitti:
Takkine kirjoitti:Ja minkälaisia välejä suosittelette toho Varree vai kannattaako pitää vakiona?
Ja sit viel yks asia mitä mieltä olette tosta Leo Vince Factory Evo II änkästä?


Rattaan pienempi eturatas saattas maistua pyörälle. Ja mitä ny yhen tutun Varresta kuullu ton saman äikän ääniä, niin kyllä sieltä ihan hyvät pörinät tulee. Ei toki parhaat, mutta silti hyvät.

Selvä pitää kattoo että jos sitä hommais pienemmä eturattaan, ja kiitoksia tiedoista

Re: Honda Varadero

11.10.2011 16:05

Yhyy, tänää lähtee Varadero talviteloille :itku: ... n. 15000km kertyi kesäkuun alusta tähän päivään... Paljonkos muut sai kilsoja?

Re: Honda Varadero

11.10.2011 16:17

mä oon saanut koko kautena vaan n. 3500 km, mut viel tulee kuitenki kilometrejä lisää :)

Re: Honda Varadero

12.10.2011 7:10

Ite olen saanu varrelle vaan 1tkm mutta koko kesänä tullu kokonaisuudessaan ajettuu 3tkm paikkeilla ku varre tuli taloon vasta siin elokuun paikkeilla

Re: Honda Varadero

12.10.2011 14:05

Ite kerkesin ajella joku 10tkm mut jysähti lunariin tossa pari kuukautta siten.. :lol:

Re: Honda Varadero

12.10.2011 20:19

Varre on nyt ollut 2 päivää talossa ja olis muutama kysymys.

Eli, onko tarkoitus että ryyppy ei pysy itsellään "auki" vaan sitä pitää pitää itse kokoajan?

Ja Kun olen lukenut että huippunopeus olisi jotain 120 paikkeilla ja oma varre lakkaa kihtymisen sinne 90 - 100 alueelle. Asiassa ei sinänsä mitään ongelmaa ole, haluaisin vain tietää että voidaanko tästä päätellä jotain moottorin kunnosta?

Kauheasti en ole pyörien kanssa touhunnut niin on vähän epäselvää.

Re: Honda Varadero

12.10.2011 21:01

No joo, kyllähän sen saan kulkemaan 135 mittariin kun ei tuule ja on loivahkoa alamäkeä.
Ei mulla ainakaan jaksanu kulkea ku 100 normaalisti.

Kiristä sitä ryyppyä, eli kierrä siitä ryypyn takana olevaa rengasta. 8-| <- Eli periaatteessa tuosta, kasikko on se mistä vedetään ja tuo pystysuora viiva se mistä saa kiristettyä. JOS nyt oikein muistan mutta vilaseppa..

Re: Honda Varadero

20.10.2011 15:41

Kattokaas tämmönen: http://www.youtube.com/watch?v=lyezbdkr ... ture=feedu
Eipä oo mikää erityisen hieno tekele, mut enpä oo ennen videoita tehny ni antakaa armoa :lol:

Re: Honda Varadero

20.10.2011 21:32

Vinkki noihin videoihin: älä laita niihin musaa, varsinkaa just tuota kappaletta jota ainakin itse vihaan, (en tiedä muista mut minä en vaa siedä tota kappaletta). Useimmiten mitä me halutaan kuulla nois videoissa on se että millasta ääntä se pyörä pitää. Toisekseen viel sellane että eikö ollu mahollista saada vähän leveempi kuva, kun itseäni häiritsee se ku ei tost nää kovinkaa paljoo.

Mutta kyllä se siitä, hyvä alku! Uutta videoo sit ens kautena ;)

Re: Honda Varadero

21.10.2011 15:34

Musiikki nyt on pitkälti makuasia, jos ei tykkää voi äänet ottaa pois. Luulenpa että kun kypärään pulttaa kameran kiinni niin ainoat äänet mitä kuulet on tuulen suhinat.

Re: Honda Varadero

21.10.2011 21:31

kuuluuko muuten varaderost kuulua pientä sirinämäistä ääntä? mitään muuta ei sit koneest kuulukkaan:P

Re: Honda Varadero

22.10.2011 15:44

joo, ainakin omasta pyörästä kuuluu myös.