Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Honda Varadero

5.5.2011 22:48

Just siitä ryypyn alta väännät vastapäivään niin pitäis mennä tyhjäkäynti pienemmälle.
Ja voi helvetti et toi Varre ruvennu pitää kauheeta nakutusta, pitäis ne venttiilit säätää kun kerkiää :nörtti:
Mites Varressa se muuten onnistuu? Tullu kyl venttiilejä säädettyä..

Re: Honda Varadero

6.5.2011 17:23

kiitos vastauksesta! heti sain kuntoon ja nyt hyrrää niinkuin pitääkin :)

Re: Honda Varadero

6.5.2011 21:15

Dexter__35 kirjoitti:Joo älä inssissä rupee hermoilee turhia, käsittelykoe ainakin itselle oli se vaikeampi,(yzärillä koita nyt pujotella, varaderolla oli aika paljo helpompi ku kokeilin...)
Rauhassa vaa ja kortti taskuun ;) Sitten pääseeki jo reissun päälle!

Tulipa se kortti sitten ansaittua =]. Nyt voisi alkaa hiljalleen laittamaan kokemuksia.

Mutta heti ensiksi sanon sen mikä minua ainakin huoletti aluksi. Eli ei todellakaan jää jalkoihin liikenteessä. Ihan vakio rattailla mennään ja kelaa yllättävän näppärästi sinne 80-90km/h, mutta sitten edetään hitaammin. Ja ainakin omallani uskaltaa vielä noista kahdeksankympin vauhdeista pienellä suunnittelelulla ohitella.

Re: Honda Varadero

7.5.2011 3:40

pistä kuvaa ;)

Re: Honda Varadero

10.5.2011 20:08

Pakko se on kai tännekki laitettava. Tänää sain harkkaluvat ja heti sitä oli pakko lähtee ajamaa. On kyllä varressa älyttömän hyvä kytkin jos vertaa mopoihin tai Derbi Mulhaceniin jolla ajoin ajotunnit. Tuli kyllä todettua myös se että varrella on iha mukava ajaa ;)

Re: Honda Varadero

11.5.2011 18:10

Mistäs saisi uuden adapterin oikeaan peiliin kun vanha peili meni poikki ja pultti jäi sisään. Pitäisi varmaan myös hommata jostakin kierretankoa/pultti jossa kierteet olisivat väärinpäin?

Re: Honda Varadero

12.5.2011 7:38

Uskomattoman hyvä penkki tässä on. Voi rennosti pystyssä ajella, taikka sitten hieman kyyrymmässä asennossa.

Re: Honda Varadero

12.5.2011 17:38

ketäs tulossa kalajoelle?

Re: Honda Varadero

12.5.2011 20:30

Meikä ainakin jos joku tuttukin lähtee.

Re: Honda Varadero

12.5.2011 22:31

kyl me vaa saari! :D

Re: Honda Varadero

13.5.2011 18:49

Nyt on käyty motarillakin huudattamassa. 90-100km/h on jotenkin vaikeaa, mutta heti sen jälkeen pomppaa varsin nopeasti sataankahteenkymppiin mittari o_O.

Kiihdytysaikoja otan seuraavaksi jokusen päivä.

Ja niistä vaihteista oli aikaisemmin puhetta, että kun laite on kylmä ne menee hyvin sisään (jopa vapaa), mutta sitten kun tulee neljänpykälänlämmöt, niin vaihteet alkavat tavallaan rahisemaan-

Re: Honda Varadero

13.5.2011 20:59

Mulla ainakin temppuili vaihteet koska oli liikaa öljyy koneessa.. Tsekkaa ne vaikka ensin, tiedä sitten..? :nörtti:
Mä en oikeesti ymmärrä miten teillä muka kulkee niin hyvin, mulla ei mee suoralla millään 110 ellei oo auton imussa.. Sit taas mulla on yli 2m pituutta et ei tuuli ottais niin paljon kiinni?
Venttiilit varmaan niin paljon päin vittua tai sitte toi kone on vaan loppu kun on tullu toi rajotin tutuks :nolo:

Re: Honda Varadero

19.5.2011 22:51

http://www.nettimoto.com/honda/xl/1105916

Ostakee pois siitä loistava varre. Devilin putket, kahvanlämmittimet ja tom tom navi messiin. Ei oo hinnalla eikä kilsoilla pilattu peli!

Re: Honda Varadero

21.5.2011 15:17

Kyllä tuo korkeampi pleksi komentaa tätä pyörää imo. Luonnossa vielä muhkeamman näköinen =).

Otan tänään parit kuvat luonnossa ja postaan tänne

Re: Honda Varadero

21.5.2011 17:46

Aargh. Juuri kun alkoi olla kuvakulmat hallinnassa, niin loppui kamerasta paristot.
Melkein tuli aivan turhaan rämmittyä tuonne asti =)). Sain sentään muutaman onnistuneen kuvan.

Käykee kattoo