Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

24.11.2010 21:25

Huomasin just että nakkilan pyörässä ja mopossa myytävä 182cc sylinterisarja on HM crmX 4tahti versioon... :nolo: Kuvaa ihmettelin, mutta luulin sen olevan vain joku kuva jostain muusta... :nolo:
Mutta, eikös NSR:än täyd. tiiviste sarja käy CRM:ään?? Eikös Lohkot tule kiinni tiiviste massalla??
Viimeksi muokannut Mr_Simppa. päivämäärä 24.11.2010 21:35, muokattu yhteensä 1 kerran

24.11.2010 21:34

Niin on, suomesta ei varmaan ainakaan kovin monesta puljusta tuota saa. Mutta kerta kun et tehojen perässä ole niin eikö se ole sama vaan ostaa se alkuperäinen pytty? Pitemmällä tähtäimellä säästät siinäkin rahaa kun ei tarvitse huoltaa niin usein pyörää.

24.11.2010 21:36

laazeri kirjoitti:Niin on, suomesta ei varmaan ainakaan kovin monesta puljusta tuota saa. Mutta kerta kun et tehojen perässä ole niin eikö se ole sama vaan ostaa se alkuperäinen pytty? Pitemmällä tähtäimellä säästät siinäkin rahaa kun ei tarvitse huoltaa niin usein pyörää.

Niin, mutta en tee tätä varmaan itelle ajoon nii en hassaa niin paljon rahaa alkup. pyttyy. Nii jo äsken muokkasin tohon ton tiiviste sarja kysymyksen aikasempaan viestiin, niin miten se on ?? ;)

24.11.2010 21:43

Ei se nyt niin paljoo ole kalliimpi, mutta omahan se on pyöräs joten tee miten itse haluat. NSR tiivistesarja kyllä käy myös crm.

24.11.2010 21:47

Taijan vaa hoonata paremman pytyn noista ja uuden männän... Ei kellään olis myydä pakoaukonsäätimen sitä laippaa mihin ne vaijerit tulee kiinni??? omasta menny se reikä väljäks... PS. miks siinä pakoaukosäätimen mustassa mötikässä sieelä tankin alla on semmone "ryyppykuppi"?? :)

24.11.2010 21:53

Eihän crm pyttyä pysty hoonaamaan? Vai oonko ihan hakoteillä tässä asiassa. Ei tullu sillon aikanaan ku oma leipas niin ammattilaiselta kysyttyä mitä se ois ollu mieltä siitä pannusta. Nooh, eihän se remppa maksanu ku reilu 650e

24.11.2010 21:58

Kyllä sen pystyy hoonaamaan mutta ei poraamaan, ja voihan sen tavallaan porata jos vie sen putkitettavaks. Eikös se poraa isommanks ja laita pienemmän putken sylinterin halkaisija ei pitäis muuttuua. vai oonko ihan vääräs??

24.11.2010 21:59

Mulla olis kans yks pytty, mutta sehän pitäis pinnottaa uudestaan. Mäntienkin välit on sadasosa millin luokkaa niin ei siitä kauheesti voi ottaa poiskaan, koska loppuu männät kesken.

24.11.2010 22:01

Ja mistä noita sylkkäputkia sais? Ja ei siinä ainakaan vakiona mitään putkea ole. :roll:

24.11.2010 22:05

Se mullakin oli tiedossa aina että helvetin vähän voi hoonata, eli oikeesti helvetin vähän. Poraamaan ei pysty, putkittaa pystyy mutta maksaa jo sen uuden pytyn verran eli sama ostaa se uus pytty vaan suoraan. Sylinteriputkia tais jostain saksanmaalta saaha jos oikein muistan.

24.11.2010 22:10

Ei ookkaan, mutta meinasin että jos se on koossa 54mm ne poraa sen 57mm ja laittaa 3mm vahvan sylinteri putken sisään, nii siitä tulee taas se sama 54mm....

24.11.2010 22:20

Joo, eli ei taida tosta mun pytystä olla enää muutaku joulukuusen koristeeks. :lol:

24.11.2010 22:28

Mitä ootte mieltä, ei varmaan vaikuta hirveesti nopeutee/välitykseen ku mulle tulee 18:nen nsr takavanne ja 150/50-18 rengas?? tuumakoko sama, nii ei varmaa vaikuta... jos vaihtus 17:seen nii olis varmaan eri, vai mitä?? ;)

24.11.2010 23:01

no eipä se vauhti siitä paljoa miksikään muutu. Ethän vaan saatana vauhdin/välitysten takia ole vaihtamassa vannetta??:D:D

25.11.2010 8:43

Jsssi kirjoitti:no eipä se vauhti siitä paljoa miksikään muutu. Ethän vaan saatana vauhdin/välitysten takia ole vaihtamassa vannetta??:D:D

No en tietenkään... Tulee Supermoto ;)

Ei kukaan NäsSeRin osia tarvii???