Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

26.1.2011 20:31

Mulla täysin orkkis minitelkkareita myöten, ja kaikki kulutusosat uusia paitsi koneenlaakerit ja etu-stefat :D Noh kiva kuulla et saisin ehkä noinkin paljon.

26.1.2011 20:41

No tuskin sä siitä nii paljoo saisit ku mulla toho o panostettu vähä ulkonäköönki ;)

Etupää

26.1.2011 21:16

Mistä saisi hommattua eturenkaan akseliin puuttuvan holkin, kun eturengas on paikallaan akselin suunnassa pelkästään jarrulevyn varassa?Joku sen on rengasta vaihtaessa unohtanut laittaa... Tai onko jollakin mittoja tämmöisestä tekeleestä että voisi sen teettättää?

Etu akselin holkki

26.1.2011 21:24

Marmori kirjoitti:Mistä saisi hommattua eturenkaan akseliin puuttuvan holkin, kun eturengas on paikallaan akselin suunnassa pelkästään jarrulevyn varassa?Joku sen on rengasta vaihtaessa unohtanut laittaa... Tai onko jollakin mittoja tämmöisestä tekeleestä että voisi sen teettättää?


Voithan laittaa jarrulevyn puolelle vain prikkaa sen verran, että ilman jarrusatulaa rengas ei liiku sivusuunnassa ;). Toisella puolella rengasta on varmaan mittarin vaijerin pyöritin joka hoitaa homman? Jos ei ole niin sillekin puolelle teet prikoista saman homman.

29.1.2011 15:32

Olis muutama alakerta tuossa tallin lattialla niin pitäskö vaihteiden mennä päälle vaikka öljyt, sylinteri ja mäntä puuttuukin? vai onko vaihderemonttia tulossa?

29.1.2011 16:33

nikke124 kirjoitti:Olis muutama alakerta tuossa tallin lattialla niin pitäskö vaihteiden mennä päälle vaikka öljyt, sylinteri ja mäntä puuttuukin? vai onko vaihderemonttia tulossa?

joskus on pevekin koneessa ollu silleen että vaihteet ei toimi konerempan jälkeen ennen kun on käynnistetty, mutta kyllä mulla toimi vaihteet ilman öljyjäkin rempan jälkeen... btw. pystyykö tuota crm n takaiskari huoltamaan?

29.1.2011 16:44

Ei pysty ainakaan järkevään summaan. Kävin näyttämässä huoltoliikkessä.

29.1.2011 18:31

xlimitt kirjoitti:
nikke124 kirjoitti:Olis muutama alakerta tuossa tallin lattialla niin pitäskö vaihteiden mennä päälle vaikka öljyt, sylinteri ja mäntä puuttuukin? vai onko vaihderemonttia tulossa?

joskus on pevekin koneessa ollu silleen että vaihteet ei toimi konerempan jälkeen ennen kun on käynnistetty, mutta kyllä mulla toimi vaihteet ilman öljyjäkin rempan jälkeen... btw. pystyykö tuota crm n takaiskari huoltamaan?



No toivottavasti toimii vaihteet vielä, muuten on 4 vaihdevikaista alakertaa...

29.1.2011 23:48

Onko kukaan laittanu -91 CRM koneeseen sähköstarttia? NSR kaikki tarvittavat palikat löytyis ylimääräisenä. Pyöriikö nuissa magneetto samaan suuntaan?

30.1.2011 16:10

Niih, sais vaihtaa NSR lohkon siihen kohtaan ja meneekö se CRM toisen lohkon kanssa yhteen? Sais vaihtaa vauhtipyörän, jos on se starttiratas ja se on CRM vauhtipyörää raskaampi (jonka takia CRM Huomattavasti paksummat kampiakselin limput).

30.1.2011 23:34

Ei käy lohkot yhteen, mutta eikös siihen crm lohkoon voi porata sen reijän auki?

31.1.2011 18:56

kartter kirjoitti:Ei käy lohkot yhteen, mutta eikös siihen crm lohkoon voi porata sen reijän auki?


Kyllä voi. Mulla on yks lohko missä on näin tehty, toimivuudesta en tiedä

31.1.2011 19:40

Onko toi DEP CR 250cc tehoputki mikä menee Cermiin?

1.2.2011 1:00

xlimitt kirjoitti:
nikke124 kirjoitti:Olis muutama alakerta tuossa tallin lattialla niin pitäskö vaihteiden mennä päälle vaikka öljyt, sylinteri ja mäntä puuttuukin? vai onko vaihderemonttia tulossa?

joskus on pevekin koneessa ollu silleen että vaihteet ei toimi konerempan jälkeen ennen kun on käynnistetty, mutta kyllä mulla toimi vaihteet ilman öljyjäkin rempan jälkeen... btw. pystyykö tuota crm n takaiskari huoltamaan?
Konetta pitää pyöritellä että vaihteet menee sisää, ilma pyöritystä ei mee

1.2.2011 17:51

takanasi kirjoitti:Onko toi DEP CR 250cc tehoputki mikä menee Cermiin?

Ei, Cärmään on iha oma putki.