Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

10.11.2010 16:53

Akselin päältä stefa ja se prikka vai mikä lienee siinä stefan takana on vielä pitämässä sitä paikoillaan, sitten lähtee akseli vetämällä irti ja käpälät tippuu sieltä.

10.11.2010 21:25

Terppaa^ kirjoitti:Miten toi pakoaukonsäätimen akseli ja käpälät irtoavat? Pitäs uudet varmaan vaihtaa kun boorit menny jommasta kummasta kun toinen käpälä vaan roikkuu siel :D:Dd
Mulla tuli iha vaa akselista vetämällä :) Mutta kannattaa kokeilla saada se roikkuva käpälä niitä booreja pitki tulemaan sieltä pois ku ne käpälät menee sille akselille vaa yhessä kohdassa :)

10.11.2010 22:10

laazeri kirjoitti:Akselin päältä stefa ja se prikka vai mikä lienee siinä stefan takana on vielä pitämässä sitä paikoillaan, sitten lähtee akseli vetämällä irti ja käpälät tippuu sieltä.

Mil stefa ja prikka kannattais ronkkia pois sieltä?

10.11.2010 22:11

Jollain ohutkärkisellä tasapääruuvarilla vaikka stefa irti. Ite jouduin puukolla ja kaikella mahollisella muulla kun oli entinen omistaja jollain vitun superliimalla vetäny sen stefan kiinni.

19.11.2010 19:27

jos laittaa hondaa USD-keulan ni pitääks se muutoskatsastaa?

19.11.2010 19:32

Juke_95 kirjoitti:jos laittaa hondaa USD-keulan ni pitääks se muutoskatsastaa?

En usko et kukaa ees älyää et o vaihettu :D Ja eihä se taia ratkasevast korkeuksii yms. muuttaa.

19.11.2010 19:57

Tuskinpa tarvii, itelle ei siitäkään tullu mtn sanomista kun mp katto pyörän läpi, eikä kyllä motovanteistakaan vaikka niitäkään ei ollu muutoskatsastettu

20.11.2010 15:39

Nonnii nyt on tullu vakuutus päätös pyörästä ja rikkinäisistä vaatteista, pyörästä 1380e ja saan pitää pyörän ittelläni ja vaatteista 803e eli yhteesä 2183e :D Ja vois ostaa hondanki pois, nyt saa halvalla.

21.11.2010 17:39

Kuva
Tänää tuli kasailtua tota crm:n konetta ja alkaahan se pikkuhiljaa valmistua kun nyt sai vihdoinkin sen lohkontiivisteen. :)

Ei kellään sattuisi olemaan tarvetta vakiokeulalle taikka navoille jolle voisi vaikka s-motot teettää jos tykkää? ;)
E: ainiin ja löytyy vielä vakio vannekehät jos on tarvis. Kaikenmoista muutakin turhaa on, että jos on tarvis nii yv:tä vaa ;)

180cc

23.11.2010 21:22

Moi, mitä te ootte mieltä siitä 180cc Malossista?? Omat pytyt on vähän heikossa hapessa nii tulis halvemmaks ostaa se 182cc ku ettiä ja maksaa käytetystä, tai uudesta 124cc maltaita?? Tarviiko se 180cc muuta "viri" osaa toimiakseen, vai käykö se 28 dellulla, tai 28 mikellä? kuriton putki ainakin, vai kertokaa te kokeneemmät mulle? :D

23.11.2010 21:39

Eikös nuo lienee aikalailla samanhintasia oo? Riippuu toki paikasta mutta ite maksoin uudesta alkuperäisestä pytystä reilu 540e, malossia kun kattelin niin 500e luokkaa oli.

24.11.2010 8:41

Mä katoin tuolta nakkilan moposta ja pyörästä, nii ei se 180cc ollu kun jotain 360-370€ En enää muista tarkkaa hintaa ku eilen katoin sen :lol: . Ja laskeskelin että jos meet erikseen ostaan mäntäsarjan, tiivisteet, ja hoonautat vanhan pannun nii se tulee maksamaan aika paljon... Jtn 200€ tulis maksaan nuo äsken mainitut toimenpiteet vanhalle pytylle, ja onhan siinä 180cc:ssä vähän enemmän ruutia :)

24.11.2010 9:03

Mäntä 120e orkkis, alapahvi 7e + 10e neulalaakeri = 137e. Kallista on toi hoonautus :|

24.11.2010 16:08

Simppa otas huomioon jos niitä tehoja pitää saaha niin suositeltavaa ois isompi kaasari hommata jo. En sitten tiiä miten tt putkella pärjää sen kanssa mutta ite laittasisin teharin niin saa enemmän potkua yläkiekoillekkin.

24.11.2010 20:57

En nyt ole tehojen perään, vaan tarkoitin sitä että toimiiko ihan yhtä hyvin 28mm?? ja nmp:stä ylä tiivistesarja 20€ selasin aiempia foorumeita joku oli laittanu 145€ orkkis männän hinnaks... Hiomo kantaselta hoonaus. 40-50€