Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.
Lähetä vastaus

12.3.2011 14:04

Pyörästä ja moposta löyty laakerit vaikka netti sivulla niitä ei näykkään

18.3.2011 19:48

mihin momenttiin kannattais kansi kiristää?

19.3.2011 21:16

Haynes sanoo että 26 Nm

4.4.2011 15:52

http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=3507 Käykö KMX:n vakio kaasariin?? (Eli mikuni vm26)

4.4.2011 16:44

Näyttäis ainakin oikealta, jos haluut varmuudella oikean niin käy ostaa stormista sielä antovat heti oikean käteen.
Onko mahdollista että gianellin tehoalue loppuu kesken ennen kuin kone saavuttaa max. kierrokset ajossa, tuntuu siltä että ei tuntuis ihan riittävän potku tappi kierroksilla. Voi toki johtua siitäkin että ois liian iso suutin (110) jota en kuitenkaan menis heti nielemään. Veikkauksia?

7.4.2011 14:59

Itellä ainakin, kun oli vielä pyörä niin giannelliin kanssa veto loppu siihen n.9500 kierroksen kohille, kun taas vakioputkella kierti sinne 10k

7.4.2011 15:17

eli johtuu siitä vaikka onkin hyvissä säädöissä

Re: Kawasaki KMX 125

3.5.2011 16:08

Mites on jannuje A1 kmäxät liikkunut, ittellä menee +/-120 ja mietityttää onko kurit otettu pois, itellä ei mitään käsitystä pyörän historiasta ja en oo jaksanut kureja ettiskelläkkään.

Kawasaki KMX 125

4.5.2011 9:58

Sopiiko kmx:ään kx:n kone suoraan kiinni

Re: Kawasaki KMX 125

6.5.2011 18:09

[^lollero^] kirjoitti:Mites on jannuje A1 kmäxät liikkunut, ittellä menee +/-120 ja mietityttää onko kurit otettu pois, itellä ei mitään käsitystä pyörän historiasta ja en oo jaksanut kureja ettiskelläkkään.


läppärungossakin on kuri silikooni kehys

Re: Kawasaki KMX 125

26.5.2011 18:54

Noniin parin vuoden tauon jälkeen palasin tänne topicille, kun innostuinkin taas kasaamaan tuota vanhusta. Sellasta kysyisin, siltä ken tietää, jotta mitä kokoa teillä on kurittomassa kmx:ssä tyhjäkäyntisuutin? Pyöräni toimaa erittäin hyvin mutta tyhjäkäyntiä ei saa säädettyä, niin ajattelin josko se voisi suuttimesta kiikastaa tuo onkelma.

Hyvät kesän alut vaan kemeksimiehille ;)

Re: Kawasaki KMX 125

26.5.2011 20:46

Heh, mulla on samaa ongelmaa ton tyhjäkäynnin kanssa. Jos sen säätää ekaksi kohalleen lämpöselle koneelle, ei mene kauaa kun tyhjä käynti onkin jo 7k rpm. Pakko ajaa ryyppy vähän päällä koko ajan... Jos löydät jostain minkä kokonen sen pitäisi olla, niin ilmotahhan :D

Re: Kawasaki KMX 125

27.5.2011 16:59

säätääkää tyhjäkäynti siten että pyörä pysyy just ja just käynnissä sillä häviää toi että tyhjäkäynti jää jonnekkin 3-5 tonniin kun pysähtyy esim. valoihin.

Re: Kawasaki KMX 125

27.5.2011 21:17

Tämä ei ole nyt pahalla, mutta ruuti on jo keksitty, J.Pusa, niinhän se juuri onkin minulla tällä hetkellä. :) Tuon Mikunin saa kyllä säädettyä varmasti toimimaan niinkun se on tehtaalta tullessa toiminutkin, eli pitäisi olla mahdollista säätää tyhjäkäynti niinkuin se kuuluu olla. Kenelläkään vastauksia siitä suuttimesta, taikka muusta, mikä liittyy tämän ratkomiseen?

Re: Kawasaki KMX 125

27.5.2011 23:30

Syökö paljo bensaa 100km nää kawat??
Lähetä vastaus