Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Kawasaki KMX 125

5.7.2013 16:09

Tontz kirjoitti:Tuo muovilätkä ei ole kuri, vaan Reedvalve stuffer, estää pyörteilyä virtauksissa. Ainakin itellä toimi paremmin yläjenkoilla sen kanssa kun ilman. Mulla oli 28lortto, tyhjätty putki ja piperi. Toimi helkkaristi paremmin kun vakiokaasarilla koskaan.

Sama setti tulee todennäköisesti mullekki,mut osaatko viel sanoo tarkat säädöt kaasarista(tk suutin,pää suutin...) ? Kiitos kuitenkin vastauksesta ja tota muovi juttuu oon itekki miettiny mut selvis sekin.

Re: Kawasaki KMX 125

7.7.2013 9:51

Oisko ollu tk50 ja ps135. Kokeilemalla selvinnee. Ps.mulla taitaa olla yks 28 lortto ylimääräsenä...

Re: Kawasaki KMX 125

16.7.2013 19:24

Kaw ei vissii käy iha täysillä. Polkasee käyntiin ja lähtee ajamaan nii älytön savupilvi sankkaa savua mutta kun alkaa antaa kenkää nii ei savuta ja sitten taas kun tulee esim valoihin nii taas alkaa savutus eikä taakse nää mitää o_o


+ ei oikeen terve haju

Re: Kawasaki KMX 125

23.7.2013 20:42

Onko tuorevoitelu käytössä? Kato ettei oo se vaijeri tsydeemi jumittanu täysin auki.

Mites teillä nää vehkeet kiertää? Mulla kiertelee vaan ilosesti sinne 8k asti ja siitä vinguttamalla pienet vaihteet menee 9k asti, mutta ei sen enempää. Putkitettu juuri sylinteri ja uusi mäntä laitettu sisään, sekä karstat poltettu. Voisikohan pa säätimessä olla jotain vikaa? Paikalla kierrättäessä se kyllä näyttäisi aukeavan :s
Ja tosiaan ei ota oikeastaan minkäänlaista piikkiä. Juuri kun alkaa ottamaan niin meno hyytyy kaasunasennosta huolimatta.

Re: Kawasaki KMX 125

25.7.2013 3:30

Morjes kaikille :)
Ei sattus kellään joutilaana kemexin pyttyä??
Ei haittaa jos leikannu mutta kuhan on muuten kunnossa! :)

Kaneli2:Siis kun alkaa ottaa ees jonkinlaista tehopiikkiä niin meno hyytyy pysähtymiseen asti vai?
Oot vissiin perus tarkistukset hoitanu?
Ei sitten mitenkää vaikuta ryypyn venklaaminen siellä piikkiä lähestyessä? :D
en osaa sanoo mikä on :|

Re: Kawasaki KMX 125

25.7.2013 19:37

Perustarkistukset tehty. Säätöjenkanssa tullu tapeltua viimepäivinä. Kaikilla paitsi kutosella sain sen kiertämään 9k. Voisikohan johtua säädöistä? 112 ps kiinni ja neula rikkaimmalla. Giannellin putki, boyesenin läpät ja pipercross löytyy.
Mitäs säätöjä teille on ja millä virillä?

Re: Kawasaki KMX 125

29.7.2013 15:25

Sopiiko kemexiin kdx:än cdi siinähän ei pitäisi olla rajoitinta vai? :nörtti:

Re: Kawasaki KMX 125

30.7.2013 19:34

Henemoi kirjoitti:Sopiiko kemexiin kdx:än cdi siinähän ei pitäisi olla rajoitinta vai? :nörtti:


Ei ole kmx:n vakiossakaan rajoitinta.

Re: Kawasaki KMX 125

30.7.2013 22:23

Hei!

Olen hommaamassa todennäköisesti tämmöstä kemexiä joka ois -95 vuosimallia. Pyörä on 11kw. Ihan yleistietoa tästä pyörästä vähän. Mitä tyyppivikoja siinä on? Kauanko tolla jaksaa ajaa 11kw:na? Missäs kaikkialla on kureja? Ja minkälainen tää on ajaa maastossa ku maastossa?

Re: Kawasaki KMX 125

1.8.2013 16:25

Kureja ainaki paisarissa ja vakio änkkäki taitaa ahistaa vähä. Imukaulassa kans o joku lätkä minkä saa pois.
Maastossahan pyörä on mukava ajaa vääntävän koneen takia, ainakin itse tykkään paljon.
11kw tehoilla ei varmasti jaksa kauaa ajaa kun tietää että saa helposti lisää potkuja :)

Re: Kawasaki KMX 125

5.8.2013 14:22

kaneli2 kirjoitti:Kureja ainaki paisarissa ja vakio änkkäki taitaa ahistaa vähä. Imukaulassa kans o joku lätkä minkä saa pois.
Maastossahan pyörä on mukava ajaa vääntävän koneen takia, ainakin itse tykkään paljon.
11kw tehoilla ei varmasti jaksa kauaa ajaa kun tietää että saa helposti lisää potkuja :)

se imukaulan lätkähän on se reedvalve stuffer lukee edellisellä sivulla :D

Re: Kawasaki KMX 125

6.8.2013 5:04

Vili_R95 kirjoitti:Morjes kaikille :)
Ei sattus kellään joutilaana kemexin pyttyä??
Ei haittaa jos leikannu mutta kuhan on muuten kunnossa! :)

Kaneli2:Siis kun alkaa ottaa ees jonkinlaista tehopiikkiä niin meno hyytyy pysähtymiseen asti vai?
Oot vissiin perus tarkistukset hoitanu?
Ei sitten mitenkää vaikuta ryypyn venklaaminen siellä piikkiä lähestyessä? :D
en osaa sanoo mikä on :|



Olis leiponu pytty hyllyssä. Suoraan ajosta :D

Re: Kawasaki KMX 125

6.8.2013 17:40

Noniin! :D
Jos oot myymässä niin paljon piet hintaa?Olis kova tarve ja kiirekki :)
Jatketaan YV:llä keskuteluu

Re: Kawasaki KMX 125

16.8.2013 13:17

Jos tarviit nii täälläki ois yks leiponu pytty..pakoaukon ympärilt lähten pinnotetta, muuten ihan hyvä. Myös vakiokaasari ja 28lortto jouten jos joku tarvii!

Re: Kawasaki KMX 125

16.8.2013 14:15

Juu suunnitelmat muuttu,ei enää tarvetta pytylle :|